Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen täällä koska olen kiinnostunut Jannesta..... viestiin.
Jaa niin. En tiedä oletko se joka siis sanoi hän ei ole kiinnostunut Jannesta yhtään, mutta kuitenkin on täällä kirjoittamassa hänestä. Jos ei ole kiinnostunut yhtään, miksi on sitten täällä? Miksei ole jollain palstalla jossa puhutaan ihmisestä josta hän on edes vähän kiinnostunut? Ymmärrätkö pointtia?
 
vierailija
Kusetusarvassa haetaan italialaista automerkkiä.... Kusetusarpa johdattelee taas soittajia vastaamaan vinkkien perusteella Lamborgini tai Maserati... Ja metsään menee koska kyseessä kusetusarpa. Oikea vastaus lienee Pagani.
 
vierailija
Tiesit, hyvä sinä.
Ei ollut vaikea arvata, kun pääpottina oli 2200€. Se jo kertoo siitä että ei sitä voittoa millään yleisesti tiedetyllä automerkillä anneta. Voi kun ihmiset ymmärtäisi käyttää googlea siinä kohtaa kun vinkeiksi on annettu

-italiainen merkki
-toinen kirjain a
-viimeinen kirjain i

Sieltä se Pagani olisi tullut Lamborghinin ja Maseratin ohella.
 
vierailija
Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
Ja hallituksen syy kun eläimiä ei hoidateta eläinhoitoloissa. Mikähän Jannen teema kuntavaaleissa ?
 
vierailija
Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
Tuossa on jo enemmän kuin mitä moni muu suomalainen julkkis puhuu. Oletko kuullut ihmisten haastatteluja? Noin kahdesta aiheesta puhutaan ja toinen on se, että joku pääsi johonkin ohjelmaan tai keikkoja tulee.
 
vierailija
Nää parit jotka kirjoittaa tuosta keksitystä radio ohjelmasta (ei kyllä mielikuvitusta puutu täällä) olisivat ensimmäisiä jotka kuuntelisivat sitä ja ensimmäisiä jotka puhuisivat siitä. Ja Janne saisi heiltä hyvää mainosta eli auttaisivat Jannea. Eivät vain tajua tätä.
 
vierailija
Äänestit kaiketi tätä hallitusta joka on Suomessa nyt nussimassa kaikki asiat päin prinkkalaa? Sinun lauseesta hohtaa semmoinen läpi.
Luulen toi tyyppi on vaan rikas. Hallitus ottanut rahaa pois eläkeläisiltä, opiskelijoilta, lapsiperheiltä, työttömiltä ja mitäs muita niitä oli? Se, että hän ei mainitse mitään tuosta vaan ottaa puheeksi Jn koirahoitolan, merkkaa kaiketi ettei kuulu tuohon sakkiin ollenkaan (eikä tarvitse myöskään eläkettä kun on omat rahat) ja niinpä tämä hallitus hänelle on ihan jees.
 
vierailija
Luulen toi tyyppi on vaan rikas. Hallitus ottanut rahaa pois eläkeläisiltä, opiskelijoilta, lapsiperheiltä, työttömiltä ja mitäs muita niitä oli? Se, että hän ei mainitse mitään tuosta vaan ottaa puheeksi Jn koirahoitolan, merkkaa kaiketi ettei kuulu tuohon sakkiin ollenkaan (eikä tarvitse myöskään eläkettä kun on omat rahat) ja niinpä tämä hallitus hänelle on ihan jees.
Minun 80 v täti on ollut työelämässä 20 v asti. Vihdoin lopetti työnsä 73 v kun halusi jatkaa työntekoa vähän kauemmin. Nyt eläkkeellä ja eläkettä on pienennetty niin paljon, että kohta tätini seisoo soppajonossa. On tämä uusi hallitus hieno juttu. Ihminen tehnyt töitä melkein koko elämänsä ja tässä kiitos.
 
vierailija
Minun 80 v täti on ollut työelämässä 20 v asti. Vihdoin lopetti työnsä 73 v kun halusi jatkaa työntekoa vähän kauemmin. Nyt eläkkeellä ja eläkettä on pienennetty niin paljon, että kohta tätini seisoo soppajonossa. On tämä uusi hallitus hieno juttu. Ihminen tehnyt töitä melkein koko elämänsä ja tässä kiitos.
Joo. Suomesta on vihdoin alettu puhumaan ulkomailla (sehän on aina ollut tämän maan haave), muttei mairittelevasti.
 
vierailija
Luulen toi tyyppi on vaan rikas. Hallitus ottanut rahaa pois eläkeläisiltä, opiskelijoilta, lapsiperheiltä, työttömiltä ja mitäs muita niitä oli? Se, että hän ei mainitse mitään tuosta vaan ottaa puheeksi Jn koirahoitolan, merkkaa kaiketi ettei kuulu tuohon sakkiin ollenkaan (eikä tarvitse myöskään eläkettä kun on omat rahat) ja niinpä tämä hallitus hänelle on ihan jees.
Jannehan on näin maininnut ,viittasin siihen.
 

Yhteistyössä