Ajatteletko objektiivisesti ja totuuden mukaan, vai puoluekannan mukaan?

Taas miljoonas ketju mulla tähän liittyen. Ja nämä ketjut eivät ole suosittuja.

Esimerkkejä:
-On huvittavaa tai surullista nähdä ihan Ukraina-mielisten persujen kehuvan Trumpia, vaikka se tekisi päin peetä.
-Trump-fanit yrittää puolustaa Trumpia joka yrittää irrottautua Natosta, vaikka se olisi Euroopalle kuolinisku sodassa
-Biden lopettaa Ukraina-tuen mutta eipä vasureilta tule moitteen sanaa
-sähkön hinta: vasurit haukkuu nykyhallitusta ja oikeisto Marinin hallitusta.

Mitä jos irrottauduttaisiin puolien valitsemisesta ja myönnettäisiin että omissakin on vikaa?

Se että osaa myöntää asioita ja tarkastella objektiivisesti asioita, antaa ihmisestä fiksumman kuvan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niin, ihmetyttää että miksi kaikkien talous-vasemmistolaisten pitäisi automaattisesti olla avoin rajoittamattomalle maahanmuutolle ja mamutuksen vastustajien olisi ajateltava kylmän oikeistolaisesti. Itse kannatan laajaa sosiaaliturvaa ja julkisia palveluja ja yksityissektorin suitsimista mutta mielestäni maan palvelut ja SOS turva kuuluu vain kansalaisille ja kansallisesta me-hengestä olisi pitänyt pitää kiinni eikä tuoda monikulttuuria.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Taas miljoonas ketju mulla tähän liittyen. Ja nämä ketjut eivät ole suosittuja.

Esimerkkejä:
-On huvittavaa tai surullista nähdä ihan Ukraina-mielisten persujen kehuvan Trumpia, vaikka se tekisi päin peetä.
-Trump-fanit yrittää puolustaa Trumpia joka yrittää irrottautua Natosta, vaikka se olisi Euroopalle kuolinisku sodassa
-Biden lopettaa Ukraina-tuen mutta eipä vasureilta tule moitteen sanaa
-sähkön hinta: vasurit haukkuu nykyhallitusta ja oikeisto Marinin hallitusta.

Mitä jos irrottauduttaisiin puolien valitsemisesta ja myönnettäisiin että omissakin on vikaa?

Se että osaa myöntää asioita ja tarkastella objektiivisesti asioita, antaa ihmisestä fiksumman kuvan.
Kerrotko mitä Trumppi on tehnyt päin peetä?
 
vierailija
Niin, ihmetyttää että miksi kaikkien talous-vasemmistolaisten pitäisi automaattisesti olla avoin rajoittamattomalle maahanmuutolle ja mamutuksen vastustajien olisi ajateltava kylmän oikeistolaisesti. Itse kannatan laajaa sosiaaliturvaa ja julkisia palveluja ja yksityissektorin suitsimista mutta mielestäni maan palvelut ja SOS turva kuuluu vain kansalaisille ja kansallisesta me-hengestä olisi pitänyt pitää kiinni eikä tuoda monikulttuuria.
ANJAhan tarvii lisää makuutettavia
 
vierailija
-Trump-fanit yrittää puolustaa Trumpia joka yrittää irrottautua Natosta, vaikka se olisi Euroopalle kuolinisku sodassa
Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Euroopan pitää kehittää omaa puolustuskykyään eikä luottaa johonkin rahtikulttiin.
 
vierailija
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä näkemään niin omat puutteensa kuin kannattamansa asian tai henkilön heikkoudet. Olipa se sitten puolue, urheilujoukkue, fanitettu artisti tai mitä tahansa.

Liian usein huomaa kuinka faktat sotkisivat hyvän tarinan. Joten ne sivuutetaan.

Tai halutaan kuulua porukkaan eikä uskalleta(?) olla enää eri mieltä. Vai todellako sokeudutaan?

Mutta ei se helppoa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Olen väsynyt kuuntelemaan ja katsomaan räksyttäviä poliitikkoja.
Jokainen ajaa sumeilematta vain omia juttujaan sen ajan kun on vallassa.
Voisin kannattaa jonkinlaista virkamieshallitusta, asiantuntijoita muutaman vuoden, jos nämä hoitaisivat oikeudenmukaisesti Suomen asiat joten kuten parempaan suuntaan.
 
vierailija
Olen väsynyt kuuntelemaan ja katsomaan räksyttäviä poliitikkoja.
Jokainen ajaa sumeilematta vain omia juttujaan sen ajan kun on vallassa.
Voisin kannattaa jonkinlaista virkamieshallitusta, asiantuntijoita muutaman vuoden, jos nämä hoitaisivat oikeudenmukaisesti Suomen asiat joten kuten parempaan suuntaan.
Oletan, että virkamiehellä ja asiantuntijalla on myös oma etu ensimmäisenä.
 
vierailija
Oletan, että virkamiehellä ja asiantuntijalla on myös oma etu ensimmäisenä.

Onko näin muuallakin palkatuilla viranomaisilla/virkamiehillä?
Viranomaiset voi laittaa syytteeseen oman edun tavoittelusta esim. jos rahaa pistävät omaan taskuun.

Poliitikkoja EI koskaan, ellei nyt julkisesti sekoile kännipäissään ammuskelemassa pääkaupungin kadulla. Tätä ei oikein pysty enää pistämään maton alle.
 

Yhteistyössä