K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mutta se ei mitenkään voi olla mahdollista että joku ois aidosti hetero? Mun mielestä kaikki vaihtoehdot on ihan yhtä hyviä jokaisen kohdalla, mut tuon puolesta huutelu, että kukaan ei voisi olla hetero, on ihan yhtä typerää käytöstä kuin se, odottais ettei joku saisi olla homo. Oikein petytään jos joku pojista on itse valitsemansa seurustelukumppanin kanssa, jos se valinta ei mene yksiin omien kuvittelujen kanssa. Ei vois enää paljon parasosiaalisemmaksi mennä.
Ei sillä ole väliä, mä seuraan ainakin niitä viboja, mitä antaa ja heterovaikutelmaa en kyllä koko bändistä saa. Voi olla bi curious, vaikka olisi suhteessakin. Säkään et voi sen paremmin tietää.
 
vierailija
Ja nyt ne Discordissa naureskelee porukalla, että sanoi wife jollekin random äipälle, vaikka oli täällä silloin riehumassa ettei varmastikaan sanonut wife
Mua ei kiinnostanut asia silloin yhtään, eikä nytkään muuten, mutta tuosta näkee että kaikki asiat väännetään oman mielen mukaiseksi, sen sijaan että rauhassa seurattais vaan mitä tapahtuu. Kaikki sen sepitetyn sadun vastaiset tapahtumat on uhka.
 
vierailija
Mua ei kiinnostanut asia silloin yhtään, eikä nytkään muuten, mutta tuosta näkee että kaikki asiat väännetään oman mielen mukaiseksi, sen sijaan että rauhassa seurattais vaan mitä tapahtuu. Kaikki sen sepitetyn sadun vastaiset tapahtumat on uhka.
Itsehän te sepititte sadun, että K ois huudellut NM:lle yleisöön wifeä. Se ei selvästikään pitänyt paikkaansa.
 
vierailija
Ei ne heteroita minustakaan kaikki ole, ainakaan Bojan.
Suurin virhe on tehdä päätelmiä toisen seksuaalisestasuuntautumisesta ulkonäön, tyylin, käytöksen jne. perustella. Ne näkemykset perustuu aina sun omiin ennakkoluuloihin ja stereotypioihin siitä, että minkälaisen oletat hetero-, bi- tai homomiehen olevan. Niin hetero kuin homomieskin voi olla feminiininen/maskuliininen tai esim. herkkä. Sitäpaitsi B:n seksuaalinensuuntautuminen ei kuulu meille pätkääkään, eikä meistä kukaan tiedä, että mikä hän on.
 
vierailija
Ei sillä ole väliä, mä seuraan ainakin niitä viboja, mitä antaa ja heterovaikutelmaa en kyllä koko bändistä saa. Voi olla bi curious, vaikka olisi suhteessakin. Säkään et voi sen paremmin tietää.
Tottakai voi jokainen olla mitä vaan. Musta ei vaan ole syytä spekuloida noin henkilökohtaisella asialla, etenkään kun mitään sellaiseen viittaavaa ei selkeästi ole, muuta kuin jotkut omat vibat. Se, että ajatellaan ettei kukaan bändistä voi olla hetero, niin kuin täällä sanottiin, kuulostaa kyllä vähän siltä että se on enemmänkin oma toive. Kaikkia katsotaan tiettyjen linssien läpi.
 
vierailija
Rekon erottaminen viime kesänä.
Tässä kyllä kieltämättä fanit oli aktiivisia. Mutta oon silti sitä mieltä että se lopullinen päätös on ollut bändin oma, eivätkä he ole olleet mitenkään pompoteltavissa. Ymmärrän kyllä hyvin että eivät halunneet jatkaa yhteistyötä rekon kanssa, ja taisi reko itsekin olla sitä mieltä ettei kannata koska hänestä selvästi oli haittaa. Tämä siis ihan riippumatta siitä oliko mikään väitteistå totta tai mikä heidän oma käsityksensä rekosta on. Eli ihan kuten he silloin julkaisivat, he eivät halua pitää porukassaan ketään sellaista joka aiheuttaa epämukavuutta fanien keskuudessa. Vaikka koko jutussa oli mun mielestä paljon silkkaa soopaa, en pidä sitä ihan vaan fanien pillin mukaan tanssimisena. Näin jälkeenpäin katsottuna ymmärrän hyvin ettei tuollaisessa tilanteessa haluta jatkaa.
 

Yhteistyössä