vierailija
Kohta kukkivatAhomansikoita sokerin tilalle
Kohta kukkivatAhomansikoita sokerin tilalle
Johan niissä on pienet raakileet.Kohta kukkivat
Ei todellakaanLääkärin määräyksestä kyllä voi. Minulle määrättiin rautaa purutabletteina 2 aamulla ja 2 illalla kuurina.
Voi sen sekoitella itse ja makeuttaa luomuhunajallaSokeri pilaa sen suklaan.
Ai luomuhunaja, lisäaineet, mantelijauho, guar.... on herännyt.Voi sen sekoitella itse ja makeuttaa luomuhunajalla
No tummaa suklaata sitten pari levyä naamaan, niin johan alkaa veriarvot kohenemaan
Nyt on miinusmerkkistä sähköä ja on mantelisuklaamuffinssit uunissa ja kvinoaporkkanapuuro jäähtymään, pyykkiä koneessaAi luomuhunaja, lisäaineet, mantelijauho, guar.... on herännyt.
Niitä ovat meidän esivanhemmat keränneet pitkin kesää lumentuloon saakkaJohan niissä on pienet raakileet.
Totta. Helposti tulee liikaaEi saa ottaa kahta
Ilman sokeria aina. Tee se itseNo tummaa suklaata sitten pari levyä naamaan, niin johan alkaa veriarvot kohenemaan
Hunajaa täytyy säästää mehiläisillekin. Milloin linkositte viimeisen erän hunajaa?Ilman sokeria aina. Tee se itse
Huh huhLääkärin määräyksestä kyllä voi. Minulle määrättiin rautaa purutabletteina 2 aamulla ja 2 illalla kuurina.
Ei ollut mikään huh huh vaan rauta-arvot nousivat arvosta 115 kuurin jälkeen 153. Minulla hb on aina ollut yli 150 ja olen nainen. Olotila korjaantui huikeasti.Huh huh