Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse laitat kunnon shown päälle, kun yksinäisyys koputtaa sun ovelle useammin ja useammin ja et keksi muuta kuin kertoa satuja täällä sairaasta mielestäsi joka ikinen päivä. Pitkät samat jankutus jaaritukset Jannen elämästä. Mutta mitä sitä odottaa tyypiltä jonka elämä on kietoutunut Jannen ympärille vuosikausia. Ei mitään muuta. Stalkkaaja ja mielipuoli ainoastaan toimii noin. Ja kateellinen koska se paistaa sinusta läpi joka sanassa ja emojissa. Eikö isi ja äiti rakastanut sinua lapsena? Siitäkö se johtuu? Jotain mielenterveys vikoja sinulla kuitenkin on. Kukaan ei muuten koko ajan miettisi mitä joku julkkis tekee. Ja sitten kirjoittaisi siitä vääristelyn version muualle. Hae kuule apua ennen kuin sinusta tulee surullinen tilasto.
Ei luoja! Kyllä tulee nyt taas "asiantuntevaa" settiä Janne-fanilta! 🤣

-sairas mieli
-elämä kietoutunut Jannen ympärille vuosikausia
-stalkkaja
-mielipuoli
-kateellinen
-jotain mielenterveysvikoja kuitenkin on

Aina saa päivän naurut kun lukee näiden "pätevien terveysalan ammattilaisten" diagnooseja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Onko täällä vielä koskaan annettu vastausta siihen, että MISTÄ me Janne-vihaajat muka ollaan Jannelle KATEELLISIA? Kun täällä aina tasaisin väliajoin sönkötetään että olisimme muka vain kateellisia Jannelle.. 🤔 Ja minä en vielä tänä päivänäkään ymmärrä mistä mun pitäisi olla Jannelle kateellinen. En vaan ymmärrä... Tässä muutama ehdotus, näistäkö asioista mä olen sitten muka kateellinen:

-HIV
-Homoseksuaalisuus
-Yksinäisyys
-Työttömyys (eläin/mummobisnes ei pitkälle elätä)
-Huikaisevan komea ulkonäkö
-Tekohampaat
-Vetäytyvä hiusraja
-Lihavuusleikkauksen jälkeinen paisuminen
-Yksipuolinen ruokavalio (makaronilaatikko, Naturdiet, kaalisoppa, pizza, grillimättö)
 
vierailija
Kopioin tuon toiselle sivustolle esimerkkinä jälleen kerran mitä tapahtuu kun viha ylittyy ja ihminen on kahjo. Käytetään nyt vaikka tuota sanaa. Muija selvästi valehteli ja nyt syyttää muita siitä. Ei osaa tai uskalla tai viitti ottaa vastuuta omasta teostaan, kun jäi kiinni, niin tietysti hänen seuraava päätös on tämä. Syyttää muita. En tiennyt mielisairaalat antaa puhelimen/tabletin käyttöön nykyään että voi kirjoittaa nettiin, koska missä muualla tämä tyyppi vois olla? Ei ole elämä hällä helppoa, ei. Kaikki on muiden syy ja mikään ei ole hänen tekojaan, ei vaikka kiinni jäisi ja mikä olisi. Mielisairas tapaus.

”Eikö se nyt ole v*ttu ihan sama kävikö koira Jannen kimppuun vai hyökkäsikö koira Jannen kimppuun???!!!!!! Merkitys on tasan sama, huolimatta siitä kumpaa verbiä käyttää! Vain Janne-fanit voivat olla noin yksinkertaisia, että takertuvat yhteen h*lvetin sanaan!

Yhyy, yhyy, ruikuti ruikuti, vali vali!!! Sinä väitit että Janne sanoi "koira hyökkäsi kimppuun" kun oikeasti Janne kirjoitti "kävi kimppuun." Olet valehtelija, yhyy, yhyy! Me Janne-fanit olemme niin vajaaälyisiä, ettemme tajua että nuo termit ovat synonyymeja. Uli uli, vali vali ja byäääääh!!!!”
 
vierailija
Tulipa taas monta kommenttia yhdeltä jannefanilta lyhyen ajan sisällä, haukkuen toista kommentoijaa. Eikö sulla ole muuta elämää? Miksi et ikinä vastaa itse kommenttiin, vaan haukut kommentoijan henkilökohtaisuuksiin? Jotakin sinussa(kin) on vialla, aivan kuten haukut kaikki jannesta negakommentoijat. Hanki elämä. Minä lähden nyt elämään omaani.
Ei sun tarvi kertoa mitään sun elämästä.
 
vierailija
Ei luoja! Kyllä tulee nyt taas "asiantuntevaa" settiä Janne-fanilta!

