K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon, että Kyprokselta postaamattomuus johtui vain siitä, että B halusi oikeasti olla lomalla eikä halunnut edes käyttää somea. Eihän häntä kuitenkaan haitannut esiintyä K:n somessa eikä loman jälkeen postata K:n synttärionnitteluja ja kiertue-/levypromoa tai puhua K:sta haastatteluissa. Eli ei vaikuta haittaavan, että hänet yhdistetään K:hon.
Ties, että suomalaiset mammat kuvittelee ties mihin panohommiin, ni en ihmettele, ettei laittanut.

vierailija
Mä uskon, että Kyprokselta postaamattomuus johtui vain siitä, että B halusi oikeasti olla lomalla eikä halunnut edes käyttää somea. Eihän häntä kuitenkaan haitannut esiintyä K:n somessa eikä loman jälkeen postata K:n synttärionnitteluja ja kiertue-/levypromoa tai puhua K:sta haastatteluissa. Eli ei vaikuta haittaavan, että hänet yhdistetään K:hon.
👍

vierailija
No ei hän kokonaan ollut pois somesta, kun kuitenkin tykkäili muiden jutuista lomansa aikana. Mutta ei halunnut postata mitään K:n kanssa tai jakaa hänen stoorejaan.

vierailija
Niinpä! En tiiä mikä siinä on, mutta ehkä se oli vaan niin hieno kevät, ettei sitä vaan voi päivittää ja viisuista tullut vähän laimeet.
Mä en ois enää viime keväänä osannu suhtautua viisuihin samalla tavalla, vaikka ei ois ollu tota hässäkkääkään niiden ympärillä. Jotenkin se 2023 oli huipennus ja nyt tuntuu vähän laimeelta. Samoin, kun mulla kävi Vain elämää kanssa.

vierailija
Ja lisäksi on maininnut aika monta kertaa haastatteluissa Kärtsän (tai Jercin) ja kuinka hyvät välit tähän on. Hassua että sitten pitää somessa kuitenkin olla täysin kuin ei samassa tilassa ikinä olisikaan.
Luulen että siinä on se, ettei B jaksa sitä että kaikista kuvista ja videoista tehdään jotain shippaussisältöä. On varmaan eri asia hehkuttaa vaikka Kärtsän kiertuetta tai biisiä, kun ei itse ole niissä kuvissa, mitkä leviää sitten ympäri somea kommentteineen ja muokkauksineen. Muakin harmittaa tää myös, niillä on niin ihana ystävyys ja olis kiva jos B:kin vois avoimemmin jakaa siihen liittyviä juttuja. Mut ymmärrän jos ei halua jakaa.

vierailija
Noi läpyskät mitä K nimmaroi ei ole vinyylilevyjä, vaan pieniä julisteita. Kun katsoo tarkemmin niin näkee että ne on vaan taipuisaa paperia, ei jäykkää vinyylinkantta. Oliskohan noita tulossa myyntiin sinne popup-shoppiin.

vierailija
Jaa meinaat taas aloittaa tän jankkauksen. Eiköhän noi slovenialaiset ja serbialaiset kaverit oo ihan yhtä läheisiä, tai monet varmaan jopa läheisempiä, kuin Kärtsä, mut heidän kanssaan voi laittaa rauhassa kuvia, kun ei lähde samantien shippimylly pyörimään.
Ei se nyt kuvissa ihan samalta näytä se läheisyys eli vähän eri mieltä oon tästä.

Yhteistyössä