K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva, et löytyy vielä täältä joku muukin En oo aikoihin täälläkään enkä vauvalla kommentoinut, kun nää tietyt seuraa aina sinne, missä on keskustelua. Jos joku tämän discordin perustaa, niin olen mukana!
👍 Täällä on ollut yleisesti aika kivaa keskustelua viimeaikoina, viimeksi eilen. Harmi että tää päivä ollut tällainen. Ois kaikkea kiinnostavaa juteltavaa Joksujen haastattelujutuista ja muista, nyt jäi noiden muiden juttujen alle vähän ne.

vierailija
Hetkonen, ei se tainnut olla edes uudessa asunnossa kuvattu, vaan jossain muualla?
Käsinukketarina on uudelta asunnolta mutta sen on voinut hyvin kuvata gf tai kamera olla pöydällä tukea vasten. Taksissa ei minusta ollut ketään muuta ja se yksi fani oli bongannut Kn lentokentältä ja olisi varmasti maininnut myös Bstä jos tämä olisi ollut siellä.

vierailija
Käsinukketarina on uudelta asunnolta mutta sen on voinut hyvin kuvata gf tai kamera olla pöydällä tukea vasten. Taksissa ei minusta ollut ketään muuta ja se yksi fani oli bongannut Kn lentokentältä ja olisi varmasti maininnut myös Bstä jos tämä olisi ollut siellä.
Fanin kaveri joka töissä lentokentällä oli tänä bongari joka ei edes tiedä Bojania.
En silti kyllä usko et B ois ollut Suomessa.

vierailija
Se ei haittaa. Mulle ei ole väliä, mitä sieltä leviäis minnekin. Lähinnä sais tän turhan väännön ja ilkeän&loukkaavan tekstin pois keskustelusta.
Sama, ei mulla ole ongelmia keskustella julkisesti vaan se, että sais tän trollauksen ja ilkeät kommentit pois. Ja se taitaa onnistua vain ninimerkillisilä palstoilla, jossa hyvä moderointi.

vierailija
Täällä on ollut yleisesti aika kivaa keskustelua viimeaikoina, viimeksi eilen. Harmi että tää päivä ollut tällainen. Ois kaikkea kiinnostavaa juteltavaa Joksujen haastattelujutuista ja muista, nyt jäi noiden muiden juttujen alle vähän ne.
Mä pääsin vasta just äsken tänne ja täällä on nähtävästi ollut ihan karmiva päivä. Olisi tosiaan kivaakin juteltavaa, mutta ne hukkuu kaiken muun alle. Ehkä huomenna sitten.

Yhteistyössä