Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ihmisten pitää vääristellä sanoja ja lauseita? Se on kyllä ihmeellistä. Kun sitten voi mennä ja näyttää sen, että tässä näin. Jotain mielenvikaista nautintoa saavat siitä. Kun vain tietäis vielä mitä.
Minua huvittaa se yksi emoji tyyppi, joka nyt aloittaa lauseensa, että ”NYT en ainakaan valehtele”, kun on valehdellut jo niin monta kertaa 😊.
 
vierailija
Alunperin oli fanin päätelmästä kyse. Aina juttu muokkautuu keskusteluissa.
Ei. Selvästi sanottiin mitä sanottiin ja sitten se vääristeltiin ihan toiseen suuntaan. Missään ei sanottu että kukaan fani toivoo että Janne asuu ojassa. Ihan turhaa edes yrittää saada sitä siihen suuntaan. Kommentti oli, että fani olettaa, että vihaajat haluavat Jannelle huonon elämän ja että hän asuu ojassa. Missään ei mainittu, että fani toivoo Janne asuu ojassa. Älä edes viitti.
 
vierailija
Ei. Selvästi sanottiin mitä sanottiin ja sitten se vääristeltiin ihan toiseen suuntaan. Missään ei sanottu että kukaan fani toivoo että Janne asuu ojassa. Ihan turhaa edes yrittää saada sitä siihen suuntaan. Kommentti oli, että fani olettaa, että vihaajat haluavat Jannelle huonon elämän ja että hän asuu ojassa. Missään ei mainittu, että fani toivoo Janne asuu ojassa. Älä edes viitti.
Niin ja sitten se kultahippu kommentti jossa vihaaja sanoi, että hän toivoo fanit asuu kaatopaikalla. Se tuli hyvin selväksi. Tai no selvä on aika positiivinen sana, mutta siis.
 
vierailija
Mitäs mieltä te pyylevät, keski-ikäiset Janne-fanittaret olette vaikka Erika Vikmanista? Voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa teistä tantoista ei voi sietää Erikaa. Entäs vaikka Iida Kultamekko Vainio? Tuskin hänkään saa teiltä ihailua ja kehuja osakseen? Ei ole vaikea arvata mitä mieltä olette Erikan rohkeasta lavashowsta ja pukeutumisesta. Joten älkää pliis jaksako esittää täällä mitään pyhimystä, kun sitten toisaalla haukutte taas itseänne kauniimpaa naista. Ja säästäkää minut niiltä "Minä en koskaan hauku ketään"- kommenteilta. Joo joo, joku ehkä voikin olla sellainen. Mutta takuuvarmasti osa teistä Jannea raivokkaasti puolustavist hyeenoista haukkuu jotain toista julkkista. Naispuolista julkkista. Nainen on naiselle susi, kuten tiedetään.
 
vierailija
Mitäs mieltä te pyylevät, keski-ikäiset Janne-fanittaret olette vaikka Erika Vikmanista? Voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa teistä tantoista ei voi sietää Erikaa. Entäs vaikka Iida Kultamekko Vainio? Tuskin hänkään saa teiltä ihailua ja kehuja osakseen? Ei ole vaikea arvata mitä mieltä olette Erikan rohkeasta lavashowsta ja pukeutumisesta. Joten älkää pliis jaksako esittää täällä mitään pyhimystä, kun sitten toisaalla haukutte taas itseänne kauniimpaa naista. Ja säästäkää minut niiltä "Minä en koskaan hauku ketään"- kommenteilta. Joo joo, joku ehkä voikin olla sellainen. Mutta takuuvarmasti osa teistä Jannea raivokkaasti puolustavist hyeenoista haukkuu jotain toista julkkista. Naispuolista julkkista. Nainen on naiselle susi, kuten tiedetään.
Minä en tiedä ketä nämä ihmiset ovat. Joten en voi kommentoida tätä sinun jälleen kerran outoa vaahtoamista.
 
vierailija
jonkun lääkitys ei ole mennyt kohdalleen. Mistä tämä huuto tuli? Kiemurteleva naisartisti… siis mitä ??
Joo miekin tässä yritän ymmärtää mitä tämä tarkoittaa ja myös, että miksi raivoaa tästä. Aika erikoista. Oiskohan hänen miehensä ihaillut jotain kiemurtelevaa naista tai jotain? Ja häntä suututti se ja sitten kirjoitti siitä täällä? Toisaalta taas jotenkin kai liittyy, että kirjoittaja itse tykkää kiemurtelevista naisartisteista. En tiiä. Sekava juttu.
 
vierailija
Ei luoja!! Nyt ei enää tule naurusta loppua!!! Mä en kestä!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

