Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaaha. Se on sitten taas SE päivä Jannella. Eli TAAS valistetaan ihmisiä HIVistä. Ja TAAS puhutaan homoudesta ja kuinka Helsingissä myös homot suvaitaan. Äärimmäisen kiehtovaa. Mitä nyt meinasin nukahtaa kun noita Jannen päivityksiä vilkaisin 🥱 Huomenna onkin sitten varmaan taas huonosta taloudellisesta tilanteesta nariseminen, vai olisiko huomenna vaihteeksi taas vihapuheesta nariseminen... No huomenna sen näemme. En malta odottaa.
Ja silti kuitenkin luit ne tarkasti. Hesa onkin Suomen ainoa sivistynyt kaupunki. Onneksi tässä maassa on sentään yksi. Muutekseen, mitä jos sun perheessä olisi homo? Ilkkuisitko silloinkin?
 
vierailija
Tuo ihminen joka raportoi täällä kaiken Jannesta ja mitä mies tekee sanoo ja kirjoittaa, tekee sen sillä tavalla, että muut jotka eivät ole Facebookissa, saavat aivan vääristyneen kuvan mitä mies on oikeasti sanonut. Ei ihme että nämä ihmiset ja mielipuolet sitten kirjoittavat täällä mitä sattuu, kun eivät tiedä totuutta eivätkä näe isoa kuvaa. Vaarallista puuhaa se Vihapuheen levitys tuolta yhdeltä henkilöltä.
 
vierailija
Tuo ihminen joka raportoi täällä kaiken Jannesta ja mitä mies tekee sanoo ja kirjoittaa, tekee sen sillä tavalla, että muut jotka eivät ole Facebookissa, saavat aivan vääristyneen kuvan mitä mies on oikeasti sanonut. Ei ihme että nämä ihmiset ja mielipuolet sitten kirjoittavat täällä mitä sattuu, kun eivät tiedä totuutta eivätkä näe isoa kuvaa. Vaarallista puuhaa se Vihapuheen levitys tuolta yhdeltä henkilöltä.
Kirjoituksista päätellen se on persu. Kapeakatseinen ja suvaitsematon. Persun tuntomerkit.
 
vierailija
Kirjoituksista päätellen se on persu. Kapeakatseinen ja suvaitsematon. Persun tuntomerkit.
Ja ne ihmiset, jotka uskoo kaiken mitä tuo raportoija kirjoittaa eikä kyseenalaista sitä ollenkaan (ne jotka ei itse näe alkuperäisiä postauksia) ovat kaikkein vaarallisimpia siinä suhteessa, että heitä voi ohjailla ja manipuloida noin helposti. Ihmisten aivot ovat näköjään häipänneet kokonaan veks nykyaikana.
 
vierailija
Ja ne ihmiset, jotka uskoo kaiken mitä tuo raportoija kirjoittaa eikä kyseenalaista sitä ollenkaan (ne jotka ei itse näe alkuperäisiä postauksia) ovat kaikkein vaarallisimpia siinä suhteessa, että heitä voi ohjailla ja manipuloida noin helposti. Ihmisten aivot ovat näköjään häipänneet kokonaan veks nykyaikana.
Jep. Ihmisten pitäisi matkustaa enemmän ja nähdä kunnolla maailmaa. Eikä vaan mennä Espanjaan syömään lihapullia muiden suomalaisten joukkoon. Aivot ja mieli avautuisi ja avartuisi.
 
vierailija
Janne-fanit ovat kyllä yhtä kaksinaamaisia kuin idolinsakin. Jannea kyllä puolustetaan raivohullun lailla, mutta mutta. Aivan takuuvarmasti suu suoltaa p*skaa jostain toisesta julkkiksesta, todennäköisimmin naisjulkkiksesta. Aivan varmasti ainakin osa hysteerisistä Janne-faneista on haukkunut jotain naisjulkkista törötissiksi, botox-huuleksi jne. Tai sitten puhutaan p*skaa vaikka naapurin Pirkosta. Mutta jostain kumman syystä Janne Antin on pyhimys, josta ei saa sanoa pienintäkään negatiivista sanaa ja jota puolustetaan kuin mielipuoli.

