vierailija
Mihin vastasit tuossa?kyllä
Mihin vastasit tuossa?kyllä
Ei jannefanit vastaa näihin kiperiin aiheisiin vaan puolustavat ja fanittavat aivottomina, kuten yhteen negatiiviseen kommenttiin joku jannefani vastasi että "aivan sama". Jannefanit ovat vissiin vähän yksinkertaisia kun eivät tajua, että janne ei ole mikään lutunen ja herttainen mies oikeasti. Fanittavat sokeasti eivätkä usko mitään negatiivista idolistaan. Sairasta.Voi jannea, kutsuu tähtiarpaa katsojien huijaukseksi, mutta silti vastikään aneli facefanejaan, että laittaisivat palautetta jotta janne itse saisi työpaikkansa takaisin huijausarvassa. Kaksinaamaista much
Jep, ovat pahimpia rähisijöitä kun joku Jannesta jotain kirjoittaa itse eivät saa raapustettua Jannesta mitään .Aika kaksinaamaista touhua taas tämäkin. Sanot että kiva jos stalkkeri ei tulisi tänne yhteen vaivaiseen päivään kitisemään. No mitäs sinä sitten täällä teet joka ikinen päivä???!!! KITISET!!!! Voi kunpa te kitisevät ja räyhäävät Janne-fanit voisitte pysyä täältä pois edes yhden vaivaisen päivän!
Mitäs varten sitten seuraat hänen joka sanaansa pakkomielteisesti? Etkös ole vähän mielisairas sitten?Ei jannefanit vastaa näihin kiperiin aiheisiin vaan puolustavat ja fanittavat aivottomina, kuten yhteen negatiiviseen kommenttiin joku jannefani vastasi että "aivan sama". Jannefanit ovat vissiin vähän yksinkertaisia kun eivät tajua, että janne ei ole mikään lutunen ja herttainen mies oikeasti. Fanittavat sokeasti eivätkä usko mitään negatiivista idolistaan. Sairasta.
Kiperiin aiheisiin? Sun mielestä täällä on jopa kiperiä aiheita? Älä naurata! Mikä se kiperä aihe on? TV ohjelma ja juontaja. Kerro se kiperä kohta.Ei jannefanit vastaa näihin kiperiin aiheisiin vaan puolustavat ja fanittavat aivottomina, kuten yhteen negatiiviseen kommenttiin joku jannefani vastasi että "aivan sama". Jannefanit ovat vissiin vähän yksinkertaisia kun eivät tajua, että janne ei ole mikään lutunen ja herttainen mies oikeasti. Fanittavat sokeasti eivätkä usko mitään negatiivista idolistaan. Sairasta.
Jep. Ja kovasti kritisoi kuinka tuo ohjelma on silkkaa huijausta ja fanit komppaa mukana. Tuosta Jannen ja fanien välisestä viestien vaihdosta saa ihan sellaisen kuvan, että ihan kuin muka Onnenarpa olisi ollut vielä Jannen aikana rehellinen arpaohjelma. Ja vasta Jannen lähdön jälkeen olisi alkanut soittajien kusetus. Ei kyllä se oli ihan silkkaa kusetusta jo Jannen aikana, ja Janne oli täysillä mukana vedättämässä. Nyt vaan esittää että hän ei muka tajunnut sitä sen 10 vuoden aikana. Kyllä tajusi, mutta esittää taas niin viatonta pikku ressukkaa. Tasan tarkkaan tiesi siinä "automerkki kirjekuoressa"- pelissäkin että siellä on joku aivan käsittämättömän outo automerkki. Silti lässytti katsojille että "Onko kenties sinulla tai naapurillasi juuri tämä automerkki?" Juu todella monella meistä onkin autona joku Maybach....Voi jannea, kutsuu tähtiarpaa katsojien huijaukseksi, mutta silti vastikään aneli facefanejaan, että laittaisivat palautetta jotta janne itse saisi työpaikkansa takaisin huijausarvassa. Kaksinaamaista much
Kyllästyttäviä nää sun sairaus arvelut.Mutta oletko sinä mielisairas?
Eli haukut minua mielisairaaksi kun tsekkaan jonkun facen kerran päivässä? Ei hyvää päivää teidän jannefanien kanssa...Mitäs varten sitten seuraat hänen joka sanaansa pakkomielteisesti? Etkös ole vähän mielisairas sitten?
