Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Masennuspotilaita on apaattinen Suru_Suomi täynnä ja Riikan saksikäden jälkeen kymmeniä tuhansia epätoivoisia rahattomia senkun vaan tulee lisää olemaan, eli jos joku vielä kykenee tässä hyisessä synkkyydessä ja tapavtuilijoiden maassa hymyilemään tai piristämään muita, on aika helvetin kova jannu.
Karuinta on, että oletetaan kympin tuntipalkan kelpaavan ja vielä äpitäisi ilosta hihkua. Paskaduuneja joissa ei ole muutoinkaan sisältöä ja palkkakin on naurettavan pieni. sivusta
 
vierailija
Muistin jälleen miksi inhoan naistyöyhteisöjä. lähikauppa aina muistuttaa, että vanhempien naisten kanssa työskentely on helvetin perseestä. Ovat niin katkeria omista vaihdevuosistaan, että täytyy ilmeisesti yrittää vetää samaan suohon itseään nuoremmatkin.
 
vierailija
Minä toivoisin kuolevani pois. Kaivattu hylkäsi mut jo toissavuonna, hiivutus alkoi vajaa kolme vuotta sitten.
En osaa mitään enkä halua enää epäonnistua kaikessa mitä yritän tehdä.
 
vierailija
Jos yhtään ymmärsin oikein niin joku pohti onko masentuneet kirjoitukset esim. viime yöltä jotain trollausta. Eivät ole. Nytkin poden unettomuutta. Kaikki mikä ei sovi teidän pirtaan ei ole rölläystä tai kiusausta. Sekoilkaa pliis vähän vähemmän palstaharhailuinenne ja luuloinenne, ihan naurettavaa jo. En ole kukaan teidän tuntemanne enkä yritäkään olla. Tuskin kukaan muukaan on tai yrittää jotenkin sekoitella juuri teidän kaipailuja tai esittää kaivattujanne.
Ei kaikki täällä voi liittyä johonkin yksittäiseen henkilöön. Varsin palstaharhaista toimintaa. Muillakin on oikeus reflektoida ja kommentoida täällä.
 
vierailija
Muistin jälleen miksi inhoan naistyöyhteisöjä. lähikauppa aina muistuttaa, että vanhempien naisten kanssa työskentely on helvetin perseestä. Ovat niin katkeria omista vaihdevuosistaan, että täytyy ilmeisesti yrittää vetää samaan suohon itseään nuoremmatkin.
🖐
Hei.
-----

Olen pahoillani, jos koet työskentelysi naisyhteisössä
noin kuormittavana.

Jos nyt samalla teemalla
hetki jatketaan ja
lähikaupasta puhutaan,
niin itselleni on jäänyt lämminhenkinen jälkimaku nimenomaan vakioruokakauppani naispuolisesta henkilöstöstä.
Koen ladyjen olleen todella kohteliaita, avuliaita ja hyväntuulisia minua kohtaan jokaisella asiointikerrallani.
Samaa voin todeta tietyn miespuolisen vakiokassahenkilön käytöksestä samassa S-marketissa.

Entäs postin henkilöstö.
🧡💚💛! Tykkään,
törkeesti. Paikkakunnan
parasta A-ryhmää
asiakaspalvelun saralla.

Tulen muistamaan
lämmöllä
näitä työntekijöitä.
---

Minähän se, E
 
vierailija
Hei.
-----

Olen pahoillani, jos koet työskentelysi naisyhteisössä
noin kuormittavana.

Jos nyt samalla teemalla
hetki jatketaan ja
lähikaupasta puhutaan,
niin itselleni on jäänyt lämminhenkinen jälkimaku nimenomaan vakioruokakauppani naispuolisesta henkilöstöstä.
Koen ladyjen olleen todella kohteliaita, avuliaita ja hyväntuulisia minua kohtaan jokaisella asiointikerrallani.
Samaa voin todeta tietyn miespuolisen vakiokassahenkilön käytöksestä samassa S-marketissa.

Entäs postin henkilöstö.
! Tykkään,
törkeesti. Paikkakunnan
parasta A-ryhmää
asiakaspalvelun saralla.

Tulen muistamaan
lämmöllä
näitä työntekijöitä.
---

Minähän se, E
[/QUOTE
Moro! 🍉
T pohjois savolainen miesnakki
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mulla on ikävä. 🥺
Olet semmoinen ihana jonka haluan pistää reppuuni ja viedä kotiini. Siellä saisit yllin kyllin hellittelyjä ja paijauksia. Olisin vaan että aiii aiii ja silittelisin päätäsi. 🥰
Mä ajattelin yrittää lopettaa tupakoinnin. Nikotiini tekee musta ihan zombin. Ei kulje ajatuksen ajatusta päässä. 😬 Tein todella hyvää paistettua parsakaalia pastan ja lihan sivuun. 🤤 Mä syön päivässä 100-200g lihaa. Hups. 😅 Haluatko nähdä miltä näytin 60kg. Käy kattomassa some profiilikuva. 😄
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Moniosaajat vievät työsi riemumielin 3€/tunti. Ihmisoikeus polkea palkkoja.
Kyllähän palkkoja poljetaan etenkin monikansallisten nettiplatformien avulla. Silloin, kun kisataan työstä, jonka joku tekee kolmella eurolla ja kustannus samasta täällä olisi useamman sata euroa niin eipä siinä ole mahdollista kilpailla hinnalla. Ainoastaan silloin, jos tahtoo tehdä huvikseen ja tienata sen 50 centtiä ohessa, niin kannattanee mielihyvän takia. 4Siksi vältänkin Fiverrin, UpWorking yms. sivustot.
 
vierailija
Ei. Löytyy moniosaajia hintaan 0€/tunti. Kyllä siihen työttömiä löytyy ilman korvausta.
No juu. Kyllähän minulle muistettiin tulla tiskin eteen kertomaan, että mmuuttajat vievät työni. sinällänäsä asiatonta kommentointia. Kuitenkin irtisanouduin sillä aspa puoli tuli liiankin tutuksi ja rutiininomaiseksi. Työttömän ei kannata tehdä mitään ilmaiseksi. TE-toimisto ja Kela takaavat sen, ettei työttömänä saa tehdä mitään mikä olisi hyödyksi tai huviksi.
 

Yhteistyössä