K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pääsen vasta töistä vasta tunnin kuluttua. Voiko joku ystävällinen tiivistää livessä käydyt asiat? Kiitos
B ei ollut paikalla muut oli. Soittivat pätkän stephanieta (kuulosti hyvältä) ja toista biisiä, jonka nimeä eivät kertoneet ja SBJ:n lopuksi. Jure veti treenikämppä kierroksen. Aloittivat eka instassa ja jonkun vartin myöhässä tajusivat olevansa väärällä alustalla 😂❤ muuten aikalailla vastailevat kysymyksiin chatissa, koska unohtivat lukea etukäteen tulleet kysymykset. Saa täydentää :D

vierailija
B ei ollut paikalla muut oli. Soittivat pätkän stephanieta (kuulosti hyvältä) ja toista biisiä, jonka nimeä eivät kertoneet ja SBJ:n lopuksi. Jure veti treenikämppä kierroksen. Aloittivat eka instassa ja jonkun vartin myöhässä tajusivat olevansa väärällä alustalla muuten aikalailla vastailevat kysymyksiin chatissa, koska unohtivat lukea etukäteen tulleet kysymykset. Saa täydentää
Vartin päästä siis tajusivat. Eivät siis olleet myöhässä varttia

vierailija
Odotatteko muuten ihan hyvällä mielellä tulevia viisuja? Mulla oli joku viisu masis vuosi sitten ja tuntui siltä, ettei kukaan eikä mikään tule koskaan korvaamaan K:ta vuoden 2023 kevättä. Nyt taas fiilis on ihan hyvä ja odottava. Sori, ehkä huono kohta kysyä, kun kaikki on Joksujen liven pauloissa.

vierailija
B ei ollut paikalla muut oli. Soittivat pätkän stephanieta (kuulosti hyvältä) ja toista biisiä, jonka nimeä eivät kertoneet ja SBJ:n lopuksi. Jure veti treenikämppä kierroksen. Aloittivat eka instassa ja jonkun vartin myöhässä tajusivat olevansa väärällä alustalla muuten aikalailla vastailevat kysymyksiin chatissa, koska unohtivat lukea etukäteen tulleet kysymykset. Saa täydentää
Kiitos🌹

vierailija
Odotatteko muuten ihan hyvällä mielellä tulevia viisuja? Mulla oli joku viisu masis vuosi sitten ja tuntui siltä, ettei kukaan eikä mikään tule koskaan korvaamaan K:ta vuoden 2023 kevättä. Nyt taas fiilis on ihan hyvä ja odottava. Sori, ehkä huono kohta kysyä, kun kaikki on Joksujen liven pauloissa.
Mä odotan kyllä. Oon lapsesta asti seurannut ja monet lähipiiristä on myös viisufaneja tai ainakin viisuista kiinnostuneita, niin niitä on aina kiva seurata. Mut Kärtsän vuosi oli eka, milloin innostuin seuraamaan tiiviimmin ja prepartyista asti jo. Toivottavasti ilmapiiri on ensi vuonna parempi kuin tämä vuonna oli.

Yhteistyössä