Turkulaiset ovatkin kolmasosaksi virolaisia

vierailija
Minun isänisänisänisäni (eli isoisän isoisä) tuli Virosta, ei tosin asettunut Turkuun vaan ihan muualle Suomeen, mutta kuitenkin. Sieltä on minullakin perimää.

vierailija
Siementäjälle tuli typovirhe sanassa parempi. Hän tarkoitti viestillään sanaa pahempi. Ei vaimo koskaan vaihtamalla parane. Kysy vaimoltasi, jos et luota minuun.
Olen joskus lukenut Turun historiasta, että Turku oli paljon yhteyksissä Viron kanssa. Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen pääkaupunki.
Siementäjä on tökerö ja tahallaan kaikkia loukkaava tyyppi. Ihmettelen naista, joka on valinnut lapsilleen tuollaisen nulikan.

Siementäjälle tuli typovirhe sanassa parempi. Hän tarkoitti viestillään sanaa pahempi. Ei vaimo koskaan vaihtamalla parane. Kysy vaimoltasi, jos et luota minuun.
Olen joskus lukenut Turun historiasta, että Turku oli paljon yhteyksissä Viron kanssa. Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen pääkaupunki.
Siementäjä on tökerö ja tahallaan kaikkia loukkaava tyyppi. Ihmettelen naista, joka on valinnut lapsilleen tuollaisen nulikan.
Kysyin, vaimollani ei ole haluja vaihtaa minua toiseen, joten ei kai sitten mieskään vaihtamalla parane. Naiset kuitenkin hakevat eroa miehiä useammin....
Minä en valinnut vaimoani vaan hän valitse minut. :giggle:

vierailija
Turkulaisnaisia. Eivät oikein vakuuta, tuo vasemmanpuoleisin lähinnä naista muistuttava.

Erikoista ettei yksikään turkulainen ole älähtänyt Siementäjän viestistä.
Miltä palstan pilaajasta tuntuisi, jos joku sanoisi samat sanat hänestä ja perheestään? Ei täyspäinen ihminen sano toiselle, että näytät hieman ihmiseltä.
En ole virlä tavannut puoli-ihmistä, joka olisi esim. lehmän ja ihmisen risteytys.
Mieleeni muistuu yksi juntti, joka vertaili minua toiseen naiseen. Miesoletettu tökerönä sanoi, että näytän enemmän naiselta. Sama tyyppi käyttäytyi hyvin tökerösti kuolemansairasta naisystäväänsä kohtaan.

vierailija
Miltä palstan pilaajasta tuntuisi, jos joku sanoisi samat sanat hänestä ja perheestään? Ei täyspäinen ihminen sano toiselle, että näytät hieman ihmiseltä.
En ole virlä tavannut puoli-ihmistä, joka olisi esim. lehmän ja ihmisen risteytys.
Mieleeni muistuu yksi juntti, joka vertaili minua toiseen naiseen. Miesoletettu tökerönä sanoi, että näytän enemmän naiselta. Sama tyyppi käyttäytyi hyvin tökerösti kuolemansairasta naisystäväänsä kohtaan.
En viitsi vaivautua.

vierailija
En ole vielä tavannut puoli-ihmistä, joka olisi esim. lehmän ja ihmisen risteytys.
Tuli vielä mieleeni toinenkin stoori missikisoista. Luin jutun seniorimissikisoista Vääksyn Tallukassa. 60+ nainen ei osaa elää eläkkeellä, ja sen takia hän on haalinut itselleen paljon tekemistä. Entisenä missikisajärjestänä hänet valittiin ikäluokassaan missiksi, ja keikkoja pukkaa. Hesarista luin samasta aiheesta kolumnin, jossa nelikymppinen mieskirjoittaja muistelee jo nyrjähtäneen oloista Tähtihovi-huoltoasemaa. Perheenä aikoinaan kävimme siellä asioimassa mökkireissuilla.
Minulle joutilaisuus ei ole ongelma. Olen kehittänyt siitä taiteenlajin.
Vieläkin naurattaa, kun kaupan kanssa toivotti minulle eilen hyvää viikonvaihdetta.
Oloneuvoksena jokainen päivä on vapaapäivä. En paini samassa sarjassa Erika Vikmanin kanssa seksikkyydessä. Olisi kiusallista pölyjen pyyhkimisen takia, jos kaappini olisivat täynnä kultaisia penispatsaita.

Yhteistyössä