Tiedättekö mikä on tsainapimun ja Suomi-neidon ero?

Itse asiassa...
Pitäis kiireesti keksiä nimitys keski-ikäisille ja sitä vanhemmille tsainanaisille, koska pimuja ne ei ole enää.

Tsaina-terttu?
Tsainatäti?
Tsainatantta?
Tsaina-kyllikki?
Tsainaharppu/horisko?
Tsainakorppu?

Nyt tietysti Omppu laittaa kuvan jostain 50-vee rypyttömästä ja 15-vuotiaan näkösestä isoisoisoäidistä joka on elämänsä aikana lyöny naamaan rekkakuormallisen naamarasvoja ja asunu kellarissa, jotta ei vaan ruskettuis ja sais ryppyjä...:sneaky:
tsainamummo?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tällä palstalla on annettu kuva, että keski-ikäinen tsaina olis jonku iättömän hottis-syöjättären näköinen. Ehkä ne onkin, joilla on kauneusklinikan vip-jäsenyys.

Tosiasia on, että luomusta tsainapimustakin kuoriutuu...
...lämpöinen...
....arkinen...

..Kelan täti/farmaseutti/kirjastotyöntekijä, joka kiskoo villatakkia tiiviimmin ylleen, tekee sudokuja ja haparoi verenpainelääkepurkkia. :) ❤


Näitä näkee katukuvan kuvissa ympäri Aasiaa.
 
Viimeksi muokattu:
Itse asiassa...
Pitäis kiireesti keksiä nimitys keski-ikäisille ja sitä vanhemmille tsainanaisille, koska pimuja ne ei ole enää.

Tsaina-terttu?
Tsainatäti?
Tsainatantta?
Tsaina-kyllikki?
Tsainaharppu/horisko?
Tsainakorppu?

Nyt tietysti Omppu laittaa kuvan jostain 50-vee rypyttömästä ja 15-vuotiaan näkösestä isoisoisoäidistä joka on elämänsä aikana lyöny naamaan rekkakuormallisen naamarasvoja ja asunu kellarissa, jotta ei vaan ruskettuis ja sais ryppyjä...:sneaky:
tsainamummo?
Valmis nimitys on jo olemassa: 回声 translitteroituna Huíshēng

Kellarin sijaan suosittelen sinullekin avantouintia ja muutakin kylmäharjoittelua, tässä 56-vuotias Liu Yelin pitää kimmoisuuttaan yllä. Tuo alavatsan tatuointi on kyllä aika persoonallinen valinta...

 
vierailija
Ei oo tsainapimua voittanutta.
Ovat kyllä ihastuttavia 😍

Oon tavannut lukuisia (säädyllisissä merkeissä siis, useimmat ravintola-alalla, tai sitten tuttujen tuttuja) thaikkuja, filippiinoja noin 5, ja hiljattain juttelin ensimmäisen kerran korealaisnaisen kanssa.

Hänellä on pienehkö ravintola kaupungissa, jossa olin matkoilla hiljattain. Olin saapumispäivänä siellä päivällisellä, ja ainoa asiakas. Nainen näytti 2kymppiseltä, oli luultavasti 10-15 v vanhempi, ja naapurintyttömäisen herttainen.

Ja ah niin iloinen ja hymyileväinen, juteltiin niitä ja näitä, hän kyseli kaikelaista itsestäni, mikä tutui mukavalle. Minäkin kyselin niitä ja näitä.

Oli niin miellyttävä kokemus, että menin lähtöpäivänä sinne vielä lounaalle. Oltiin taas iloisissa merkeissä kontaktissa (ei lähisellaisessa 🤭). Silloin näin korealaisen miespuolisen kokin keräilemässä, liikekumppani/aviomies? Täysin päinvastainen, hiljainen hapannaama joka ei ympärilleen edes katsellut.

Menen ehkä vielä uudestaan sinne lokakussa tieteellisissä asioissa taas, ja varmasti sinne taas syömään. Tuo nainen on aivan täydellinen asiakaspalvelija, suosittelin paikalliselle kontaktilleni sitä.

Setis
 
vierailija
Ovat kyllä ihastuttavia

Oon tavannut lukuisia (säädyllisissä merkeissä siis, useimmat ravintola-alalla, tai sitten tuttujen tuttuja) thaikkuja, filippiinoja noin 5, ja hiljattain juttelin ensimmäisen kerran korealaisnaisen kanssa.