(Tiedän kyllä saavani tekopyhiä ja kaksinaamaisia vastauksia, joihin ei usko joulupukkikaan. Jotain tyyliin "Minä en koskaan hauku ketään enkä puhu kenestäkään pahaa, olen niin sydämellinen ja herttainen ja kiltti ihminen, aivan kuten Jannekin....")
 
vierailija
Tuo ihminen joka raportoi täällä kaiken Jannesta ja mitä mies tekee sanoo ja kirjoittaa, tekee sen sillä tavalla, että muut jotka eivät ole Facebookissa, saavat aivan vääristyneen kuvan mitä mies on oikeasti sanonut. Ei ihme että nämä ihmiset ja mielipuolet sitten kirjoittavat täällä mitä sattuu, kun eivät tiedä totuutta eivätkä näe isoa kuvaa. Vaarallista puuhaa se Vihapuheen levitys tuolta yhdeltä henkilöltä.

Se on todella hyvä asia että joku jaksaa nähdä vaivaa ja kirjoittaa mitä Janne sekoilee facessa. niin myöskin me jotka ei käytetä facebookia myöskin saadaan tietää.
 
vierailija
Janne-fanit ovat kyllä yhtä kaksinaamaisia kuin idolinsakin. Jannea kyllä puolustetaan raivohullun lailla, mutta mutta. Aivan takuuvarmasti suu suoltaa p*skaa jostain toisesta julkkiksesta, todennäköisimmin naisjulkkiksesta. Aivan varmasti ainakin osa hysteerisistä Janne-faneista on haukkunut jotain naisjulkkista törötissiksi, botox-huuleksi jne. Tai sitten puhutaan p*skaa vaikka naapurin Pirkosta. Mutta jostain kumman syystä Janne Antin on pyhimys, josta ei saa sanoa pienintäkään negatiivista sanaa ja jota puolustetaan kuin mielipuoli.

(Tiedän kyllä saavani tekopyhiä ja kaksinaamaisia vastauksia, joihin ei usko joulupukkikaan. Jotain tyyliin "Minä en koskaan hauku ketään enkä puhu kenestäkään pahaa, olen niin sydämellinen ja herttainen ja kiltti ihminen, aivan kuten Jannekin....")

Olen samaa mieltä! Jannefanit ovat lähes yhtäpahoja ja sairaita kuin syöpä ellei jopa pahempia.
Syövässä ja jannefaneissa on vain se pieni ero että jannefanien sairautta ei kukaan pysty parantamaan mutta jotkut syövät hyvällä tuurilla pystyy.
Jannefanit ovat kuin riivattuja eivätkä muuta teekään kuin ovat toisille todella ilkeitä, haukkuvat ja nimittelevät muita.
 
vierailija
Janne-fanit ovat kyllä yhtä kaksinaamaisia kuin idolinsakin. Jannea kyllä puolustetaan raivohullun lailla, mutta mutta. Aivan takuuvarmasti suu suoltaa p*skaa jostain toisesta julkkiksesta, todennäköisimmin naisjulkkiksesta. Aivan varmasti ainakin osa hysteerisistä Janne-faneista on haukkunut jotain naisjulkkista törötissiksi, botox-huuleksi jne. Tai sitten puhutaan p*skaa vaikka naapurin Pirkosta. Mutta jostain kumman syystä Janne Antin on pyhimys, josta ei saa sanoa pienintäkään negatiivista sanaa ja jota puolustetaan kuin mielipuoli.

(Tiedän kyllä saavani tekopyhiä ja kaksinaamaisia vastauksia, joihin ei usko joulupukkikaan. Jotain tyyliin "Minä en koskaan hauku ketään enkä puhu kenestäkään pahaa, olen niin sydämellinen ja herttainen ja kiltti ihminen, aivan kuten Jannekin....")
Varmaan ovat. Mene Tähtiarpa sivulle lukemaan. Itselläni on tekotissit, Botoxit ja fillerit. Ihan sama mulle mitä ihmiset tekee keholleen. En hauku kenenkään ulkonäköä enkä Pirkkoa naapurissa.
 
vierailija
Olen samaa mieltä! Jannefanit ovat lähes yhtäpahoja ja sairaita kuin syöpä ellei jopa pahempia.
Syövässä ja jannefaneissa on vain se pieni ero että jannefanien sairautta ei kukaan pysty parantamaan mutta jotkut syövät hyvällä tuurilla pystyy.
Jannefanit ovat kuin riivattuja eivätkä muuta teekään kuin ovat toisille todella ilkeitä, haukkuvat ja nimittelevät muita.
Nyt tuli kunnon tekstiä. Jannen fanit ovat pahempia kuin syöpä. Hyvä sinä. Ylitit itsesi paskan puhumisella 👍.
 