"Marraskuun tarjous!
Nyt sinulla on mahdollista kuulla Jannen "iltasadut" omassa kodissasi (minun erillisessä ja yksityisessä fb-ryhmässä) kun se Sinulle parhaiten sopii. Sadut koostuvat minun oikeasta elämästäni, menneisyydestä, nykyajasta tai tulevaisuuden suunnitelmista.
-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! 😉
-Viikko kerralla ja jokaiselle viikonpäivälle uusi "satu".
Laita osallistumispyyntö yv:nä ja saat linkin ryhmään.
Tervetuloa! ❤
ps. Kommentti kentässä on erittäin lyhyt näyte (huom vain näyte) mitä voit odottaa. 🙂
#iltasatu #janneantin"
 
vierailija
Joo miekin tässä yritän ymmärtää mitä tämä tarkoittaa ja myös, että miksi raivoaa tästä. Aika erikoista. Oiskohan hänen miehensä ihaillut jotain kiemurtelevaa naista tai jotain? Ja häntä suututti se ja sitten kirjoitti siitä täällä? Toisaalta taas jotenkin kai liittyy, että kirjoittaja itse tykkää kiemurtelevista naisartisteista. En tiiä. Sekava juttu.
Miksi ne Jn fanit ovat aina tuon sanojen mukaan tanttoja ja pyyleviä ja ylipainoisia ja mitäs muuta se luetteli eilen siinä tosi pitkässä kommentissaan, jossa selitti piirakasta ja kuinka lähihoitajien miehet nyt ei ainakaan saa sitä? Elämme jännittäviä aikoja, kun ei ikinä tiedä mitä tuo outous sopertaa.
 
vierailija
Nyt sitten ihan oikeesti! Älkää vaan sanoko että kukaan olisi niin T Y H M Ä että menee maksamaan 29€/VIIKKO että saa kuulla Jannen menneisyydestä tai tulevaisuuden suunnitelmista!! Siis kuinka alas tuo äijä vielä oikein vajoaa??!!
 
vierailija
Nyt sitten ihan oikeesti! Älkää vaan sanoko että kukaan olisi niin T Y H M Ä että menee maksamaan 29€/VIIKKO että saa kuulla Jannen menneisyydestä tai tulevaisuuden suunnitelmista!! Siis kuinka alas tuo äijä vielä oikein vajoaa??!!
Jos on varaa, miksei? Miten muiden rahan käyttö liittyy ja kuuluu sulle? Tähän et ole vieläkään vastannut vaikka tätä on kysytty aiemminkin.
 
vierailija
Nää Jannen bisnesideat menee kyllä aina vaan naurettavammiksi 🤣 Ensin oli se tassuterapia 70€/1.5h. FAIL! Sitten koitettiin kaupustella yksityistä päivällistä tai illallista Jannen luona 69€/2h. FAIL! Ja nyt sitten tämäkin vielä!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Jos on varaa, miksei? Miten muiden rahan käyttö liittyy ja kuuluu sulle? Tähän et ole vieläkään vastannut vaikka tätä on kysytty aiemminkin.
Hei haloo! Nyt valoja vähän päälle siellä pimeellä vintillä, jookos! Vaikka olisikin varaa, niin mikä v*tun järki maksaa 29€ viikossa siitä, että Janne kertoilee valmistaneensa makaronilaatikkoa tai hörppineensä Naturdiet-juomaa. Hullu saa olla muttei T Y H M Ä!!!!
 
vierailija
Mihinkäs tämä liittyi? Ei pysy perässä enää. Tuo muuten ei ole totta että nainen on susi toiselle naiselle. Ainoastaan epävarmat naiset ovat niitä. Kuten tämän oudon kohtauksen kirjoittaja. Kai.

Mitäs mieltä te pyylevät, keski-ikäiset Janne-fanittaret olette vaikka Erika Vikmanista? Voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa teistä tantoista ei voi sietää Erikaa. Entäs vaikka Iida Kultamekko Vainio? Tuskin hänkään saa teiltä ihailua ja kehuja osakseen? Ei ole vaikea arvata mitä mieltä olette Erikan rohkeasta lavashowsta ja pukeutumisesta. Joten älkää pliis jaksako esittää täällä mitään pyhimystä, kun sitten toisaalla haukutte taas itseänne kauniimpaa naista. Ja säästäkää minut niiltä "Minä en koskaan hauku ketään"- kommenteilta. Joo joo, joku ehkä voikin olla sellainen. Mutta takuuvarmasti osa teistä Jannea raivokkaasti puolustavist hyeenoista haukkuu jotain toista julkkista. Naispuolista julkkista. Nainen on naiselle susi, kuten tiedetään.
 
vierailija
Hei haloo! Nyt valoja vähän päälle siellä pimeellä vintillä, jookos! Vaikka olisikin varaa, niin mikä v*tun järki maksaa 29€ viikossa siitä, että Janne kertoilee valmistaneensa makaronilaatikkoa tai hörppineensä Naturdiet-juomaa. Hullu saa olla muttei T Y H M Ä!!!!
Et ymmärrä. Ei voi mitään. Antaa ihmisten tehdä mitä haluavat rahoillaan
 
vierailija
Nyt mä oon oikeesti jo sanaton. Mä olen kyllä tiennyt että Janne faneineen on lievästi sanottuna tyhmää sakkia. Mutta että näin tyhmää!! En ois kyllä ikinä uskonut. Kaikki mitä Janne tekee, uppoaa faneihin kuin veitsi sulaan voihin. Huh huh. Luulin jo nähneeni kaiken, vaan kuinka väärässä olinkaan.
 

Yhteistyössä