Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja taas ne perinteiset vihjeet, eli sisältää kaksi a-kirjainta. Kohta autetaan taas lisää ja kerrotaan että automerkki alkaa M-kirjaimella. No ei se edelleenkään ole se Maserati, vaan joku täysin outo merkki.
Ja siinä alhaalla vihje, että löytää sen oikean automerkin nettisivulta, mutta kuka tuota viittii sumplia 😂. Jaa vai alkaa nyt M kirjaimella. Ajatella jos oiskin Maserati vihdoin

vierailija
Ja siinä alhaalla vihje, että löytää sen oikean automerkin nettisivulta, mutta kuka tuota viittii sumplia . Jaa vai alkaa nyt M kirjaimella. Ajatella jos oiskin Maserati vihdoin
No nyt on kyllä niin ilmiselvät Maseratin vihjeet... Alkaa MA...... Sisältää s, r, i.... Mutta ei takuulla ole Maserati! Mielenkiintoista nähdä mikä muu merkki tuohon sitten sopii.... Potti on kuitenkin jo 1500€. Joten ei varmasti lähde 1500€ millään Maseratilla.

vierailija
Yksi vaihtoehto tietysti on että vastaaja otetaan viime sekunneilla linjoille. Ennenkuin vastaaja ehtii edes avata suutaan, puhelu "mystisesti" katkeaa ja Katrie kiljuu "Voi ei! Hän löi luurin korvaan!"

vierailija
En ole mikään Janne-fani, mutta siitä olen nyt kyllä miehen kanssa samaa mieltä että nuo kusetusarpajaiset pitäisi saada loppumaan. Janne kehotti ihmisiä valittamaan tuosta ohjelmasta. Mutta minne?

vierailija
ja samaan ohjelmaan Janne olisi tahtonut takaisin töihin.
Samaan arpaohjelmaan Janne pyysi faneiltaan apua että saisi töitä.
Janne on ryhtynyt nyt moralisoimaan Tähtiarpaa ja sen vedätysmeininkiä. Janne teki itse sitä täysin samaa vedättämistä 10v. Mutta nyt sitten yrittää puhdistaa omatuntoaan sepittämällä että ei hän tajunnut mitään, kun hänet manipuloitiin luulemaan että hyväntekeväisyydestä kyse.. Ja paskat! Kyllä Janne tiesi huijaavansa soittajia, mutta kun palkka tuli säännöllisesti tilille, niin suu pidettiin supussa. Nyt sitten on hyvä moralisoida kun ei enää itse ole työsuhteessa noihin arpaohjelmiin. Sanoohan sen nyt jo järkikin että jotain outoa oli siinäkin, kun aina Seija, Jukka, Pirjo ja Kaija pääsivät läpi.

vierailija
Janne on ryhtynyt nyt moralisoimaan Tähtiarpaa ja sen vedätysmeininkiä. Janne teki itse sitä täysin samaa vedättämistä 10v. Mutta nyt sitten yrittää puhdistaa omatuntoaan sepittämällä että ei hän tajunnut mitään, kun hänet manipuloitiin luulemaan että hyväntekeväisyydestä kyse.. Ja paskat! Kyllä Janne tiesi huijaavansa soittajia, mutta kun palkka tuli säännöllisesti tilille, niin suu pidettiin supussa. Nyt sitten on hyvä moralisoida kun ei enää itse ole työsuhteessa noihin arpaohjelmiin. Sanoohan sen nyt jo järkikin että jotain outoa oli siinäkin, kun aina Seija, Jukka, Pirjo ja Kaija pääsivät läpi.
Ei tämä mitään ihmeellistä ole. Tapahtuu aika usein työpaikoilla ja sitten kun ihminen lähtee sieltä pois.

Yhteistyössä