K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hitto toi Jan näyttää hyvältä noissa kuvissa. Sopisi The Crow, Pimeyden ruhtinas tai vastaaviin elokuviin näyttelijäksi. Jan olis kyl poikakalenterissa lokakuun mies, kunnon sexy Halloween komistus.
 
vierailija
Mulla kävi joskus sama mielessä ja just samasta syystä. Mutta tuskin itse sinnekään siirtyisin koska nimimerkillisyys ei kiinnosta. Olen vaan tyytynyt ohittelemaan noita kyseisiä kommentteja.
Mäkin mietin joskus että mitenhän toimis kompostin Discord. 🤔 Mulla myös sama tuo, et en tiedä itsekään tulisiko sinne kuitenkaan siirryttyä.
 
vierailija
Täällä on nykyisin tosi hiljasta, harmi. Itse en halua mennä Discordiin, joten tämä fiilistely loppunee nyt minun kohdalla. En tiedä millaista meno on Discordissa, mutta kaipaan huumoria. Kaikki on muuttunut tiukkapipoiseksi.
 
vierailija
Mäkin mietin joskus että mitenhän toimis kompostin Discord. 🤔 Mulla myös sama tuo, et en tiedä itsekään tulisiko sinne kuitenkaan siirryttyä.
Nimimerkillisyyden lisäksi alkaisi luultavasti ärsyttämään myös se jos osa vain seuraisi eikä kommentoisi. Tulisi vähän olo että siellä on joku myyrä soluttautuneena. Sisäpiirit ei ehkä myöskään olisi minun juttuni ja se että jotkut meistä olisi niitä modeja jotka on toisia ylempänä.
 
vierailija
Täällä on nykyisin tosi hiljasta, harmi. Itse en halua mennä Discordiin, joten tämä fiilistely loppunee nyt minun kohdalla. En tiedä millaista meno on Discordissa, mutta kaipaan huumoria. Kaikki on muuttunut tiukkapipoiseksi.
On täällä tänäänkin ollut ihan kohtuullisesti porukkaa, äsken luin nuo keskustelut iltapäivästä eteenpäin. Huumori ois kieltämättä ihan paikallaan, nyt on ollut enemmän vakavia keskusteluja mut eiköhän tää välillä käänny sinne keveällekin puolelle taas. En tiedä miten se tää asia Dicordissa toimis. Toisaalta se nimimerkki voi rajoittaa vähän, jos porukka miettii enemmän mitä läppää heittää. Toisaalta ei ois noita väittelyjä tosishippaajien kanssa. Oon miettinyt myös yhdistelmää tää komposti ja Jodel. Ehkä se vois olla paras.
 
vierailija
Nimimerkillisyyden lisäksi alkaisi luultavasti ärsyttämään myös se jos osa vain seuraisi eikä kommentoisi. Tulisi vähän olo että siellä on joku myyrä soluttautuneena. Sisäpiirit ei ehkä myöskään olisi minun juttuni ja se että jotkut meistä olisi niitä modeja jotka on toisia ylempänä.
Joo, on siinä huonotkin puolet. Se ois tietty yksi hyvä puoli, että sitten nääkin jutut ois vieläkin enemmän piilossa kohteiden silmiltä kuin nyt.
 
vierailija
Täällä on nykyisin tosi hiljasta, harmi. Itse en halua mennä Discordiin, joten tämä fiilistely loppunee nyt minun kohdalla. En tiedä millaista meno on Discordissa, mutta kaipaan huumoria. Kaikki on muuttunut tiukkapipoiseksi.
Harmittaa kun noilla gay foorumeilla on nykyään niin vähän juttelua Kärtsästä ja Joksuista ei oikeastaan ollenkaan. Siellä on sellaista huumoria ja kuumistelua mikä uppoaa muhun. Eikä se meno ole muutenkaan mitenkään tiukkapipoista. Jos joku sanoo, että K on hetero, niin porukka on vaan, että jaa ok. Ei siihen tartu kukaan kiinni tai jää junnaamaan sen kanssa. Sen jälkeen kuolaus vaan jatkuu ja siitä saa osansa joskus Härtsäkin.🤣 Olisipa näissäkin ketjuissa yhtä rentoa.
 
vierailija
On täällä tänäänkin ollut ihan kohtuullisesti porukkaa, äsken luin nuo keskustelut iltapäivästä eteenpäin. Huumori ois kieltämättä ihan paikallaan, nyt on ollut enemmän vakavia keskusteluja mut eiköhän tää välillä käänny sinne keveällekin puolelle taas. En tiedä miten se tää asia Dicordissa toimis. Toisaalta se nimimerkki voi rajoittaa vähän, jos porukka miettii enemmän mitä läppää heittää. Toisaalta ei ois noita väittelyjä tosishippaajien kanssa. Oon miettinyt myös yhdistelmää tää komposti ja Jodel. Ehkä se vois olla paras.
Jos me saadaan discord/jodel kanava aikaan tällä porukalla, niin mä ainakin kehtaan siellä kuumistella Jania ihan kybällä. Ehkä siitä lähtisi huumorikin käyntiin. Heitätte sitten pihalle, jos jutut muuttuu liian rivoiksi.🤣 Toisaalta voisi seurata ensin, että miten tässä käy K&B shipille Discordin myötä. Vauvalla taas on hyvä tunnelma nyt parasta aikaa ja kivaa keskustelua K:sta. Mä kaipaan sitä yliampuvaa huumoria asiallisen keskustelun lisäksi.
 

Yhteistyössä