K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kannattaa joo, siellä on ollut paljon enemmän muuta keskustelua kuin shippiä, toki sitäkin myös. Ja siellä on myös pelkkiä fiilistelijöitä keskustelemassa.
Shippiä on siellä ollut mun mielestä tosi vähän, ei se kielletty ole, mutta muut asiat vienyt huomion. Saa nähdä onko näin pysyvästi, mutta kaikin puolin kivaa ja fiksua keskustelua siellä on ollut.
 
vierailija
Onko missään ollut edes mitään spekulointeja siitä kuka se tyttöystävä olisi? En siis kaipaa spekulaatio sinänsä vaan mietin just sitä kuinka rauhassa he saavat olla. Totta kai heidät siellä Ljubljanassa taatusti nähdään yhdessä mutta tarkoitan nyt lähinnä näitä fanifoorumeitten salapoliiseja.
Eipä oikeastaan eikä kukaan taida sen paremmin tietää, kuka Nacen tyttöystävä edes on. Nace on onnistunut hyvin pitämään asiat faneilta piilossa ja hyvä niin. Johan oli ennen tuota haastattelua spekulointia, että Nace olisi eronnutkin, mutta ei ollut
 
vierailija
Eipä oikeastaan eikä kukaan taida sen paremmin tietää, kuka Nacen tyttöystävä edes on. Nace on onnistunut hyvin pitämään asiat faneilta piilossa ja hyvä niin. Johan oli ennen tuota haastattelua spekulointia, että Nace olisi eronnutkin, mutta ei ollut
No minä kyllä olen käsittänyt, että tämä olisi eri tyttöystävä ja olisi tuossa välissä eronnut, eikös tää käynyt ilmi jossakin haastattelussa.
 

Yhteistyössä