vierailija
Mä en jaksa siirtyä discordiin, sitten saa jäädä kokonaan mun osalta.Joo voitte jäädä tänne keskustelemaan, siirrytään me muut pois. Mielipiteitä?
Mä en jaksa siirtyä discordiin, sitten saa jäädä kokonaan mun osalta.Joo voitte jäädä tänne keskustelemaan, siirrytään me muut pois. Mielipiteitä?
No ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä ole taidettu tavaroita nähdä siellä kämpässäkään.Avokki on Miken tekemällä Fugen keikan videolla ja näkyi Serbiassa tanssimassa. Molemmissa tunnistaa tatskoista.
Sinäkö heidät näit?Ei ollut kaupassa mukana.
mistä hitosta me tiedetään onko esim ajokorttia? Tai ei halua/uskalla ajaa lentokentälle? Oli jossain muualla juuri silloin? Mistä me tiedetään vaikka hänkin ois ollut kaverinsa kanssa lomareissulla??Tämä on yksi niistä asioista jotka kiinnittää huomiota. Kärtsän auto sielä seissyt talon parkkiksella varmaankin. Löytyy vaikka kuinka monta asiaa jotka tekee tuon avovaimon olemassa olon hiukan epäselväksi..
Toki jos hän ei tee yhtään mitään. Ei voi edes valmiiksi käydä kaupassa tms.
ÄLÄ VASTAA!Avokki on Miken tekemällä Fugen keikan videolla ja näkyi Serbiassa tanssimassa. Molemmissa tunnistaa tatskoista.
Eipä sieltä kämpiltä monta kuvaa ole nähty.No ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä ole taidettu tavaroita nähdä siellä kämpässäkään.
Joo sama. Se on tämä tai ei mitään.Mä en jaksa siirtyä discordiin, sitten saa jäädä kokonaan mun osalta.
ÄLÄ HUUDA!ÄLÄ VASTAA!
juu varmaan oot jollain kiikarilla katsellut sinne kämppään… me ei nyt todellakaan voida tietää kenen tavaroita siellä on tai ei oleNo ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä ole taidettu tavaroita nähdä siellä kämpässäkään.
Juurihan se oli bongattu Kn keikalla eilen. Ihan turhaan yrität sepittää itsellesi tarinaa, että asiat olisi muuttunut, kun niin ei ole.No ei ole näkynyt sen jälkeen. Eikä ole taidettu tavaroita nähdä siellä kämpässäkään.
Tai sitten on erottu ja muuttanut pois. Vaihtoehtoja on monia.Tai sitten on vain kipeänä kotona tai kärsii pahasta raskauspahoinvoinnista. Vaihtoehtoja on monia.
Mulla on tylsää.ÄLÄ VASTAA!
No eihän nähty, mitä sekoilua nyt tää taas on?Juurihan se oli bongattu Kn keikalla eilen. Ihan turhaan yrität sepittää itsellesi tarinaa, että asiat olisi muuttunut, kun niin ei ole.
No eikä maksa. Joku 60 euroa viikolta mikä ei ole raha eikä mikään Kn tuloilla.Miksi olisi ajanut, jos voi saada kyydin joltakulta? Se parkki maksaa aikamoisesti.
On nähty. Älä yritä.No eihän nähty, mitä sekoilua nyt tää taas on?
siitä kun hän todistettavasti ollut mukana yhteisellä lomalla on todella lyhyt aika. Ei tuossa ajassa mitään dramaattista ole tapahtunut. Ei vaan ole ollut sellaisia tilaisuuksia nyt missä olisi kameraan osunutNiin siis... Avokki ei hae lentokentältä, ei myy enää merchiä, ei osta ruokia oletettavasti yhteiseen kämppään, juorulehdillä ei ole kuvia yhteiseen kämppään muutosta eikä hänestä ole nähty vilaustakaan aikoihin. Hm. Alkaa kuulostaa siltä, että avokkia ei enää ole, tai sitten hän on aikamoinen haamu.
No näytäpä kuva.On nähty. Älä yritä.
Huomaa, että sossun elätit täällä kirjoittelee.No eikä maksa. Joku 60 euroa viikolta mikä ei ole raha eikä mikään Kn tuloilla.
joo ehkä tosiaan oli valmiiksi ajatuksena tuo, ei olis sopinut sit kuvioon et avokki hakee plus että mistä tietää onko hällä ees ajokorttiaJospa se avokki lähti niiden häiden jälkeen käymään tuolla itänaapurissa ja oli siellä hieman pidemmän ajan... No kai tuo oli jo päätetty muutenkin etukäteen, että Kärtsän paluu lomalta Suomeen halutaan saada eurotourin blogiin mukaan, eikai sitä Miken ois muuten tarvinnut kuvata.
Tai sitten on tapahtunut ja siitä ei vaan ole kerrottu, koska miksi K sellaisesta kertoisi.siitä kun hän todistettavasti ollut mukana yhteisellä lomalla on todella lyhyt aika. Ei tuossa ajassa mitään dramaattista ole tapahtunut. Ei vaan ole ollut sellaisia tilaisuuksia nyt missä olisi kameraan osunut
Joo, itsekään en edes oo Discordissa vielä, joten en ala väsätä ketjua, mutta eiköhän se joltain suju. Oliskohan Jodel rento ympäristö, kuinkahan paljon ketjuihin eksyy siellä ulkopuolisia?Kyllä! Siis tuohon muualle siirtymiseen. Tälleen nää kinaajat pikku hiljaa saa kaikki karkotettua näiltä avoimilta palstoilta, mutta ehkä se on heidän tarkoituskin? Mutta mua ei kiinnosta enää taistella tuulimyllyjä vastaan, että jos joku viitsii jonkun muun paikan järjestää niin tulen kyllä mukaan.
Jodel on yhtä avoin kuin tämä, ja siellä saa saman tien bännit yksityisasioiden levittelystä.Joo, itsekään en edes oo Discordissa vielä, joten en ala väsätä ketjua, mutta eiköhän se joltain suju. Oliskohan Jodel rento ympäristö, kuinkahan paljon ketjuihin eksyy siellä ulkopuolisia?
Niin, että naisen tehtäväkö on hommata aikuiselle miehelle syömiset eteen.Aika paska emäntä jos täytyy kaupan pakastealtaalle yöllä kiiruhtaa kun toinen istuu kotona persleveänä. Tervetuloa avomies ja hänen ystävänsä.
Nää seuraa perässä, jos ei saa täällä tarpeeks huomioo, ikävä kyllä.Joo, itsekään en edes oo Discordissa vielä, joten en ala väsätä ketjua, mutta eiköhän se joltain suju. Oliskohan Jodel rento ympäristö, kuinkahan paljon ketjuihin eksyy siellä ulkopuolisia?
Riippuu vähän mistä Jodelissa halutaan keskustella? Siellä on omat aika tiukat säännöt, esim. juoruilu on kielletty.Joo, itsekään en edes oo Discordissa vielä, joten en ala väsätä ketjua, mutta eiköhän se joltain suju. Oliskohan Jodel rento ympäristö, kuinkahan paljon ketjuihin eksyy siellä ulkopuolisia?
Eilisestä en tiedä mutta pe on. Olin itse siellä paikan päällä.On nähty. Älä yritä.