-sairas mieli
-elämä kietoutunut Jannen ympärille vuosikausia
-stalkkaja
-mielipuoli
-kateellinen
-jotain mielenterveysvikoja kuitenkin on

Aina saa päivän naurut kun lukee näiden "pätevien terveysalan ammattilaisten" diagnooseja
Hyvin oli lueteltu. Ihan asiaa. Erityisesti sinun kohdalla nuo pätee tosi hyvin. Miten muuten tiedät mitä J tekee ja sanoo jollet seuraa häntä koko aika?
 
vierailija
Onko täällä vielä koskaan annettu vastausta siihen, että MISTÄ me Janne-vihaajat muka ollaan Jannelle KATEELLISIA? Kun täällä aina tasaisin väliajoin sönkötetään että olisimme muka vain kateellisia Jannelle.. Ja minä en vielä tänä päivänäkään ymmärrä mistä mun pitäisi olla Jannelle kateellinen. En vaan ymmärrä... Tässä muutama ehdotus, näistäkö asioista mä olen sitten muka kateellinen:

-HIV
-Homoseksuaalisuus
-Yksinäisyys
-Työttömyys (eläin/mummobisnes ei pitkälle elätä)
-Huikaisevan komea ulkonäkö
-Tekohampaat
-Vetäytyvä hiusraja
-Lihavuusleikkauksen jälkeinen paisuminen
-Yksipuolinen ruokavalio (makaronilaatikko, Naturdiet, kaalisoppa, pizza, grillimättö)
Varmaan noistakin olet kateellinen kun sinun lista tuli noin helposti. Miksi muuten olisit kirjoittanut sen tänne?
 
vierailija
Onko täällä vielä koskaan annettu vastausta siihen, että MISTÄ me Janne-vihaajat muka ollaan Jannelle KATEELLISIA? Kun täällä aina tasaisin väliajoin sönkötetään että olisimme muka vain kateellisia Jannelle.. Ja minä en vielä tänä päivänäkään ymmärrä mistä mun pitäisi olla Jannelle kateellinen. En vaan ymmärrä... Tässä muutama ehdotus, näistäkö asioista mä olen sitten muka kateellinen:

-HIV
-Homoseksuaalisuus
-Yksinäisyys
-Työttömyys (eläin/mummobisnes ei pitkälle elätä)
-Huikaisevan komea ulkonäkö
-Tekohampaat
-Vetäytyvä hiusraja
-Lihavuusleikkauksen jälkeinen paisuminen
-Yksipuolinen ruokavalio (makaronilaatikko, Naturdiet, kaalisoppa, pizza, grillimättö)
Jep. Noista. Katos kun vielä ilmaisit sen. Hyvä. Vihdoinkin kirjoitit jotain muuta kuin valheita. Ja nyt voimme mennä eteenpäin. Älä nyt vaan yritä seur kommentissasi ottaa takaisin mitä tuossa luettelit. Koska sitten TAAS olisit valehdellut.
 
vierailija
Kopioin tuon toiselle sivustolle esimerkkinä jälleen kerran mitä tapahtuu kun viha ylittyy ja ihminen on kahjo. Käytetään nyt vaikka tuota sanaa. Muija selvästi valehteli ja nyt syyttää muita siitä. Ei osaa tai uskalla tai viitti ottaa vastuuta omasta teostaan, kun jäi kiinni, niin tietysti hänen seuraava päätös on tämä. Syyttää muita. En tiennyt mielisairaalat antaa puhelimen/tabletin käyttöön nykyään että voi kirjoittaa nettiin, koska missä muualla tämä tyyppi vois olla? Ei ole elämä hällä helppoa, ei. Kaikki on muiden syy ja mikään ei ole hänen tekojaan, ei vaikka kiinni jäisi ja mikä olisi. Mielisairas tapaus.

”Eikö se nyt ole v*ttu ihan sama kävikö koira Jannen kimppuun vai hyökkäsikö koira Jannen kimppuun???!!!!!! Merkitys on tasan sama, huolimatta siitä kumpaa verbiä käyttää! Vain Janne-fanit voivat olla noin yksinkertaisia, että takertuvat yhteen h*lvetin sanaan!

