"Joni Takala, 24, sanoi *aiskausta naisen omaksi syyksi – Kertoo nyt, miksi"

vierailija
Ei pääse lukemaan juttua, joten paha kommentoida. Mutta onko siis tämän tyypin mielestä kaikki miehet tosiaan niin avuttomia, että eivät osaa pitää munaa housuissa, vaan on pakko ottaa nainen väkisin, jos nainen on avuttomassa tilassa? Ihanko hän on sitä mieltä, että miehet eivät voi mitään sille, että raiskaavat?
 
vierailija
Maksumuurin takana.
En kyl usko, et kovin moni raiskaaja ajattelee toisin, kuin takala. Ainahan se vika on naisissa, kun ei itsellä ole niinsanotusti *unaa?

Fm
Kaikista vaikeinta on ymmärtää miksi venäläiset sotilaat raiskaavat ukrainalaisia naisia ja jopa lapsia. En ole vielä lukenut toimittaja Antti Kurosen raporttia sodan viimeisimmistä käänteistä. Sen tiedän uutisotsikosta, että kaikki venäläiset tietävät, että Venäjä aloitti sodan. Mikä vimma ja raivo saa sotilaat raiskaamaan?
Sophien valinta-elokuvassa (pystyin katsomaan elokuvan vasta lähivuosina) on kohtaus, joss natsiupseeri valitsee Sophien uhrikseen juna-aseman jonossa pieni lapsi sylissään. Tuon hirveämpään valintatilanteeseen ei kukaan nainen ehkä voi joutua elämässään. Olen joutunut aikoinaan hyvin kummaliisiin tilanteisiin yliviriilien miesten takia. Eipä siis ihme, että kultaisilla vuosillani jo lempeästi naureskelen miesten juoksuille kikkelinsä ohjaamina.
 
vierailija
Kaikista vaikeinta on ymmärtää miksi venäläiset sotilaat raiskaavat ukrainalaisia naisia ja jopa lapsia. En ole vielä lukenut toimittaja Antti Kurosen raporttia sodan viimeisimmistä käänteistä. Sen tiedän uutisotsikosta, että kaikki venäläiset tietävät, että Venäjä aloitti sodan. Mikä vimma ja raivo saa sotilaat raiskaamaan?
Sophien valinta-elokuvassa (pystyin katsomaan elokuvan vasta lähivuosina) on kohtaus, joss natsiupseeri valitsee Sophien uhrikseen juna-aseman jonossa pieni lapsi sylissään. Tuon hirveämpään valintatilanteeseen ei kukaan nainen ehkä voi joutua elämässään. Olen joutunut aikoinaan hyvin kummaliisiin tilanteisiin yliviriilien miesten takia. Eipä siis ihme, että kultaisilla vuosillani jo lempeästi naureskelen miesten juoksuille kikkelinsä ohjaamina.
Olen ihmetellyt joskus tuota itsekin. Mut sota on sellainen juttu, ettei siihen voi samaistua, ellei ole itse kokenut. Vastauksen tuohon kysymykseen voinee saada vain niiltä, jotka ovat siihen syyllistyneet. Ja on varmasti eri asia jokin natsisotilas tai lapsisotilas.

Huh, .. meinasin sanoa, et onneksi yliviriilit miehet jääneet kahdenkymppini taakse, mut ei taida pitää paikkaansa. Ainoa keino vältellä niitä on sivistynyt ruokaravintola ja aikainen nukkumaanmenoaika.
Olen iässä, että miehet ei hiprakassa osaa laittaa minua varmaksi 20/40 ikäryhmään, joten olen saanut tätä huomiota osakseni tasapuolisesti vähän sieltä sun täältä. No nyt en ole juomapaikoissa käynyt vuoteen..

Mutta kerros minulle kokeneempana, laitoitko ikinä merkille, miksi noilla viriilimiehillä on aina samat jutut? Ihan kuin niillä olisi vain yksi suu.
 
vierailija
Ei pääse lukemaan juttua, joten paha kommentoida. Mutta onko siis tämän tyypin mielestä kaikki miehet tosiaan niin avuttomia, että eivät osaa pitää munaa housuissa, vaan on pakko ottaa nainen väkisin, jos nainen on avuttomassa tilassa? Ihanko hän on sitä mieltä, että miehet eivät voi mitään sille, että raiskaavat?
No mut tuohan on totta. (lähes) kaikki miehet ovat täysin halujensa vietävissä. Ei siinä paljon järki päässä pakota, kun munat käskee lisääntymään. Siksi miehet etsii nuorempaa pantavaa. Onhan se tälläkin palstalla monen miehen suusta kuultu, että ei sillä henkisellä yhteydellä ole miehelle mitään väliä, pelkästään sillä reiällä, mihin voi lykkiä. Miehet nyt vain on sellaisia. Ja sitten vielä kehtaavat märistä, että "ei kaikki miehet", kun just tuossa taas yksi mies sanoo, että "kyllä kaikki miehet, jos vain tilaisuus tulee". Yhteenkään mieheen ei voi luottaa, etteikö se muna pysyisi housuissa.
 
vierailija
Tyyppi suoltaa tiktokkiin naisvihamielistä sisältöä, minkä ehtii ja porukka vielä seuraa ja antaa huomiota. Tainnu jätkältä jäädä rintamaidot ja äidin syli saamatta, kun niin naisia vihaa. Mut ei se muitten muijien vika oo, jos oma äitisuhde on ollu perseestä.
 
vierailija
No mut tuohan on totta. (lähes) kaikki miehet ovat täysin halujensa vietävissä. Ei siinä paljon järki päässä pakota, kun munat käskee lisääntymään. Siksi miehet etsii nuorempaa pantavaa. Onhan se tälläkin palstalla monen miehen suusta kuultu, että ei sillä henkisellä yhteydellä ole miehelle mitään väliä, pelkästään sillä reiällä, mihin voi lykkiä. Miehet nyt vain on sellaisia. Ja sitten vielä kehtaavat märistä, että "ei kaikki miehet", kun just tuossa taas yksi mies sanoo, että "kyllä kaikki miehet, jos vain tilaisuus tulee". Yhteenkään mieheen ei voi luottaa, etteikö se muna pysyisi housuissa.
Allekirjoitan viimeisen lauseesi. Luottamus miehiin meni jo nuorena, ja avioeroni jälkeen olen pysynyt visusti erossa miehistä.
Iltalehdessä on trailer Nicole Kidmanin elokuvasta Babygirl.
Hänen esittämän roolin filmaus oli rankkaa puuhaa.
Luin jo Ylen sivulta Antti Kurosen raportin. Maailma on julma ja paha.
Pysykää viinasta, tupakasta ja kaikista päihteistä erossa. Ne ovat suurin syy raiskauksiin.
 

Yhteistyössä