Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Että joku vihaa miestä näin paljon, mutta sitten kuitenkin seuraa häntä fanaattisesti ja kirjoittaa hänestä joka päivä, pitää mietti kuka se on oikeasti sekaisin. Kyllä se on tuo joka pakkomielteen lailla on ottanut Jannen omaan elämäänsä vaikka kirjoittaa hänestä sairaita kommentteja.

”Toi äijä todellakin on sekaisin
Ollut syntymästä lähtien .
Olisi parempi ettei olisi syntynyt ollenkaan 😊

vierailija
Että joku vihaa miestä näin paljon, mutta sitten kuitenkin seuraa häntä fanaattisesti ja kirjoittaa hänestä joka päivä, pitää mietti kuka se on oikeasti sekaisin. Kyllä se on tuo joka pakkomielteen lailla on ottanut Jannen omaan elämäänsä vaikka kirjoittaa hänestä sairaita kommentteja.

”Toi äijä todellakin on sekaisin
Ollut syntymästä lähtien .
Olisi parempi ettei olisi syntynyt ollenkaan ”
Näin tuon kommentin ja mietin, miten surullista, että hän ei osaa olla ilman Jannea vaikka selvästi mies tuo hänelle noin paljon mielipahaa. Tuntematon ihminen kaiken lisäksi. Miten voi olla tuon tyypin elämä niin pois tolalta, että jatkaa Jannen seuraamista kaikesta huolimatta. Jotain on pahasti rikki hänellä.

vierailija
Vielä ihanampaa oli olla olematta Jannen bingossa. Sääli että tietyt tahot joutuu maksamaan siitä hyvästä, että "ihana" Janne tulee veivaamaan bingokonetta.
Olin itse toisessa bingossa eilen. Luuletko, että se bingon vetäjä tekee sitä ilmaiseksi? Ei todellakaan tee. Jaa, että sun mielestä kaikkien pitäis tehdä kaikki ilmaiseksi sitten? Älä ole typerä.

vierailija
Ja varmasti jotkut vihaajatkin menee ja syövät karkkia kasvot soikeena onnesta. Ei ne voi pysytellä pois, kun on mahdollisuus stalkata oikein kunnolla.
Luulet liikoja... Mulla olisi 176km matkaa tuonne "hotelliin". Ei maksa vaivaa. Keksin kyllä parempaakin tekemistä. Jannen sekoiluja voi seurata facestakin, ei tarvitse mennä paikan päälle tuota megastaraa ihmettelemään.

Yhteistyössä