vierailija
Olen samaa mieltä! Jannefanit ovat lähes yhtäpahoja ja sairaita kuin syöpä ellei jopa pahempia.
Syövässä ja jannefaneissa on vain se pieni ero että jannefanien sairautta ei kukaan pysty parantamaan mutta jotkut syövät hyvällä tuurilla pystyy.
Jannefanit ovat kuin riivattuja eivätkä muuta teekään kuin ovat toisille todella ilkeitä, haukkuvat ja nimittelevät muita.
Jaa. Sinä et tuossa sitten haukkunutkaan yhtään… helvetin mielipuoli riivattu 😂. No? Mitäs vastaat?
 
vierailija
Olen samaa mieltä! Jannefanit ovat lähes yhtäpahoja ja sairaita kuin syöpä ellei jopa pahempia.
Syövässä ja jannefaneissa on vain se pieni ero että jannefanien sairautta ei kukaan pysty parantamaan mutta jotkut syövät hyvällä tuurilla pystyy.
Jannefanit ovat kuin riivattuja eivätkä muuta teekään kuin ovat toisille todella ilkeitä, haukkuvat ja nimittelevät muita.
Mikä tuossa ei ollut haukkumista sulta? Kerro. Piirrä kuva. Lähetä pulu. Selitä. Savumerkit. Kunhan ilmaiset mikä tuossa ei ollut haukkumista?

Olen samaa mieltä! Jannefanit ovat lähes yhtäpahoja ja sairaita kuin syöpä ellei jopa pahempia.
 
vierailija
Janne-fanit ovat kyllä yhtä kaksinaamaisia kuin idolinsakin. Jannea kyllä puolustetaan raivohullun lailla, mutta mutta. Aivan takuuvarmasti suu suoltaa p*skaa jostain toisesta julkkiksesta, todennäköisimmin naisjulkkiksesta. Aivan varmasti ainakin osa hysteerisistä Janne-faneista on haukkunut jotain naisjulkkista törötissiksi, botox-huuleksi jne. Tai sitten puhutaan p*skaa vaikka naapurin Pirkosta. Mutta jostain kumman syystä Janne Antin on pyhimys, josta ei saa sanoa pienintäkään negatiivista sanaa ja jota puolustetaan kuin mielipuoli.

(Tiedän kyllä saavani tekopyhiä ja kaksinaamaisia vastauksia, joihin ei usko joulupukkikaan. Jotain tyyliin "Minä en koskaan hauku ketään enkä puhu kenestäkään pahaa, olen niin sydämellinen ja herttainen ja kiltti ihminen, aivan kuten Jannekin....")
Aina menee sulla ihon alle 😂. Esität välillä että diipa daapa eipä tässä mitään ja sitten BAM!! Naurettavan läpinäkyvä olet.
 
vierailija
Tässä Jannen postaus tältä päivältä. Ei ollut mitään kuten se stalkkaaja raportoija raportoi. Ei halunnut tietenkään kopioita Jannen tekstiä tänne suoraan kun se ei olisi ollut yhtä hauskaa kuin hänen fanaattinen vihan lietsonta.

”Homous katsottiin sairaudeksi vielä 70-luvulla... 😥
Siksi monella vanhemmalla homomiehellä on vaikeaa olla oma itsensä. Onneksi tämä asia on muuttunut, mutta edelleen löytyy todella paljon homovastaisuutta... Mitä enemmän mennään maaseudulle, mitä yleisempää... Hetero naisissa tämä ilmenee todella paljon vähemmän kuin hetero miehissä. Johtuneeko heidän omasta pelosta ja tietämättömyydestä? Itselläni on kokemuksia syrjinnästä myös homouteen liittyen. Helsinki on mielestäni paras paikka asua Suomessa koska täällä hyväksytään ihminen ihmisenä.”
 
vierailija
Tässä se toinen postaus. Stalkkaaja keksi ihan omiaan hänen kommentissaan. Ja te uskotte häntä? Suomi on tuhon oma. Persut yrittää saada Suomen nazi valtioksi ja sokeat uskoo kaiken nettipalstoilla. Vittuh.