Yhyy, yhyy, ruikuti ruikuti, vali vali!!! Sinä väitit että Janne sanoi "koira hyökkäsi kimppuun" kun oikeasti Janne kirjoitti "kävi kimppuun." Olet valehtelija, yhyy, yhyy! Me Janne-fanit olemme niin vajaaälyisiä, ettemme tajua että nuo termit ovat synonyymeja. Uli uli, vali vali ja byäääääh!!!!”
Tuo tyyppi on kyä hauska. Usein luen hänen satujaan täällä. Kaverin kanssa nauretaan miten jollain voi olla noin ankea elämä, että seuraa jonkun ukon elämää noin tiiviisti.
 
vierailija
Ei luoja! Kyllä tulee nyt taas "asiantuntevaa" settiä Janne-fanilta!

-sairas mieli
-elämä kietoutunut Jannen ympärille vuosikausia
-stalkkaja
-mielipuoli
-kateellinen
-jotain mielenterveysvikoja kuitenkin on

Aina saa päivän naurut kun lukee näiden "pätevien terveysalan ammattilaisten" diagnooseja
Olen näyttänyt sinun kirjoituksia miehelleni joka on psykiatri. Hänen ammattimielipide on, että kaikki ei nyt täsmää sinulla. Hän sanoi sen toisella tavalla, mutta ymmärrät kaiketi mitä tarkoitetaan?
 
vierailija
Mitäs mieltä miehesi on fanien mielipiteistä että kommentoijat haukutaan heti ?
Ai joo, fanit ovatkin ne jotka ainoastaan haukkuu. Nyyh nyyh.

Eikö se nyt ole v*ttu ihan sama kävikö koira Jannen kimppuun vai hyökkäsikö koira Jannen kimppuun???!!!!!! Merkitys on tasan sama, huolimatta siitä kumpaa verbiä käyttää! Vain Janne-fanit voivat olla noin yksinkertaisia, että takertuvat yhteen h*lvetin sanaan!

Yhyy, yhyy, ruikuti ruikuti, vali vali!!! Sinä väitit että Janne sanoi "koira hyökkäsi kimppuun" kun oikeasti Janne kirjoitti "kävi kimppuun." Olet valehtelija, yhyy, yhyy! Me Janne-fanit olemme niin vajaaälyisiä, ettemme tajua että nuo termit ovat synonyymeja. Uli uli, vali vali ja byäääääh!!!!
 
vierailija
Olen näyttänyt sinun kirjoituksia miehelleni joka on psykiatri. Hänen ammattimielipide on, että kaikki ei nyt täsmää sinulla. Hän sanoi sen toisella tavalla, mutta ymmärrät kaiketi mitä tarkoitetaan?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Minä kerroin sinun "psykiatri-miehestäsi" naapurin Teuvolle, joka on eläkeläinen. Teuvon mielestä sinulla ei ole kyllä kaikki ihan kunnossa, kun menet sepittelemään satuja ns. psykiatri-miehestäsi.... Näytin viestisi myös kadulla vastaan kävelleelle teinille, kutsutaan häntä nyt Jonneksi. Jonne oli sitä mieltä että sulla ei ole kaikki ihan kondiksessa. Ymmärrät kaiketi mitä hän tarkoitti?
 
vierailija
Tuo tyyppi on kyä hauska. Usein luen hänen satujaan täällä. Kaverin kanssa nauretaan miten jollain voi olla noin ankea elämä, että seuraa jonkun ukon elämää noin tiiviisti.
Ja tekö ette sitten ole sen "kaverisi" kanssa yhtään noloja, kun kiihkoissanne seuraatte jonkun kirjoittelijan viestejä 24/7. Niin. Etkös nyt näe mikä ristiriita taas viestissäsi on?! Ivaat Janne-vihaajaa siitä, että "hänellä on ankea elämä, että seuraa jonkun ukon elämää noin tiiviisti."

No mitäs sinä sitten sen mielikuvitusystäväsi kanssa teette? Sinua lainatakseni "Teillä on niin ankea elämä, että seuraatte jonkun randomin kirjoituksia noin tiiviisti." NOLOO!!!!!!!!!!!
 
vierailija
Minä kerroin sinun "psykiatri-miehestäsi" naapurin Teuvolle, joka on eläkeläinen. Teuvon mielestä sinulla ei ole kyllä kaikki ihan kunnossa, kun menet sepittelemään satuja ns. psykiatri-miehestäsi.... Näytin viestisi myös kadulla vastaan kävelleelle teinille, kutsutaan häntä nyt Jonneksi. Jonne oli sitä mieltä että sulla ei ole kaikki ihan kondiksessa. Ymmärrät kaiketi mitä hän tarkoitti?
En ymmärrä, kun taas valehtelit. Sama minkä teit eilen sen toisen ihmisen kanssa. Älä hypi silmille. Se ei onnistu minun kanssa. Mutta kiitos jälleen, että todistit olet sairas päästäsi.
 

Yhteistyössä