vierailija
En tiedä kenestä puhut. Et ole kirjoittanut nimeä oikein.Boris Jeltsin, venäjän entinen presidentti, Minä en muita Jeltsin nimisiä tiedä.
En tiedä kenestä puhut. Et ole kirjoittanut nimeä oikein.Boris Jeltsin, venäjän entinen presidentti, Minä en muita Jeltsin nimisiä tiedä.
Vastasin kysymykseen. En ole puhunut kenestäkään.En tiedä kenestä puhut. Et ole kirjoittanut nimeä oikein.
Jätetään tämä tähän. En tiedä kenestä puhut.Vastasin kysymykseen. En ole puhunut kenestäkään.
En tiedä minäkään mitä tarkoitat, en ole kovin kauaa täällä ollut. Öitä.Jätetään tämä tähän. En tiedä kenestä puhut.
Öitä sinulle myös.En tiedä minäkään mitä tarkoitat, en ole kovin kauaa täällä ollut. Öitä.
Vielä ihanampaa oli olla olematta Jannen bingossa. Sääli että tietyt tahot joutuu maksamaan siitä hyvästä, että "ihana" Janne tulee veivaamaan bingokonetta.Olipa ihanaa olla Jannen bingossa tänään. Janne on aivan ihana ihminen.
En tiedä kenestä puhut. Et ole kirjoittanut nimeä oikein.
Tiedän kuka hän on. Nimi kirjoitettu väärin.On kyllä todella huonojuttu ja sivistyksessä iso aukko jos ei venäjän entistä presidenttiä tiedä.
Kateellisuus paistaa sustaVielä ihanampaa oli olla olematta Jannen bingossa. Sääli että tietyt tahot joutuu maksamaan siitä hyvästä, että "ihana" Janne tulee veivaamaan bingokonetta.
Jospa ensin opettelet kirjoittamaan itse. Sivistyksessä on aukko, kun et osaa laittaa helppoa lausetta kokoon.On kyllä todella huonojuttu ja sivistyksessä iso aukko jos ei venäjän entistä presidenttiä tiedä.
Näin tuon kommentin ja mietin, miten surullista, että hän ei osaa olla ilman Jannea vaikka selvästi mies tuo hänelle noin paljon mielipahaa. Tuntematon ihminen kaiken lisäksi. Miten voi olla tuon tyypin elämä niin pois tolalta, että jatkaa Jannen seuraamista kaikesta huolimatta. Jotain on pahasti rikki hänellä.Että joku vihaa miestä näin paljon, mutta sitten kuitenkin seuraa häntä fanaattisesti ja kirjoittaa hänestä joka päivä, pitää mietti kuka se on oikeasti sekaisin. Kyllä se on tuo joka pakkomielteen lailla on ottanut Jannen omaan elämäänsä vaikka kirjoittaa hänestä sairaita kommentteja.
”Toi äijä todellakin on sekaisin
Ollut syntymästä lähtien .
Olisi parempi ettei olisi syntynyt ollenkaan ”
Olin itse toisessa bingossa eilen. Luuletko, että se bingon vetäjä tekee sitä ilmaiseksi? Ei todellakaan tee. Jaa, että sun mielestä kaikkien pitäis tehdä kaikki ilmaiseksi sitten? Älä ole typerä.Vielä ihanampaa oli olla olematta Jannen bingossa. Sääli että tietyt tahot joutuu maksamaan siitä hyvästä, että "ihana" Janne tulee veivaamaan bingokonetta.
Jospa ensin opettelet kirjoittamaan itse. Sivistyksessä on aukko, kun et osaa laittaa helppoa lausetta kokoon.
Outoa. Miksi sitten on kommentti johon on vastattu suoraan? Eli pakko olla sinun kirjoittama.En ole edes kirjoittanut mitään.
Älä syyttele väärin
Kukas tämän sitten kirjoitti? Sinä. Ja siihen vastattiin. Mahdotonta sinun sanoa et ole kirjoittanut mitään.En ole edes kirjoittanut mitään.
Älä syyttele väärin
Hienoa kaikille menijöille.Ovet aukeaa Herra antinin luxus koira ja kissa hotellissa keravalla. He he
Ja varmasti jotkut vihaajatkin menee ja syövät karkkia kasvot soikeena onnesta. Ei ne voi pysytellä pois, kun on mahdollisuus stalkata oikein kunnolla.Hienoa kaikille menijöille.
Kai siellä sentään sisäänpääsymaksu taas peritään? Tuskin nyt sentään ilmaiseksi päästetään sisään, kun ihan karkkia peräti tarjolla....Ovet aukeaa Herra antinin luxus koira ja kissa hotellissa keravalla. He he
Luulet liikoja... Mulla olisi 176km matkaa tuonne "hotelliin". Ei maksa vaivaa. Keksin kyllä parempaakin tekemistä. Jannen sekoiluja voi seurata facestakin, ei tarvitse mennä paikan päälle tuota megastaraa ihmettelemään.Ja varmasti jotkut vihaajatkin menee ja syövät karkkia kasvot soikeena onnesta. Ei ne voi pysytellä pois, kun on mahdollisuus stalkata oikein kunnolla.
En ymmärrä mitä tämä henkilö tarkoittaa asiallaan että nimi väärin kirjoitettu, kirjoittaisi itse ketä hän tarkoittaa kun aloitti jankkaamisen Jeltsinistä.On kyllä todella huonojuttu ja sivistyksessä iso aukko jos ei venäjän entistä presidenttiä tiedä.