K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo stalkkausta ja yksityiselämän rääpimistä ei siellä katsota hyvällä, eli jos sitä on pakko harrastaa niin sit joutuu varmaan jäämään tänne.
Mähän siis menin sinne vain ollakseni kärryillä kun ne ihmiset tunnistelee peilikuvina kuvatut videot joista päätellään liikenteen kätisyys… yms. Ja jos kaksikko vielä lomailee jossain niin saan kaikki johtolangat itsekin, jotka siellä selvitetään.

vierailija
Siis mikä fu*king mayhem? Jotain parin ihmisen läppäähän se oli, jota osa huumorilla peukutti 🤣🤣
Ja tuskin hän sentään on käynyt Vauva-palstaa lukemassa 🤣
Ilmeisesti sinne on sitten rynnitty oikein urakalla tarkistamaan missä se rob oikein menee.

Mutta oliko sillä edes niitä stooreja mistä olisi tiennyt asiasta? Vai joko taas joku ilmoitteli että vauvalla paheiden pesässä vitsaillaan ja laita nyt hyvä mies insta yksityiseksi.

vierailija
Uus käännös taas josubsilta! Tässäkin mainitaan ako toga viśe neće biti biisi, joka on ilmeisesti myös Janin lemppari. Ootan tätä biisiä kyl kaikista eniten!

vierailija
Tää kertoo susta kaiken Hirvee tarve stalkata ja häiriköidä, mutta kaikkeen täytyy löytää anonyymi tapa. Kunno kriminaalin ajattelutapa
Eihän kerro ja minulla ei edes ole instaa, koska en siitä tykännyt sen lyhyen ajan, kun käytin. Semmoinen pallojen tarkkailu sun muu tyhmää ja aikaa vievää. En minä discordissakaan ole kuin seuraajan asemassa, että pysyy ajan tasalla. Hyvin vähän siellä shippiä loppujen lopuksi on. Sitten sitä kirjoitellaan välillä tänne muualle. Ja tosta hotellitarkkailusta K ihan itse jakoi hotellista niin tarkat kuvat niin ei kauhean vaikeaa löytää hotellia ja jopa huonetta, kun matkatoimiston sivulla alueen kartta.

vierailija
Ei tietenkään, nyt mainostetaan varmaan Itävallan keikan ympärillä ja levyä.
Eihän kukaan lennä Lontooseen mainostamaan Wienin keikkaa, joka on sitäpaitsi loppuunmyyty. Muutenkaan ei taida kannattaa Itävallassa markkinoida levyä kun 200 hengen keikan lippujen myyntiin meni yli kolme viikkoa ja suurin osa lipuista myytiin ulkomaalaisille.

vierailija
Itävallassa joo ja tolta kentältä pääsee tyyliin vain Lontooseen, ainakin Ryanairilla. Eli näyttävät olevan matkalla Lontooseen. Mitä ovat tehneet Itävallassa Ursan ja sen toisen tägätynt (tai siis stoorin kuvanneen kanssa), en tiedä. Ja mitä tekevät Lontoossa, sekin selvinnee tai sitten ei.
jollain tavalla liittynee töihin, koska tuskin Ursa mitään ihan privajuttuja jakais ja Bojankin oli jakanut osan omassa instassaa

vierailija
Eihän kerro ja minulla ei edes ole instaa, koska en siitä tykännyt sen lyhyen ajan, kun käytin. Semmoinen pallojen tarkkailu sun muu tyhmää ja aikaa vievää. En minä discordissakaan ole kuin seuraajan asemassa, että pysyy ajan tasalla. Hyvin vähän siellä shippiä loppujen lopuksi on. Sitten sitä kirjoitellaan välillä tänne muualle. Ja tosta hotellitarkkailusta K ihan itse jakoi hotellista niin tarkat kuvat niin ei kauhean vaikeaa löytää hotellia ja jopa huonetta, kun matkatoimiston sivulla alueen kartta.
Sun toiminta ja ajatuksenjuoksu kuullostaa pelottavasti enemmän enemmän kriminaaliselta mieleltä😵

