Kun kotivarasta taas puhutaan niin parhaat säilykkeet pinoon!

vierailija
Tonnikala on kissanruokaa... No ei vaines, mutta opiskeluaikana teininä sitä tuli syötyä niin paljon, että en ole sitä juuri sen jälkeen voinut syödä. Taisin yrittää viimeksi viime vuonna tehdä jonkun tonnikalapastan, mutta kyökkä tuli edelleen parin suullisen jälkeen ja se jäi siihen... Hernaria mä taas voisin kyllä syödä mukisematta muutaman viikon, kunhan se on Kivikylän. En ole kyllä säilykkeiden ystävä muuten ja sen hernarinkin teen aina yleensä itse, mutta joskus on ollut tilanne, että on tullut sitäkin ostettua ja tuo Kivikylän hernari oli ihan ok. En siis todellakaan tiedä mitä säilykkeitä ottaisin kotivaraa varten. Ehkä "nötköttiä" tai jotain lihapullakastikkeita? "Mutku" kaikki maistuu ihan kamalilta ihmiselle, joka on tottunut itse laittamaan ruuan, mut kai se nälkä sit pakottais niitä säilykkeitäkin syömään...

vierailija
Japaninmerestä pyydettyjen tonnikalojen tonnikalasäilykkeiden avulla totuttaa itsensä bunkkerissa ulkoilmaympäristön kohonneeseen säteilytasoon. Helpompi nousta sieltä maan alta ydinjoutomaalle 👍

vierailija
Minulla on ns Putin-kaappi, josta löytyy makaronia, spagettia, riisiä, herneitä, linssejä, tomaattisäilykkeitä, ananasta, tonnikalaa, nuudeleita, kookoskermaa, papuja, maa-artisokkaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, jauhoja, kuivahiivaa.... Kaappi on ollut käytössä jo kymmenen vuotta.

Yhteistyössä