No voi valita joko terveys tai talous. Ainakin tällä uutisella saadaan vähennettyä ilmastohaitallista lihataloutta.Ja kahviloihin valmiit sämpylät ym.
Tälläkö uutisoinnilla Suomen talous nousee?
Korjaus, se oli lauvantai makkaraa.Mitä teen tuolle t-makkaralle, jonka jo ymmärtämättömyyttäni ostin?
Annanko villiintyneille kissoille?
Anna se vähiten miellyttävimmälle naapurille.Korjaus, se oli lauvantai makkaraa.
Saisimpa joskus vielä, elämässäni niitä voipullia.Kahvilat myyvät jatkossa vain terveellistä makeaa kahvileipää
Lidlin paistopisteellä myydään hyviä voisilmäpulliaSaisimpa joskus vielä, elämässäni niitä voipullia.
Täällä on kahviloissa vain noita munkkia.
Kaikki saman makuisia.
Haluatko Sotilaskoti voipullien teko-ohjeen?Saisimpa joskus vielä, elämässäni niitä voipullia.
Kaikki saman makuisia.
Mitäs tykkäät dallaspullista? Niit mä ostan välil tost lähikaupastSaisimpa joskus vielä, elämässäni niitä voipullia.
Kaikki saman makuisia.
Tykkään. Hyviä onMitäs tykkäät dallaspullista? Niit mä ostan välil tost lähikaupast
Myös ultraprosessoidut valmisruuat todettiin ikäihmisten elinikää laskeviksi eli kuolleisuutta lisääviksi, joten tuskin terveellisiä muillekaan.Ja kahviloihin valmiit sämpylät ym.
Tälläkö uutisoinnilla Suomen talous nousee?
Mitä juomaa sul on yleensä pullien kanssa ja syötkö usein pullaa? Onko sul yleensä kun teet ruuan ni herkkui jälkkäriksi? Mikä on suosikki jälkiruoka sulla?Tykkään. Hyviä on
Kahvia. Pullaa syön ehkä 4 kertaa vuodessa. Jälkiruokia en tee enkä syö ku lomamatkoilla. Ei oo suosikkijälkkäriä mulla.Mitä juomaa sul on yleensä pullien kanssa ja syötkö usein pullaa? Onko sul yleensä kun teet ruuan ni herkkui jälkkäriksi? Mikä on suosikki jälkiruoka sulla?
Muistakko ne kultamarie keksit niist on tullut jotenkin laihempii mut pienempänä ne ja kylmä maito oli nam. Missäs päin maailmaa viimeks kävit ja minkä jälkkärin sillon söit? Ootko pidempiä aikoi lomailemas vai niit lyhii stinttei viikko/kaks. Teetkö ite ruokaa lomamatkoil koskaan vai ainoostaan raflaruokii? Mä oon aina vaan syönnyt raflois. Jotenkin sellanen et lomal syödään vaan raflois ja ehkä pikku snäkkii yöks. Oltiin sri lankoissa ni meille tuli nälkä yöl ni onneks löydettiin viel koju mist sai täytettyi letti siis jotain kasvis hässäkkää ja oliko jossain lihaa en muista. Ootko sä syönnyt koskaan täytettyi lettui? Vai pelkästään lettui ja kermaa ja hilloo. Tai sit vaan ripottelet sokerii letun päälle? Nyt maistuis kyl letut kerman ja hillon kaa tähän nyt se kuolaus hymiöKahvia. Pullaa syön ehkä 4 kertaa vuodessa. Jälkiruokia en tee enkä syö ku lomamatkoilla. Ei oo suosikkijälkkäriä mulla.
En oo keksi-ihmisiä. Lomailen lähinnä Kreikassa joka vuosi ainakin kuukauden, tarkoitus muuttaa sinne eläkeiässä. Joku suklaa härpäke oli, minkä söin viimeksi. Raflassa syödään yleensä. Aamupalan teen yleensä ite ja salaatin saatan joskus ite tehdä. Lettuja tuli lapsena syötyä paljon ja syön vieläkin silloin tällöin. Menee makella että suolasella täytteellä.Muistakko ne kultamarie keksit niist on tullut jotenkin laihempii mut pienempänä ne ja kylmä maito oli nam. Missäs päin maailmaa viimeks kävit ja minkä jälkkärin sillon söit? Ootko pidempiä aikoi lomailemas vai niit lyhii stinttei viikko/kaks. Teetkö ite ruokaa lomamatkoil koskaan vai ainoostaan raflaruokii? Mä oon aina vaan syönnyt raflois. Jotenkin sellanen et lomal syödään vaan raflois ja ehkä pikku snäkkii yöks. Oltiin sri lankoissa ni meille tuli nälkä yöl ni onneks löydettiin viel koju mist sai täytettyi letti siis jotain kasvis hässäkkää ja oliko jossain lihaa en muista. Ootko sä syönnyt koskaan täytettyi lettui? Vai pelkästään lettui ja kermaa ja hilloo. Tai sit vaan ripottelet sokerii letun päälle? Nyt maistuis kyl letut kerman ja hillon kaa tähän nyt se kuolaus hymiö
Mikäs kreikassa eniten viehättää? Ite ollu siel cretal pari kertaa ja tykkäsin. Esim ku lähettiin jeepillä vuoristoihin ajelemaan nih mä istun takapenkillä ja siel vuoristossa tuli pikku kojui vastaan mist sai rakia ja hunaja rakia ni niit otin sit siin shottei ainakun koju tuli vastaan tykkäätkö sä rakista ollenkaan tai naukkailetko edes alkoa koskaan? päädyttiin toiselle puolee vuoristoo nih sielt löytyi kaunis timanttimeri. Mis päin kreikkaa itte tykkäät olla? Minkä hintasii ne vuokrakämpät siel on vai ostatko ihan oman talon? Mä vast sillon sri lankois tajusin et lettuihi voi kokeilla muutakin kuin makeaa. Kreikkalainen frendi kerran ehdotti ku yks kioskin kokonen paikka oli tyhjillään et vuokrataan se ja aletaan tekee hyvii lettui siis suolasel. Ootko sä törmännyt suomessa koskaan et jostain snägärist tai muust sais niit lettui. Jos mä olisin snägärin pitäjä nih millä täytteellä sä tilaisit multa sen letun?En oo keksi-ihmisiä. Lomailen lähinnä Kreikassa joka vuosi ainakin kuukauden, tarkoitus muuttaa sinne eläkeiässä. Joku suklaa härpäke oli, minkä söin viimeksi. Raflassa syödään yleensä. Aamupalan teen yleensä ite ja salaatin saatan joskus ite tehdä. Lettuja tuli lapsena syötyä paljon ja syön vieläkin silloin tällöin. Menee makella että suolasella täytteellä.