Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai niin mutta Jannehan on sanonut että hän ei kelpaa Maikkarille. (On siis tarjonnut itseään Maikkarin ohjelmiin tuloksetta.) Joten Veitolan yökyläily ei ole mahdollinen. Mutta eipä Janne tunnu kelpaavan enää Nelosellekaan. Eikä radioon. Ja Eveokin eväsi Jannen lemmikkihotellin tv-sarjan esittämisen. Neuvotteluja käytiin tv-sarjan esittämisestä jonkun toisen kanavan kanssa, mutta sekin meni sitten puihin. Janne on tarjonnut itseään ainakin Kaappaus keittiössä ja Olet mitä syöt- ohjelmiin. Mutta ei tuota megastaraa vaan huolita mihinkään ohjelmaan 🥲



Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
 
vierailija
Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
Mutta kuitenkin kuuntelisit, joten miksi edes kirjoitit tuon? Ei mitään järkeä haukkua ihmistä noin, mutta jos hällä olisi radio tai TV ohjelma, et ikinä jättäisi sitä väliin. Onko ihan järkevän ihmisen puuhaa? Ei ole.
 
vierailija
Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
Tää on jo niin vanhaa. Tiedetään että nyt kun ette saa paljoakaan vedettyä Jannesta irti kun ei ole tvssä, niin nyt alkaa nämä samat jankutukset taas. Onkin ollut jo pari vkkoa kun makaronilaatikkoa ei ole mainittu, mutta tulihan se sieltä taas. Olette niin katkeria mutta vielä pahempaa, läpinäkyviä. Aika pienokaiset aivot teillä, kun jaksatte jankata samaa koko aika. Eivät pääse teidän aivot miettimään mitään uutta näköjään ja kutistuvat päivä päivältä.
 
vierailija
Ootko miettinyt tätä
Jos Janne pääsisi radioon tekemään jotain ohjelmaa niin eihän sitä pystyisi kuuntelemaan ois niin kauheaa kuunneltavaa
Aiheena olisi vakiot:
-Eläinhoitolat
-makaronilaatikko
-kaalilaatikko
-Hiv
-pizza
-homo
-yksinäisyys kun ei ystäviä ei seurustelukumppania
-yrittäisi myydä omia tuotteita ja piilomainostaisi hoitolaansa
-valittaisi joka asiasta
-valittaisi kun ei jaksa siivota
-ei jaksa ulkotöitä tehdä
-ei jaksa kävellä
-ei jaksa kävellyttää koiria
Ja etkö muka kuuntelisi? Älä vittuh viitti. Olisit korva höröllä radion vieressä
 
vierailija
Mutta kuitenkin kuuntelisit, joten miksi edes kirjoitit tuon? Ei mitään järkeä haukkua ihmistä noin, mutta jos hällä olisi radio tai TV ohjelma, et ikinä jättäisi sitä väliin. Onko ihan järkevän ihmisen puuhaa? Ei ole.


En kyllä kuuntelisi ikinä mitään Jannen valitusohjelmaa että on todella
hyvä ettei Janne ole päässyt edes radioon ja en edes katsoisi mitään ohjelmaa koska ei ole mitään laitetta millä niitä katsoisi 😆
Ei olisi järkevän ihmisen puuhaa katsoa Jannea televisiosta tai kuunnella radiosta
 
vierailija
En kyllä kuuntelisi ikinä mitään Jannen valitusohjelmaa että on todella
hyvä ettei Janne ole päässyt edes radioon ja en edes katsoisi mitään ohjelmaa koska ei ole mitään laitetta millä niitä katsoisi
Ei olisi järkevän ihmisen puuhaa katsoa Jannea televisiosta tai kuunnella radiosta
Mitäs sitten täällä teet?? Puhut Jannesta. Jos et ole kiinnostunut hänestä, hittoako täällä hillut??
 
vierailija
En kyllä kuuntelisi ikinä mitään Jannen valitusohjelmaa että on todella
hyvä ettei Janne ole päässyt edes radioon ja en edes katsoisi mitään ohjelmaa koska ei ole mitään laitetta millä niitä katsoisi
Ei olisi järkevän ihmisen puuhaa katsoa Jannea televisiosta tai kuunnella radiosta
Tuossa ei ollut mitään järkeä. Tajuatko mitä kirjoitit tuossa? Tällä palstalla?
 
vierailija
En kyllä kuuntelisi ikinä mitään Jannen valitusohjelmaa että on todella
hyvä ettei Janne ole päässyt edes radioon ja en edes katsoisi mitään ohjelmaa koska ei ole mitään laitetta millä niitä katsoisi
Ei olisi järkevän ihmisen puuhaa katsoa Jannea televisiosta tai kuunnella radiosta
En aivan ymmärrä, että kun sanot ei ole järkevän ihmisen puuhaa katsoa Jannea tvssä tai kuunnella radiosta, niin miten se on järkevän ihmisen puuhaa olla ja kirjoittaa hänestä jollain nettisivulla? Nyt ei kaikki ihan täsmää.
 
vierailija
Mitäs sinä täällä teet?
Räksytät ja tiuskit,
Et omista tätä keskustelupalstaa niin täällä saa olla kuka vain keskustelemassa
Minä olen täällä koska olen kiinnostunut Jannesta. Jos sinä olet se joka sanoi ei ole järkevän ihmisen puuhaa koska et ole itse kiinnostunut hänestä, niin kysymys pysyy että miksi olet täällä sitten kirjoittamassa hänestä?? Jos et ole kiinnostunut?? Eikö mene perille miten tyhmä sinun kommentti on?
 
vierailija
Ai joo niin! Olin unohtanut hänet. Voi näitä reppanoita täällä, jotka luulee tietävänsä peräti jotain.

Joku yksinäinen jannefani kuvittelee että täällä olisi joku joka vastailee hänelle ...
Ei , täällä ei ole muita
On vain tuo yksi reppana jannefani joka ensin kirjoittaa ja sitten vielä vastaa itselleen aivan kuin joku muu vastaisi, mutta ei kukaan muu ei vastaa kuin yksi ja sama jannefani..
On kyllä mielipuoli
 
vierailija
Minä olen täällä koska olen kiinnostunut Jannesta. Jos sinä olet se joka sanoi ei ole järkevän ihmisen puuhaa koska et ole itse kiinnostunut hänestä, niin kysymys pysyy että miksi olet täällä sitten kirjoittamassa hänestä?? Jos et ole kiinnostunut?? Eikö mene perille miten tyhmä sinun kommentti on?
Tämähän se onkin fanien lempi keskustelu palsta. julkkiksistahan keskustelee muutkin kun fanit jos laajennat lukemalla keskusteluja muista julkimoista. Janne on fanien maailman napa.
 
vierailija
Tuli tästä mieleen Jannehän voisi kirjoittaa elämänkerta muistelot.
Kaikki, jotka kirjoittaa elämänkerta muistelot alle 70 vuotiaina, eivät tiedä mitään elämästä. Ja ihmiset jotka lukee jonkun nuoren ihmisen nk elämänkerta muistelon, eivät ymmärrä mikä elämänkerran pointti on. Moni ihminen Suomessa joka on kirjoittanut elämänkerran, niin ei ois kantsinut. Kuten Sara Sieppi nyt.
 

Yhteistyössä