Miks tää on tälläistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä olet hankkinut ruudullesi panssarisuojuksen. Minun pitää aina suihkuttaa näytölleni puhdistusainetta tämän palstan selailun jälkeen.
Varsinkin tsainapimujen kuvien halvat parfyymit lemahtavat eilisen päivän kuselle katuojassa.
 
vierailija
No jopas tänne on tullut paljon negatiivisia vastauksia, kun kerroin että sydäntäni riipii yksinäisyys. Erittäin outo reaktio tämä että pyritään lyömään vyön alle lyötyä. Vaikka olisin outo, kai minulla on silti oikeus saada ystäviä? ei kannattaisi pelkän outouden takia tuomita, outo voi olla myös hyväsydäminen ihminen. Enkä ole vainonnut ketään, että jos mulle sanoo ettei halua pitää yhteyttä uskon kyllä. Tätä yksinäisyyttä vaan on ollut aivan liikaa ja minusta on tullut epätoivoinen, niin siitä voi ripustautuva kuva tulla. Missään harrastuksissa en mene ihmisiä häiritsemään, esimerkiksi harrastuksissa, siellä kaikki keskittyy treenaamiseen, joten paljon turvallisempaa netissä ottaa yhteyttä tuntemattomiin ja testata haluaako toinen uusia kavereita niin jos torjutuksi tulee niin ei satu ja hävetä yhtä paljon kuin kasvotusten...

Ottakaa myös huomioon että joillakin ihmisillä voi olla vaikeita psyykkisiä oireita. Minulla esimerkiksi paljon ahdistusta yms, siksi etsin netistä viestittelyseuraa koska oikeaan elämään ihmisiä tapaamaan minusta ei vielä ole!

Olen koko elämäni ollut yksinäinen susi. Koulussakin minua kiusattiin niin, että pää haluttiin työntää vessanpönttöön. Joten se joka haluaa minulle vielä ilkeän kommentin kirjoittaa, niin miettiköön tätä ja miettiköön meneekö päällepäsmäriksi ynnä muuksi haukkuminen yli!

Ois kiva kun ihmiset ois avoimempia, eikä vaan silleen että etsin runkkausseuraa, enkä ole avoin sille että voisinko löytää täältä muunlaisen kivan ihmisen myös.
 
vierailija
Mistähän sekin muuten johtuu että alan pitämään liian nopeasti ihmisiä ystävinäni? oon miettinyt itse sellaista teoriaa, että yksinäisyys on ollut minulle niin kivuliasta että koitan joskus liian epätoivoisesti ja nopeasti sitoa ihmisen itseeni kiinni, että kokisin että minulla on ystäviä ja se yksinäisyys ois mennyttä elämää

Olen liikaa saanut siipeeni. :(
 

Yhteistyössä