vierailija
Onko nautakollegalla paha olla, voivoi Täällä ollaan tukena!Kyllä, me tuetaan, jos on murheita
Onko nautakollegalla paha olla, voivoi Täällä ollaan tukena!Kyllä, me tuetaan, jos on murheita
Harvinaisen sekaisin olette?Kyllä, me tuetaan, jos on murheita
no sellaista se on muillakin reissutyöläisillä, harvalla on vaan mahdollisutta lähtee edes osalle näistä reissuista mukaan. Kuten tässä tapauksessa on.Ficcit on jättää huomiotta jos ne ei kiinnosta. Ne ei hypi silmille edes samoin kuin tuo täysin pystyyn kuollut gf pakotus jota täällä taas oli kun tänne tuli käymään.
Kuuma on suhde kun nähdään lähinnä jossain muiden häissä ja viikkojen eron jälkeen pääsee ihan saman keikkapaikkakunnan hotellin aulaan kävelemään kun K ei edes ole paikalla
Kollegaa tuemme aina vaikeissa paikoissa.Harvinaisen sekaisin olette?
Mene hoitoon.Kollegaa tuemme aina vaikeissa paikoissa.
Tuetaan nautaa hädässä, ei siinä hoitoon tarvitse lähteä. Pieniä elämän myrskyjä vain.Mene hoitoon.
Mua kans ärsyttää tällaset ihmiset, jotka luulee olevansa muiden yläpuolella. Tätä näkee paljon täällä, et jos et oo samaa mieltä niin oot paska lapsellinen trolli.
Ai, tästä hotellin aulassa kävelemisestä ei täällä olekaan vielä raportoitu. Sinäkö näitFiccit on jättää huomiotta jos ne ei kiinnosta. Ne ei hypi silmille edes samoin kuin tuo täysin pystyyn kuollut gf pakotus jota täällä taas oli kun tänne tuli käymään.
Kuuma on suhde kun nähdään lähinnä jossain muiden häissä ja viikkojen eron jälkeen pääsee ihan saman keikkapaikkakunnan hotellin aulaan kävelemään kun K ei edes ole paikalla
Tässä uusi Discord-kutsu: https://discord.gg/MHt5BNG3Voisiko sinne Discordiin saada linkin, kun nuo vanhat ei enää toimi? Haluaisin liittyä myös
Oon shippari ja tykkään hyvin kirjoitetusta fanfictionista. Mut nää ei iske yhtään. Typeriä. Ja ehkä en muutenkaan oikein aina pidä ko. kirjoittajan jutuista. Ylisanoin kirjoitettua raskaslukuista p*rnoa, tai se on ainoa mitä on jäänyt mieleen, toki en ole kaikkea lukenut.Uusi lyhyt ficcini "Ball Games" sisältää 10 fiktiivistä Bojan-potpuria Kärtsän Eurotourilta ja lisäksi bonustarinan. Varoitus huonosta huumorista. https://archiveofourown.org/works/60350614
- Joymuffin
Ei niissä mitään p*rnoa ole, mutta siinä olen samaa mieltä, että harvinaisen typeriä ovat.Oon shippari ja tykkään hyvin kirjoitetusta fanfictionista. Mut nää ei iske yhtään. Typeriä. Ja ehkä en muutenkaan oikein aina pidä ko. kirjoittajan jutuista. Ylisanoin kirjoitettua raskaslukuista p*rnoa, tai se on ainoa mitä on jäänyt mieleen, toki en ole kaikkea lukenut.
Varmaan tälläkin hetkellä K on gf:n tissien välissä. Ei K:lla nyt sentään niitä keikkoja 24/7/365 ole.Ficcit on jättää huomiotta jos ne ei kiinnosta. Ne ei hypi silmille edes samoin kuin tuo täysin pystyyn kuollut gf pakotus jota täällä taas oli kun tänne tuli käymään.