K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt taidat olla vähän tunnekuohuissa ha puolustuskannalla, käy kylmässä suihkussa ja tule sitten takaisin.
Kyllä ihan muut on olleet tunnekuohuissa kuin mä 😅 Ei huonoa käytöstä tarvitse suvaita missään. Siitä huomauttaminen on musta toivottavaa, tapahtuipa se missä vaan. Onko ok esim. koulussa tai työpaikalla arvostella toisten ulkonäköä tai ammattitaitoa ikävin sanoin? Musta ei, puuttuisin sellaiseen, eikä se ole sen toivottavampaa netissäkään.
 
vierailija
Toisen sanominen huonoksi näyttelijäksi sen perusteella ettet itse pidä siitä suudelmasta, tai esim. ulkonäön arvostelu mitä eilen nähtiin ei ole normaalia kritiikkiä vaan pelkästään ilkeää nettikommentointia. Kaikenlaista muutakin vastaavaa olet sanonut tuon töksäyttelyn varjolla.
Älä nyt oikeesti naurata, tarkoitin näyttelytaitoja tuossa kohtauksessa en yleisesti, Kaj pa Esterin pätkistä olen kyllä tykännyt. Ja jos sanoin Janin seurassa ollut naista vähän epäkauniimmaksi ja tavallisesti niin se on mielipide, voithan sinä olla vapaasti eri mieltä. Ja jos olen sanonut jotain hölmö niin se on ollut jonkun tyhmää tarkoituksella esittävän kirjoitus, saahan niistä ärsyyntyä kai.
 
vierailija
Musta toi video oli viestii, että B yrittää tosissaan eroon shippi-imagosta. Kunnon hetskuilut kehiin ja nainen kainaloon. Takaisin siihen sydänkäpynen rooliin, joka hänellä oli ennen Euroviisuja, mut vähän aikuisemmalla vivahteella. Tyttöjen ihastelusta päätellen tais toimia.
 
vierailija
Musta toi video oli viestii, että B yrittää tosissaan eroon shippi-imagosta. Kunnon hetskuilut kehiin ja nainen kainaloon. Takaisin siihen sydänkäpynen rooliin, joka hänellä oli ennen Euroviisuja, mut vähän aikuisemmalla vivahteella. Tyttöjen ihastelusta päätellen tais toimia.
Ehkä hän tosiaan haluaa tuolla pyrkiä irti siitä B/K -shipistä, tuo on ihan hyvä pointti.
 
vierailija
Minä en voi kuin nauraa tätä universumin käsikirjoitusta. Ensin analysoidaan päivä yhtä film noir -tyyppistä musiikkivideota, sitten tulee Kärtsä, joka näyttää muutaman sekunnin pätkällä, kuinka tehdään video, joka ei jätä mitään tulkinnan varaan. 🤣
 
vierailija
Musta toi video oli viestii, että B yrittää tosissaan eroon shippi-imagosta. Kunnon hetskuilut kehiin ja nainen kainaloon. Takaisin siihen sydänkäpynen rooliin, joka hänellä oli ennen Euroviisuja, mut vähän aikuisemmalla vivahteella. Tyttöjen ihastelusta päätellen tais toimia.
Se ei viesti yhtään mitään, ei ole mikään oman elämän tarina kuvattuna.
 
vierailija
Minä en voi kuin nauraa tätä universumin käsikirjoitusta. Ensin analysoidaan päivä yhtä film noir -tyyppistä musiikkivideota, sitten tulee Kärtsä, joka näyttää muutaman sekunnin pätkällä, kuinka tehdään video, joka ei jätä mitään tulkinnan varaan.
K osaa kyllä tuottaa viihdyttävää materiaalia, siitä ei pääse mihinkään. 😀
 
vierailija
Onhan tää K:n videon ajoitus aika hauska. Ensin keskustellaan monessa paikassa, että Bluza-videolla ois pitänyt olla toisenlainen tarina tai tunteiden kohteena kenties mieluummin mies. Ja sitten K tilailee omalla videollaan miestä, joskaan lopputulos ei siinäkään ihan toivottu ole😄
 

Yhteistyössä