Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika kauheeta, että joku kirjoitti täällä miehen fanit on syöpä. Kukaan ei ollut aiemmin sanonut mitään sellaista vihaajista. Ainoastaan sanottiin suvaitsemattomuus on maapallon syöpä. Ja siinä nyt joku Jannen vihaaja onkin vääntänyt sen että Jannen fanit ovat pahempia kuin syöpä. Kyllä teillä vihaajilla tosiaan on mielenterveysongelmia vihanne kanssa.
Ihan taatusti tuo syövän mainitsija saa myös kannustajia muista vihaajista. Tämmöistä se on, mielipuoli maapallo.
 
vierailija
Viisi minun ystävää on kuollut syöpään ja kuudes sai diagnoosin eilen että on 4/5 asteikolla eli paha. Tämä, että se yksi henkilö viittasi faneihin syöpänä, on aivan kamala vertaus. Ei sitten itse ole kaiketi kohdannut syöpää elämässään. Hänen pitäisi hävetä tuota kommenttia. Täällä on kirjoitettu vaikka sun mitä ja monet asiat eivät ole mukavia, mutta tuo hyppäsi kaiken muun edelle.
 
vierailija
Viisi minun ystävää on kuollut syöpään ja kuudes sai diagnoosin eilen että on 4/5 asteikolla eli paha. Tämä, että se yksi henkilö viittasi faneihin syöpänä, on aivan kamala vertaus. Ei sitten itse ole kaiketi kohdannut syöpää elämässään. Hänen pitäisi hävetä tuota kommenttia. Täällä on kirjoitettu vaikka sun mitä ja monet asiat eivät ole mukavia, mutta tuo hyppäsi kaiken muun edelle.
Otan osaa. Itselläni oli agressiivinen rintasyöpä ja molemmat jouduttiin poistamaan. Tiedän miten rankkaa syövän kanssa on tai kun sitä on läheisellä tai ystävällä
 
vierailija
Viisi minun ystävää on kuollut syöpään ja kuudes sai diagnoosin eilen että on 4/5 asteikolla eli paha. Tämä, että se yksi henkilö viittasi faneihin syöpänä, on aivan kamala vertaus. Ei sitten itse ole kaiketi kohdannut syöpää elämässään. Hänen pitäisi hävetä tuota kommenttia. Täällä on kirjoitettu vaikka sun mitä ja monet asiat eivät ole mukavia, mutta tuo hyppäsi kaiken muun edelle.
Otan osaa. Se on rankkaa.
 
vierailija
Takaisin tuohon syöpä keskusteluun ja sen kommentin kirjoittajaan. Itselläni oli hyvin paha syöpä joka poistettiin. Melkein kuolin siihen ja nyt käyn tarkastuksissa koko ajan, ettei ole tullut vaan takaisin. Että sinulle sanon suoraan että haista ...
 
vierailija
Ylilauta. Siellä ei ole faneja. Sinne vaan.
Kuukausia täällä on valitettu, että fani tai fanit kirjoittaa täällä ja sotkee vihaajien späsmät ja haukkumiset Jannesta sun muut. Mutta siihen on ratkaisu ja se on se Ylilauta. Miksette sitten mene sinne? Miksi jatketaan täällä valittamista faneista? Fakta on, että täällä he kuitenkin ovat. Ylilaudalla kait ei. Ja jos ei tykkää Ylilaudasta, niin sitten se on kärsittävä täällä. Jos siis haluaa tästä ukosta puhua aina.
 
vierailija
"Niin. Kirjoitit tämän. Et voinut vastustaa kiusausta. Et voinut vain kirjoittaa mistä J kirjoitti. Tuli extra pilkkaa joukkoon mukaan. Että älä tuu kummastelemaan jos fanit tekee saman takas teille."

Et edelleenkään vastannut minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanomisia!!! Heti tuon kommenttini jälkeen sain taas hyeenalauman kimppuuni. Minä muka valehtelin ja vääristelin mitä Janne oli kirjoittanut. Joku valopää vielä sanoi että on vaarallista kun joku vääristelee Jannen kirjoituksia. Ja sitten ne jotka eivät ole facessa uskovat heti kaiken. Minä EN VALEHDELLUT. Saatoin esittää negatiivis-sävyisen kommentin Jannen jaarituksista, mutta se oli vain minun mielipide! Tein ilmi että hohhoijaa, taas Janne jauhaa hivistä ja homoista. Mutta enpäs VALEHDELLUT tai VÄÄRISTELLYT Jannen kirjoituksia, kuten te vatipäät väititte!
 
vierailija
"Niin. Kirjoitit tämän. Et voinut vastustaa kiusausta. Et voinut vain kirjoittaa mistä J kirjoitti. Tuli extra pilkkaa joukkoon mukaan. Että älä tuu kummastelemaan jos fanit tekee saman takas teille."