vierailija
Itävallassa joo ja tolta kentältä pääsee tyyliin vain Lontooseen, ainakin Ryanairilla. Eli näyttävät olevan matkalla Lontooseen. Mitä ovat tehneet Itävallassa Ursan ja sen toisen tägätynt (tai siis stoorin kuvanneen kanssa), en tiedä. Ja mitä tekevät Lontoossa, sekin selvinnee tai sitten ei.
Ei välttämättä oo tehnyt Itävallassa mitään kun eihän tonne aja Ljubljanasta kuin reilun tunnin. Ehkä ovat vain vieneet Bojanin ja Strasin lentokentälle. Joker Outhan oli vielä perjantai-iltana Belgradissa haastatteluissa eli Bojan tullut varmaan vasta eilen kotiin sieltä.

vierailija
Ei välttämättä oo tehnyt Itävallassa mitään kun eihän tonne aja Ljubljanasta kuin reilun tunnin. Ehkä ovat vain vieneet Bojanin ja Strasin lentokentälle. Joker Outhan oli vielä perjantai-iltana Belgradissa haastatteluissa eli Bojan tullut varmaan vasta eilen kotiin sieltä.
miksi Ursa ja tää toinen nainen olisi viemässä heitä lentokentälle, jotenkin outoa🤔😅. No ihan sama. Kohtahan päästään sitten taas seuraavaan aiheeseen eli keitähän se Boitsu siellä Lontoossa tapaa. Katsotaanpa vaan niin kaikenlaista jankkausta alkaa ilmaantua.

vierailija
Sun toiminta ja ajatuksenjuoksu kuullostaa pelottavasti enemmän enemmän kriminaaliselta mieleltä
No eikä kuulosta. Sen sijaan mä ihailen osaa, jotka ovat taitavimpia ottamaan selvää asioista netin avoimista lähteistä. sellaisessa ei ole mitään rikollista. Varsinkin kun sitä käyteteöään rakkauden ihasteluun ;) Ennemmin säälin näitä tyhmimpiä, joita jotkut päänsisäiset säännöt rajoittavat, eivätkä (o)saa hankkia tietoa, joka on saatavilla. Se on eri asia tietty, jos ei vain kiinnosta.
Itse olen tosi kiitollinen kaikista tiedonmuruista, joita joku osaa hankkia. Mitä varmempi fakta, sen kiitollisempi.
eri

vierailija
Jos jollain on jotain sanomista jollekin keskustelijalla jostain Discordissa esitetystä asiasta, mielipide tulisi esittää siellä, eikä tuoda sitä esiin muissa keskustelupalstoilla. Ymmärrän, että jotain yleisiä asioita tuodaan esiin eri alustojen välillä, mutta ei yksittäisen keskustelijoiden mielipiteitä. Jos on jotain palautetta tai sanottavaa aiheesta, käsittele se siinä keskustelualustolla, jossa se on tuotu esiin.

vierailija
Voiko aikuiset ihmiset olla oikeasti näin lapsellisia. Anonyymipalsta on kyllä paljastava. Esim. nyt tämä, että joku menee Discordiin kyyläämään ja tulee tänne riemuiten nimimerkkejä parjaamaan. Näitä on nyt täällä ja Vauvalla ollut muutama (tai se sama tyyppi), jotka tätä harrastaa. Toisaalta onneksi ei se nimimerkki yhdistä ketään todelliseen henkilöön, mutta säälittävää ihan oikeasti. Eikö ole elämässä tarpeeksi muuta sisältöä.

vierailija
miksi Ursa ja tää toinen nainen olisi viemässä heitä lentokentälle, jotenkin outoa🤔😅. No ihan sama. Kohtahan päästään sitten taas seuraavaan aiheeseen eli keitähän se Boitsu siellä Lontoossa tapaa. Katsotaanpa vaan niin kaikenlaista jankkausta alkaa ilmaantua.
Aloitan jankkaamisen. Kyllähän me kaikki tiedämme, kuka Lontoossa käy aika usein.

Yhteistyössä