K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en yhtään tiedä miks mun pitää sanoa tämä ääneen, mutta sanon nyt kuitenkin, sori siitä Mä en edes muista milloin viimeksi olen suudellut, kun olen elellyt pitkään sinkkuna, enkä ole halunnut viritellä mitään. Tuli tosta suutelukohtauksesta jotenkin mieleen että miksei sitä vois pitkästä aikaa taas ilmestyä omista poteroistaan ulos ja tutustua ihmisiin. Sydänsurujen jälkeen olen hukuttanut vaan itseni töihin. Toki en kuvittele että jos lähden tästä lähikuppilaan kuuntelemaan jotain bändiä, että se bändin komea laulaja harppoo eteeni ja alkaa suutelemaan.
Kirjoitit hauskasti.😂 Taiteen kuuluu herättää tunteita ja sussa se herätti halun päästä suutelemaan.😉
 
vierailija
Musta se Bojanin antama suudelma siinä videolla oli paljon tunteikkaampi ja herkempi, kuin se Zoranin antama ja sehän tietenkin oli tarkoituskin. Onnistui hyvin.
Ainakin mä näin sen niin, että tuo nainen oli toksisessa suhteessa, josta B "pelastaa" hänet. Eli se Zoranin suudelma oli tahallaan väkisellä annettu, kun taas B:n ja naisen välillä koitettiin enemmän esittää olevan tunteita mukana.
 
vierailija
Oisko ihan sitä sitten, että vois vähän miettiä millä tavalla muista ihmisistä puhuu, jopa fanittamastaan henkilöstä.
Toi ihan normaalia kritiikkia, tuskin B:kään haluaa, että ihmiset on mielin kielin ilman perustettava. Silloinhan se video on ainakin jollakin tavalla onnistunut, kun herättää tunteita, vaikkei niin omaan mieleeni olekaan. Niitä juoruiluja taas ei arvosta, joihin ole puuttunutkin täällä ja sellaiset ihmiset vois vähän miettiä sitä omaa fanitustaan enemmin kuinka kunnianarvoista se on.
 
vierailija
Toi ihan normaalia kritiikkia, tuskin B:kään haluaa, että ihmiset on mielin kielin ilman perustettava. Silloinhan se video on ainakin jollakin tavalla onnistunut, kun herättää tunteita, vaikkei niin omaan mieleeni olekaan. Niitä juoruiluja taas ei arvosta, joihin ole puuttunutkin täällä ja sellaiset ihmiset vois vähän miettiä sitä omaa fanitustaan enemmin kuinka kunnianarvoista se on.
Toisen sanominen huonoksi näyttelijäksi sen perusteella ettet itse pidä siitä suudelmasta, tai esim. ulkonäön arvostelu mitä eilen nähtiin ei ole normaalia kritiikkiä vaan pelkästään ilkeää nettikommentointia. Kaikenlaista muutakin vastaavaa olet sanonut tuon töksäyttelyn varjolla.
 
vierailija
Odota niin arvaan. Jos naisen tilalla olisi ollut Kärtsä, niin jopa Siriuksessa asuvat humanoidit olisivat ihmetelleet sitä maaplaneetalta tulevaa kiihkeää säteilyä, jonka K:n ja B:n suudelma sai aikaan. Lampaat ja sudet alkaisivat leikkimään keskenään, koska niin ihmeellinen oli B:n ja K:n suudelman voima.
 
vierailija
Toisen sanominen huonoksi näyttelijäksi sen perusteella ettet itse pidä siitä suudelmasta, tai esim. ulkonäön arvostelu mitä eilen nähtiin ei ole normaalia kritiikkiä vaan pelkästään ilkeää nettikommentointia. Kaikenlaista muutakin vastaavaa olet sanonut tuon töksäyttelyn varjolla.
Ihan sekin miten olet nimitellyt muita kirjoittajia, ei ole ok.
 
vierailija
Toisen sanominen huonoksi näyttelijäksi sen perusteella ettet itse pidä siitä suudelmasta, tai esim. ulkonäön arvostelu mitä eilen nähtiin ei ole normaalia kritiikkiä vaan pelkästään ilkeää nettikommentointia. Kaikenlaista muutakin vastaavaa olet sanonut tuon töksäyttelyn varjolla.
Nyt taidat olla vähän tunnekuohuissa ha puolustuskannalla, käy kylmässä suihkussa ja tule sitten takaisin.
 

Yhteistyössä