K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se nainen siinä ole ongelma vaan se toksista maskuliinisuutta korostava asetelma.
Joo, samaa mieltä. Nainen ei ole ongelma, vaan se yllättävän konservatiivinen tarina, joka videolla nähdään. Bojanilla tai siis ainakin hänen hahmollaan on tässä sellainen kyllä minä tiedän, miten hurmaava ja vastustamaton olen- ilme, joka ei ole yhtään kiva, mutta kuulunee rooliin tietysti. Samaa omahyväisyyttä vilahti siinä Miley Cyrus coverin videossa. Ja selvyyden vuoksi, olen bojanisti.
 
vierailija
Mun täytyy katsoa video vielä kunnolla hidastusten kanssa, mutta ei se mun mielestä ollut huono vaikka siinä olikin tollanen tavanomainen tyttöpoikajuttu taas. Mä näen tässä vain tarinan, en mitään mitä he oikeasti ovat tai edes haluaisivat olla (joku jan tai kris baaritappelussa ei onnistu edes hyvällä mielikuvituksella). Vanhanaikasta musta on se että nimenomaan bojan esittää sitä tarinan "sankaria". Ymmärrän että se haluaakin esiintyä, mutta voisihan sitä olla näyttelijä myös siinä miehen roolissa ja bändi olisi taustalla, ikään kuin tarkkailijana ja silminnäkijänä, vaikka joutuisikin sitten tappeluun mukaan.

Vaikka ne tulisivat kaikki kaapista henkarit heiluen, ne saattaisivat silti edelleen tehdä vastaavia videoita. Kieltämättä EW oli joksujen videosarjassa poikkeus, mutta sen ohjasikin B itse.
 
vierailija
Tuossa videossa olisi ollut hyvää, jos nainen olisi kävellyt itsenäisesti pois jättäen molemmat äijät tappelemaan tai tehnyt itse valinnan. Mutta se, että kiskotaan vielä väkivaltaisesti pois. Juu, ei kiitos.
 
vierailija
Tuossa videossa olisi ollut hyvää, jos nainen olisi kävellyt itsenäisesti pois jättäen molemmat äijät tappelemaan tai tehnyt itse valinnan. Mutta se, että kiskotaan vielä väkivaltaisesti pois. Juu, ei kiitos.
Musta se teki ihan itsenäisen ratkaisun kun lyömisen sijaan heittäytyikin suutelemaan boitsua. Se oli kuitenkin selvästi tappelun osapuoli eikä vain kohde niin kai se nyt on selvää että voi joutua heitetyksi ulos.
 

Yhteistyössä