Sitten ei pidä osoittaa että on mielisairas.Kyllästyttäviä nää sun sairaus arvelut.
Ei vaan että olet täällä haukkumassa ihmistä jota et tunne.Eli haukut minua mielisairaaksi kun tsekkaan jonkun facen kerran päivässä? Ei hyvää päivää teidän jannefanien kanssa...
Koko keskustelu on kyllästyttävä. Vihaajat jauhaa samaa paskaa Jannesta joka päivä.Kyllästyttäviä nää sun sairaus arvelut.
Tämä ei ole terveydenhoito sivusto, lue otsikko.Mutta oletko sinä mielisairas?
Mikset sitten vastaa kysymyksiin? Palstailet täällä klo 11-02 mutta et silti vastaa negatiivisiin kommentteihin jannesta. Olet soke fanittaja. Surullista.Kiperiin aiheisiin? Sun mielestä täällä on jopa kiperiä aiheita? Älä naurata! Mikä se kiperä aihe on? TV ohjelma ja juontaja. Kerro se kiperä kohta.
Onko mitään itua siulla sitten seurata tätä miestä? Ei ole. Mutta täällä sie olet kirjoittamassa pitkiä selityksiä miten Janne on sitä ja tätä. Jos et tykkää, älä seuraa.Ei jannefanit vastaa näihin kiperiin aiheisiin vaan puolustavat ja fanittavat aivottomina, kuten yhteen negatiiviseen kommenttiin joku jannefani vastasi että "aivan sama". Jannefanit ovat vissiin vähän yksinkertaisia kun eivät tajua, että janne ei ole mikään lutunen ja herttainen mies oikeasti. Fanittavat sokeasti eivätkä usko mitään negatiivista idolistaan. Sairasta.
Ja jannefanit jauhaa samaa p a s kaa vihaajista. Ja suurin osa tämän ketjun viesteistä on tullut jannefaneilta.Koko keskustelu on kyllästyttävä. Vihaajat jauhaa samaa paskaa Jannesta joka päivä.
Vastaatko sinä? Etpä vastaa. Kysyin mikä se kiperä kysymys on? Missä vastaus? Ai joo.Mikset sitten vastaa kysymyksiin? Palstailet täällä klo 11-02 mutta et silti vastaa negatiivisiin kommentteihin jannesta. Olet soke fanittaja. Surullista.
HyväJa jannefanit jauhaa samaa p a s kaa vihaajista. Ja suurin osa tämän ketjun viesteistä on tullut jannefaneilta.
Stalkkaatko minua nyt?Mikset sitten vastaa kysymyksiin? Palstailet täällä klo 11-02 mutta et silti vastaa negatiivisiin kommentteihin jannesta. Olet soke fanittaja. Surullista.
Haukkumassa??? Eli jos esimerkiksi naureskelee Jannen risotto-koululle, se on haukkumista??? Ahaa.... Mulla on hieman eri ajatus haukkumisesta.....Ei vaan että olet täällä haukkumassa ihmistä jota et tunne.
Sen huomaa.Haukkumassa??? Eli jos esimerkiksi naureskelee Jannen risotto-koululle, se on haukkumista??? Ahaa.... Mulla on hieman eri ajatus haukkumisesta.....
Ei tarvitse olla huolissaan tuntemattomista ihmisistä.Onko siulla joku sairaus tai pakkomielle? Ihan kysyn kun olen huolissani siusta.
Juuri näin! Janne-fanit on niin yksinkertaisia (vai pitäisikö käyttää sanaa mielisairas) että eivät tajua tekevänsä tasan samaa mistä syyttävät "stalkkereitakin" Janne-fanit räyhää että me "stalkkerit" jauhetaan täällä paskaa joka päivä. No mitäs nää fanit sitten tekee joka päivä?? Ei kai vaan jauha paskaa??Ja jannefanit jauhaa samaa p a s kaa vihaajista. Ja suurin osa tämän ketjun viesteistä on tullut jannefaneilta.
Olet niitä ihmisiä, jotka sanoo paskamaisen kommentin ja sitten ihmettelet kun joku ei pitänytkään siitä.Haukkumassa??? Eli jos esimerkiksi naureskelee Jannen risotto-koululle, se on haukkumista??? Ahaa.... Mulla on hieman eri ajatus haukkumisesta.....