K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli se kirjallinen vastaus ja muistin väärin! Kris sanoi todellakin että he has a part in our online store and website, eikä siis merchistä sellaisenaan mitään! Nää vastaukset on mulla kirjanmerkeissä twitterissä mutta menin tolvana sulkemaan sovelluksen ennen kuin kopioin linkkiä enkä jaksa kaivaa sitä enää sieltä esiin Mutta se oli joku näitä daily bojan tms tilejä jolla ne vastaukset oli kaikki sievästi yhdessä ketjussa.
No niin, kiitos! Eli tän vastauksen perusteella Martin hoitaa tosiaan nettisivuja, mikä vastaakin hänen koulutustaan.

vierailija
Täällä neljäs. Ja mä en käy missään muussa ketjussa vaikka pohjimmiltaan olenkin shippari. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikesta mitä tapahtuu, enkä jaksa että jostain ei saa puhua -säännöistä tai vauvan poisteluista.

Tää olisi täydellinen ketju, jos jotkut ei olisi niin ehdottomia sen bojere-shippauksen kieltämisen kanssa. He kun näkevät sitä viesteissä joissa ei edes shipata.
Se Bojere shippi on niin raskasta ja totista vääntämistä tässä ketjussa. Siitä on kaikki ilo ja hauskuus kaukana. Joku yrittää levittää sitä täällä kuin jotakin uskon sanomaa, siksi mennyt maku koko BoJere shippiin näiden.

vierailija
Nyt on ilmoittautunut kolme. 😄 Onko muita?
No oon mä discordissa mutta en just tällä kyseisellä serverillä.

Mun on aina välillä hankaluuksia tajuta että puhutaanko discordista yleisesti (tai ei nyt ihan mistä tahansa vaan esim joksujen virallisesta tai jostain fanien omasta) vai tarkoittaako discord täällä lähtökohtaisesti tätä palstan diasporaa 😄. Samoin kun puhutaan shippauksesta, täällä usein tarkoitetaan pelkkää bojere-shippiä. Sen oon nyt jo sentään oppinut, kun muutaman kerran osallistuin keskusteluun jance- ja bojan/damon-näkäkulmasta 😃 (ja sain haukut tietenkin kun puhuin ihan aiheen vierestä). Siksi siis tuossa aiemminkin kysyin tarkennusta, kun en tosiaan tiennyt oliko kyse yleisesti tän saagan shipeistä vai vain yhdestä. Mulla on kyllä pitkä liuta shippejä, mutta en varsinaisesti tosta bojerestä niin innostu (tosin tykkäsin hirveästi niitten lomamatkasta ja tumpun shippiäänestyksissä äänestän niitä uskollisesti).

vierailija
Se Bojere shippi on niin raskasta ja totista vääntämistä tässä ketjussa. Siitä on kaikki ilo ja hauskuus kaukana. Joku yrittää levittää sitä täällä kuin jotakin uskon sanomaa, siksi mennyt maku koko BoJere shippiin näiden.
Ei se muualla raskasta ole, päinvastoin, mutta sääli kun yksi pilaa kaikkien muiden maineen ja hauskanpidon.

vierailija
Oiskohan se merch käsitys tullut jo aiemmin kun kesällä martin näkyi monilla festarikeikoilla selvästi hommissa eikä vaan vaibailemassa?
Jossain videolla se ainakin ahkerasti kanniskeli jotain laatikoita, eli voi hyvin olla että ollut ihan töissä eikä välttämättä vain vähän auttelemassa. Muistan kyllä että siitä oli puhetta jossain fanialustoilla mutta en tiedä oliko kellään mitään oikeaa tietoa. Kyllähän varsinkin slovenialaiset fanit aina välillä siihenkin törmäilee ja juttelevat sen kanssa kaikenlaista, niin hyvin on saattanut jossain joku kirjoittaa asiasta jonkun sivulauseen kun ovat niitä kuviakin julkaisseet.

vierailija
Jälkijättöisesti täällä kyselen että eikö Martinin nimenomaan sanottu olevan tekemisissä merchin kanssa? Jommassakummassa discordin livessä tuli esiin. Mistä täällä tieto nettisivujen ylläpitämisestä on tullut?

Mun käsittääkseni martin oli Lontoossa vaihdossa mutta se on vissiin jo valmistunut ja asuu kai Ljubljanassa nykyään. En muista mistä tämä tieto (?) on peräisin, ehkä twitterissä on ollut puhetta, varmaan joku oli sen linkkaria tms tutkinut.
Hei jälkijättöinen. Olet löytänyt kaltaistesi joukkoon🤝

vierailija
Ootteko discordissa joissain muissa ryhmissä (vai mitä ne on) jotka on johonkin tiettyyn shippiin? Mä muistelen jonkun maininneen joskus jance discordin mutta en tiedä miten sinne pääsee.

vierailija
Täällä neljäs. Ja mä en käy missään muussa ketjussa vaikka pohjimmiltaan olenkin shippari. Olen kuitenkin kiinnostunut kaikesta mitä tapahtuu, enkä jaksa että jostain ei saa puhua -säännöistä tai vauvan poisteluista.

Tää olisi täydellinen ketju, jos jotkut ei olisi niin ehdottomia sen bojere-shippauksen kieltämisen kanssa. He kun näkevät sitä viesteissä joissa ei edes shipata.
Oletko kullissasi?

vierailija
Kaikki shipit? Vai vain juuri tämä?
Oikeastaan mun asenne kaikkea shippausta kohtaan on se, että se on moraalisesti arveluttavaa. Musta on täysin ok esim. ihastella Jancen, BoJanin, BoJeren välejä, mutta en vaan näe siinä mitään järkeä, että halutaan parittaa ystävyksiä keskenään. Liika on liikaa. En mä kuitenkaan näistä asioista koskaan saarnaa mitään, vaan annan ihmisten pitää hupinsa. Tosishippausta taas en ymmärrä yhtään, se on minusta sairasta.

vierailija
No oon mä discordissa mutta en just tällä kyseisellä serverillä.

Mun on aina välillä hankaluuksia tajuta että puhutaanko discordista yleisesti (tai ei nyt ihan mistä tahansa vaan esim joksujen virallisesta tai jostain fanien omasta) vai tarkoittaako discord täällä lähtökohtaisesti tätä palstan diasporaa . Samoin kun puhutaan shippauksesta, täällä usein tarkoitetaan pelkkää bojere-shippiä. Sen oon nyt jo sentään oppinut, kun muutaman kerran osallistuin keskusteluun jance- ja bojan/damon-näkäkulmasta (ja sain haukut tietenkin kun puhuin ihan aiheen vierestä). Siksi siis tuossa aiemminkin kysyin tarkennusta, kun en tosiaan tiennyt oliko kyse yleisesti tän saagan shipeistä vai vain yhdestä. Mulla on kyllä pitkä liuta shippejä, mutta en varsinaisesti tosta bojerestä niin innostu (tosin tykkäsin hirveästi niitten lomamatkasta ja tumpun shippiäänestyksissä äänestän niitä uskollisesti).
😄 Joo, totta että onhan siellä Discordissa muutakin kuin tämä uusi ketju, mutta nyt oli tosiaan puhetta siitä mihin vauvan ja puutarhan väki on siirtynyt ja osa kai täältäkin.

Yhteistyössä