Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne itse ilmoitti omilla sivuillaan pitävänsä tänään "some taukoa". Mutta kun ei pitänyt. Kaksi viestiä on jo kirjoittanut "taukonsa" jälkeen tänään
Voisi edes yhden kerran pitää puheensa. Vaikka kiihko-fani täällä kuinka puolustelee, mustaa et saa valkoiseksi. Kirjoitukset ja puheet eivät nyt kohdanneet. Piste.

vierailija
Janne itse ilmoitti omilla sivuillaan pitävänsä tänään "some taukoa". Mutta kun ei pitänyt. Kaksi viestiä on jo kirjoittanut "taukonsa" jälkeen tänään
Voisi edes yhden kerran pitää puheensa. Vaikka kiihko-fani täällä kuinka puolustelee, mustaa et saa valkoiseksi. Kirjoitukset ja puheet eivät nyt kohdanneet. Piste.
Mitäs stalkkaat idoliasi? Piste.

vierailija
Köyhyys ei ikinä ole häpeä. Paskamainen luonne on aina. Kuten siulla on.
Koko Suomi on elänyt köyhyydessä pitkät ajat. Tuonkaan isovanhemmat kaiketi eivät olleet rikkaita paitsi jos oli venäläisiä tai ruotsalaisia. Suomalaiset olivat tosi köyhiä näiden kahden maan välissä. Nyt yrittää esittää jotain tärkeää. Kaksplus palstalla 🙄

vierailija
Koko Suomi on elänyt köyhyydessä pitkät ajat. Tuonkaan isovanhemmat kaiketi eivät olleet rikkaita paitsi jos oli venäläisiä tai ruotsalaisia. Suomalaiset olivat tosi köyhiä näiden kahden maan välissä. Nyt yrittää esittää jotain tärkeää. Kaksplus palstalla
Mitäs tuo sanoi jotain hyvistä tuloista? Köyhillä on paremmat käytöstavat kuin näillä nk hyvätuloisilla. Ja niiku oikeesti. Suomen hyvätuloinen on köyhä isossa maailmassa. Naurattaa kun suomalaiset kehuu rahastaan. Mistä rahasta??

vierailija
Mä luulen, että Janne Antin itse vastaa täällä aina, siis näihin esitettyihin (negatiivisiin) mielipiteisiin. Vastaukset ja kärkkäät kommentoinnit kun tulevat salamannopeasti kritiikkiin. Kai nyt jokainen selväjärkinen näkee, mikä tässä hommassa on taustalla. Raaka bisnes eläinten varjolla. Itse en ikinä veisi omaa koiraani muiden keskelle, yleiseen hälinään. Oma rauha ja suljettu tila on ehdoton vaatimus minulle hoitopaikkaan. Mut kaikkein halvimmaksi se toki tulee, kun laittaa kaikki koirat samaan tilaan, siinäpähän keskenään tulevat toimeen. Jos tulevat. Mut tätähän ei saa sanoa, bänni tulee heti. Asioilla on siis puolensa, ei ole yhtä oikeaa tapaa laittaa koiraansa hoitoon.

vierailija
Mä luulen, että Janne Antin itse vastaa täällä aina, siis näihin esitettyihin (negatiivisiin) mielipiteisiin. Vastaukset ja kärkkäät kommentoinnit kun tulevat salamannopeasti kritiikkiin. Kai nyt jokainen selväjärkinen näkee, mikä tässä hommassa on taustalla. Raaka bisnes eläinten varjolla. Itse en ikinä veisi omaa koiraani muiden keskelle, yleiseen hälinään. Oma rauha ja suljettu tila on ehdoton vaatimus minulle hoitopaikkaan. Mut kaikkein halvimmaksi se toki tulee, kun laittaa kaikki koirat samaan tilaan, siinäpähän keskenään tulevat toimeen. Jos tulevat. Mut tätähän ei saa sanoa, bänni tulee heti. Asioilla on siis puolensa, ei ole yhtä oikeaa tapaa laittaa koiraansa hoitoon.
On se hyvä että saat itse päättää. Niiku kaikki. Pitkä kommentti ihan turhasta.

vierailija
Mikä tuo kommentti on samasta tilasta? Minun koitat on ympäri maapalloa olleet samassa tilassa. En ymmärtä mitä valitat tuosta.

vierailija
En ymmärrä miksi valitat. Älä vie koiraasi sinne. Ihmisillä on vapaus tehdä mitä haluavat.

vierailija
Etteko jo tajua? Turhaa yrittää aloittaa mitään vauva sivulla tai vaivihkaa sujauttaa sinne vihakommenttia Jannesta johonkin aikaisempaan keskusteluun. Kuten on tapahtunut parin viimepäivän aikana. Yksi heistä kirjoittaa täällä pitkiä vihajaarituksia. Vauvalla et pysty. Ai että.

vierailija
En todellakaan myöskään minä vie koiraani muiden koirien keskelle. En ikinä!! Ärsyttää vaan, kun tämä "vapaana oleminen" on niin nostettu (Jannen toimesta) ylimmälle jalustalle. Ihan kuin vain se olisi oikea tapa. Ja ainoa. Riippuu täysin koirasta, esim. omani vaatii rauhallisen ympäristön, vailla ulkopuolista häirintää. Tämän mielipiteeni kun kirjoitin Jannen sivuille, minut poistettiin heti.

vierailija
En todellakaan myöskään minä vie koiraani muiden koirien keskelle. En ikinä!! Ärsyttää vaan, kun tämä "vapaana oleminen" on niin nostettu (Jannen toimesta) ylimmälle jalustalle. Ihan kuin vain se olisi oikea tapa. Ja ainoa. Riippuu täysin koirasta, esim. omani vaatii rauhallisen ympäristön, vailla ulkopuolista häirintää. Tämän mielipiteeni kun kirjoitin Jannen sivuille, minut poistettiin heti.
Älä vie sitten. Eikä siun tatrtte. Mikä tässä on ongelma?? Se että siulla oli vimma kertoa siitä Jannelle? Miksi? No nyt et enää tiedä mitä hän kirjoittaa. Voi siuta reppanaa

Yhteistyössä