K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä se musavideo on vaan tylsä kaikessa kliseydessään. Enkä siis puhu siitä että "voi ei nainen" vaan siitä että sen tarina on kuin jonkun teinin kirjoittama joka on nähnyt pari 90-luvun sitcom-jaksoa ja sen jälkeen jonkun meksikolaisen saippuaoopperajakson. Mitään oikeasti kiinnostavaa, yllättävää tai edes oivaltavan humoristista ei tapahdu missään vaiheessa, mutta tuntuu että käsikirjoittajan mielestä tapahtumat oli noita kaikkea.
 
vierailija
Nimenomaan. Mä en ainakaan ole millään lailla yllättynyt tai pettynyt tms että siinä on nainen. Mutta siitä vanhoillisesta ja tunkkaisesta asenneilmapiiristä olen.
Tämä, asiat ratkaistaan nyrkein ja passiivinen naishahmo vaan katselee vierestä kuka mies hänet vie. Noh, ehkä hyvä muistutus siitä et Joksutkin on vain (balkanilaisia) miehiä, jos tää on tuntunut heistä hyvältä idealta.
 
vierailija
Kyllähän tuo on tosi hyvä mv Joksujen suurimmalle kohderyhmälle. Teinityttöjä ja nuoria naisia jotka ovat ihastuneet B:hen, ja joiden suurin unelma on että B huomaisi heidöät jossain baarissa, rakastuisi siltä seisomalta ja tulisi suutelemaan. Mun mielestä fiksu markkinointiveto.
 
vierailija
Kyllähän tuo on tosi hyvä mv Joksujen suurimmalle kohderyhmälle. Teinityttöjä ja nuoria naisia jotka ovat ihastuneet B:hen, ja joiden suurin unelma on että B huomaisi heidöät jossain baarissa, rakastuisi siltä seisomalta ja tulisi suutelemaan. Mun mielestä fiksu markkinointiveto.
Joo näin jotkut tän tosiaan näkee, Twitterissä tullut vastaan ihastelevia kommentteja just tästä näkökulmasta. Ihanaa kun joku mies tappelis mustakin!! IIK kun pääsis Bojanin pussattavaksi!! Jotkut tietty kritisoi niinkuin täällä.
 

Yhteistyössä