Minäkin odotan esikoista eikä aiempia raskauksia ole myöskään ollut.
Järkytyin eilen tosi pahasti töissä.
Eräs työkaveri tuli kysymään työ kuvioistani ja menin hetkeksi vähän vaikeaksi. Sit totesin et tässä on muuttuvia tekijöitä mitä en halua puhua ääneen. Niin samassa sain kuulla oot siekin raskaana kysymyksen. Myönsin hänelle asian ja sitten alkoikin vuolaat onnittelut ja pyysin olemaan hiljaa asian suhteen, en vain halua asiaa muiden korviin vielä. Sit kaikkein pahinta olikin et hän totesi, hän on tiennyt jo pitkään et oot raskaana, sen kuulema näkee naamasta!
Ihanko oikeasti? Kuulema jokainen nainen joka on ollut joskus raskaana niin pystyy tunnistamaan toisen naamasta onko se raskaana. Kuulosti musta niin utooppiselta.
Itse en ole ostanut vielä mitään pikkuista varten enkä tiedä koska sen aika koittaa. Sen tiedän et äitiyspakkauksen aion ottaa kun sen aika koittaa. Vaatteita en uskalla ostaa kun ei ole mitään tietoa minkä kokoinen mahtaa olla. En ole myöskään missään vielä hypistellyt pikkaisia vaatteita.
Sain vielä järkytykseksi kuulla et puolisoni veli odottaa avokkinsa kanssa pikkuista. Emme ole toistemme kanssa tekemisissä, joten jännä nähdä miten asiat etenevät. Itse olen kyseisen veljen tavannut kahdesti ja hänen puolisoa en kerran kertaakaan. Puolisoni ei myöskään ole tavannut kyseistä naista. Ilmoitinkin etten halua häntä ristiäisiin, en halua tuntemattomia ihmisiä ja muutenkin kun on sen ajankohdan hetki niin pieni muotoiset vain. Ilmoitin myös etten siskoni nykyistä puolisoa aio myöskään kutsua, olen hänet muutaman kerran tavannut. Ehkä tää särähtää jonkun korvaan, mut entäs sitten?
Epäilin jo puolisolle, et tullaan kinaamaan mahdollisesta ristiäis päivästä, kuka pitää milloinkin ja kuka osallistuu kenenkin juhliin yms. Näillä tiedoilla mitä saatiin meillä olisi viikon väli. Voi sitä järkytyksen määrää kun saavat tietää et meillekkin on pikkuinen tulossa.
Ajattelin ensi viikolla vähentää bonjestaa, mut ei mitään saumaa. Tänään on ollut koko päivän pahaolo. Ruokailun jouduin jättää kesken kun kävi entistä enemmän etomaan. Tänään 11+5. Maanantaina eka ultra.