Et edelleenkään vastannut minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanomisia!!! Heti tuon kommenttini jälkeen sain taas hyeenalauman kimppuuni. Minä muka valehtelin ja vääristelin mitä Janne oli kirjoittanut. Joku valopää vielä sanoi että on vaarallista kun joku vääristelee Jannen kirjoituksia. Ja sitten ne jotka eivät ole facessa uskovat heti kaiken. Minä EN VALEHDELLUT. Saatoin esittää negatiivis-sävyisen kommentin Jannen jaarituksista, mutta se oli vain minun mielipide! Tein ilmi että hohhoijaa, taas Janne jauhaa hivistä ja homoista. Mutta enpäs VALEHDELLUT tai VÄÄRISTELLYT Jannen kirjoituksia, kuten te vatipäät väititte!
Ok sovitaan näin. Vatipää.
 
vierailija
"Niin. Kirjoitit tämän. Et voinut vastustaa kiusausta. Et voinut vain kirjoittaa mistä J kirjoitti. Tuli extra pilkkaa joukkoon mukaan. Että älä tuu kummastelemaan jos fanit tekee saman takas teille."

Et edelleenkään vastannut minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanomisia!!! Heti tuon kommenttini jälkeen sain taas hyeenalauman kimppuuni. Minä muka valehtelin ja vääristelin mitä Janne oli kirjoittanut. Joku valopää vielä sanoi että on vaarallista kun joku vääristelee Jannen kirjoituksia. Ja sitten ne jotka eivät ole facessa uskovat heti kaiken. Minä EN VALEHDELLUT. Saatoin esittää negatiivis-sävyisen kommentin Jannen jaarituksista, mutta se oli vain minun mielipide! Tein ilmi että hohhoijaa, taas Janne jauhaa hivistä ja homoista. Mutta enpäs VALEHDELLUT tai VÄÄRISTELLYT Jannen kirjoituksia, kuten te vatipäät väititte!
Olikin super nega ilmaisutapa. Minä olisin pysynyt enemmän vaan faktoissa, että näin se Janne kirjoitteli. Enkä kaiketi ihmetellyt että mistäs huomenna valitetaan. Kun ei liittynyt mihinkään oikein.
 
vierailija
"Niin. Kirjoitit tämän. Et voinut vastustaa kiusausta. Et voinut vain kirjoittaa mistä J kirjoitti. Tuli extra pilkkaa joukkoon mukaan. Että älä tuu kummastelemaan jos fanit tekee saman takas teille."

Et edelleenkään vastannut minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanomisia!!! Heti tuon kommenttini jälkeen sain taas hyeenalauman kimppuuni. Minä muka valehtelin ja vääristelin mitä Janne oli kirjoittanut. Joku valopää vielä sanoi että on vaarallista kun joku vääristelee Jannen kirjoituksia. Ja sitten ne jotka eivät ole facessa uskovat heti kaiken. Minä EN VALEHDELLUT. Saatoin esittää negatiivis-sävyisen kommentin Jannen jaarituksista, mutta se oli vain minun mielipide! Tein ilmi että hohhoijaa, taas Janne jauhaa hivistä ja homoista. Mutta enpäs VALEHDELLUT tai VÄÄRISTELLYT Jannen kirjoituksia, kuten te vatipäät väititte!
Minä olen eri henkilö, mietin onko fanit yleensä edes kiinnostuneet hivistä ja homoistasta., tetoa on nykyään paljon saatavilla. Aiemminkin haukuttu jostain aiheista valehtelijaksi, ihmettelin etteivätkö fanit käy itse lukemassa niitä Jannen Facebookissa.
 
vierailija
Minä olen eri henkilö, mietin onko fanit yleensä edes kiinnostuneet hivistä ja homoistasta., tetoa on nykyään paljon saatavilla. Aiemminkin haukuttu jostain aiheista valehtelijaksi, ihmettelin etteivätkö fanit käy itse lukemassa niitä Jannen Facebookissa.
Kyllä käydään lukemassa. Ja valistus on aina tärkeää. Oppii uusia asioita ja koskaan ei voi tietää jos jollain lailla tulee vastaan itselleen omassa elämässään. Ehkä tapaa ihmisen josta pitää, vaikka vain ystävänä, ja saa selville että hänellä on esim HIV. Sitten tietää aiheesta enemmän. Knowledge is power. Always.
 
vierailija
Minä olen eri henkilö, mietin onko fanit yleensä edes kiinnostuneet hivistä ja homoistasta., tetoa on nykyään paljon saatavilla. Aiemminkin haukuttu jostain aiheista valehtelijaksi, ihmettelin etteivätkö fanit käy itse lukemassa niitä Jannen Facebookissa.
Oliko tuon yo kommentoijan kommentti sinusta ihan asiallinen? Niiden omien pilkka höystöjen kera? Jos sanot oli, niin voi voi.
 
vierailija
Kyllä käydään lukemassa. Ja valistus on aina tärkeää. Oppii uusia asioita ja koskaan ei voi tietää jos jollain lailla tulee vastaan itselleen omassa elämässään. Ehkä tapaa ihmisen josta pitää, vaikka vain ystävänä, ja saa selville että hänellä on esim HIV. Sitten tietää aiheesta enemmän. Knowledge is power. Always.
Enemmän kyllä tuntuu, että nää ihmiset hylkäivät sen ihmisen heti. Ikävä kyllä.
 

Yhteistyössä