”Virheellistä tietoa hivistä on ikävä kyllä edelleen monella olemassa. :( Vaikka uutta tietoa on sitä tietoa ei kuitenkaan kaikkia kiiinnosta/halua vastanottaa. Tässä muutamia vääriä väitteitä luettavaksi. Lue ne ja saatat jopa yllättyä! Lääkitty hiv positiivinen ihminen kun ei ole vaaraksi muille, millään tavalla.”
 
vierailija
Janne-fanit ovat kyllä yhtä kaksinaamaisia kuin idolinsakin. Jannea kyllä puolustetaan raivohullun lailla, mutta mutta. Aivan takuuvarmasti suu suoltaa p*skaa jostain toisesta julkkiksesta, todennäköisimmin naisjulkkiksesta. Aivan varmasti ainakin osa hysteerisistä Janne-faneista on haukkunut jotain naisjulkkista törötissiksi, botox-huuleksi jne. Tai sitten puhutaan p*skaa vaikka naapurin Pirkosta. Mutta jostain kumman syystä Janne Antin on pyhimys, josta ei saa sanoa pienintäkään negatiivista sanaa ja jota puolustetaan kuin mielipuoli.

(Tiedän kyllä saavani tekopyhiä ja kaksinaamaisia vastauksia, joihin ei usko joulupukkikaan. Jotain tyyliin "Minä en koskaan hauku ketään enkä puhu kenestäkään pahaa, olen niin sydämellinen ja herttainen ja kiltti ihminen, aivan kuten Jannekin....")
Et taida ymmärtää mikä fani on? Tai siis etpä tietenkään kun tiedät vain vihan
 
vierailija
Sinä joka nyt postasit nuo Jannen päivitykset tuohon ylle.... Kertoisitko vielä minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanoja tuossa aikaisemmassa kommentissani??? Minähän kirjoitin näin:

"Jaaha. Se on sitten taas SE päivä Jannella. Eli TAAS valistetaan ihmisiä HIVistä. Ja TAAS puhutaan homoudesta ja kuinka Helsingissä myös homot suvaitaan. Äärimmäisen kiehtovaa."

Eli. Nyt kun vertaa tuota minun kommenttia Jannen kirjoituksiin. Niin miten minä muka valehtelin tai vääristelin asioita hä????!!!! Mä kun itse en nyt tajua.....
 
vierailija
Sinä joka nyt postasit nuo Jannen päivitykset tuohon ylle.... Kertoisitko vielä minulle miten minä valehtelin tai vääristelin Jannen sanoja tuossa aikaisemmassa kommentissani??? Minähän kirjoitin näin:

"Jaaha. Se on sitten taas SE päivä Jannella. Eli TAAS valistetaan ihmisiä HIVistä. Ja TAAS puhutaan homoudesta ja kuinka Helsingissä myös homot suvaitaan. Äärimmäisen kiehtovaa."

Eli. Nyt kun vertaa tuota minun kommenttia Jannen kirjoituksiin. Niin miten minä muka valehtelin tai vääristelin asioita hä????!!!! Mä kun itse en nyt tajua.....
Niin. Kirjoitit tämän. Et voinut vastustaa kiusausta. Et voinut vain kirjoittaa mistä J kirjoitti. Tuli extra pilkkaa joukkoon mukaan. Että älä tuu kummastelemaan jos fanit tekee saman takas teille.

Jaaha. Se on sitten taas SE päivä Jannella. Eli TAAS valistetaan ihmisiä HIVistä. Ja TAAS puhutaan homoudesta ja kuinka Helsingissä myös homot suvaitaan. Äärimmäisen kiehtovaa. Mitä nyt meinasin nukahtaa kun noita Jannen päivityksiä vilkaisin 🥱 Huomenna onkin sitten varmaan taas huonosta taloudellisesta tilanteesta nariseminen, vai olisiko huomenna vaihteeksi taas vihapuheesta nariseminen... No huomenna sen näemme. En malta odottaa.
 
vierailija
Aika kauheeta, että joku kirjoitti täällä miehen fanit on syöpä. Kukaan ei ollut aiemmin sanonut mitään sellaista vihaajista. Ainoastaan sanottiin suvaitsemattomuus on maapallon syöpä. Ja siinä nyt joku Jannen vihaaja onkin vääntänyt sen että Jannen fanit ovat pahempia kuin syöpä. Kyllä teillä vihaajilla tosiaan on mielenterveysongelmia vihanne kanssa.
 

Yhteistyössä