Hänellä on pienehkö ravintola kaupungissa, jossa olin matkoilla hiljattain. Olin saapumispäivänä siellä päivällisellä, ja ainoa asiakas. Nainen näytti 2kymppiseltä, oli luultavasti 10-15 v vanhempi, ja naapurintyttömäisen herttainen.

Ja ah niin iloinen ja hymyileväinen, juteltiin niitä ja näitä, hän kyseli kaikelaista itsestäni, mikä tutui mukavalle. Minäkin kyselin niitä ja näitä.

Oli niin miellyttävä kokemus, että menin lähtöpäivänä sinne vielä lounaalle. Oltiin taas iloisissa merkeissä kontaktissa (ei lähisellaisessa ). Silloin näin korealaisen miespuolisen kokin keräilemässä, liikekumppani/aviomies? Täysin päinvastainen, hiljainen hapannaama joka ei ympärilleen edes katsellut.

Menen ehkä vielä uudestaan sinne lokakussa tieteellisissä asioissa taas, ja varmasti sinne taas syömään. Tuo nainen on aivan täydellinen asiakaspalvelija, suosittelin paikalliselle kontaktilleni sitä.

Setis
Sain hyvät naurut ”autistisesta” (viittaus entisiin höpinöihisi) jorinastasi. ”Tieteellinen” asia sai minua ulvomaan naurusta. Ukkoparka, jolla on suuret luulot itsestään.
 
Mut siis suurin ero aasialais- ja suomalaisnaisten välillä lienee oikeasti se, että aasialaisella (ei kaikilla!) on vielä syy siihen, miksi viitsiä liehitellä elähtänyttä suomalaisukkoa.

Suomalaisella ei ole.

Meillä on mahdollista tulla toimeen omillaan.

Toki noita ongenonkijoita on meissäkin. -Näkyyhän surkujulkaisujen sivuilla milloin mitäkin näennäisesti tyhjäpäätä notkumassa paksulompsaisten vanhusten vieressä.

Se taas, miten helposti mies uskoo liehittelyyn on asia erikseen. Siinä missä fiksumpi oivaltaa hyvän tuurinsa johtuvan vain rahasta leijuu toinen (kuten eräs palstalainen) harhakuvitelmassa että syynä on loisteliaat seksuaaliset kyvyt...



Näin naisen kannalta toki asiassa on puolensa. Tulevaisuuden suomessa tulee olemaan paljon kohtuullisen nuoria naisia jotka ovat perineet suomalaismiehensä. Ja voisin kuvitella että silloin ajatus tasa-arvosta ja jopa feminismi alkavat nostaa päätään heidänkin keskuudessaan. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä seuraa!
 
vierailija
Sain hyvät naurut ”autistisesta” (viittaus entisiin höpinöihisi) jorinastasi. ”Tieteellinen” asia sai minua ulvomaan naurusta. Ukkoparka, jolla on suuret luulot itsestään.
Kiva kun sain sinut Alepan, tuon yksinäisen tosikon, Jörö-Juk…, eikun Jorö-Jaanan kerrankin nauramaan 😃👍

Olet vaan kuin sukujuhlissa kännäävä kaikkien tietämä nolo hupakkotäti, joka naurää väärään aikaan ja väärälle asialle.

Kansalaistiedettä olin tekemässä, hyödyntäen erästä isoa oivallustani. Tulokset muuten kohahduttivat yllättävyydellään alan tiedeyhteisöä.

Ymmärtänet etten voi kertoa enempää, koska jäisin välittömästi kiinni. En maallikoille, mutta alan ihmisille kylläkin.

On muuten endorfiinitasot olleet pitkään korkealla huipputulosten takia, leijjailen 😊

Ja pian muustakin syystä, koska Annie saa tänään kaipaamaansa kyytiä kahdellakin eri ”välineellä”. Toisessa on 4 kumia alla, toisessa ei onneksi tarvita mitään kumia päällä 🤭

Ai että kun sain montakin kaipaavaa ❤-meseä hotellille reissupäivinä.

On se vaan upeaa olla viriili ja kovasti kaivattu setämies nuoren ja kauniin naisen suunnalta. Älä pidättele hengitystäsi, oon huonosti linjoilla loppupäivän.

Setis
 
Kiva kun sain sinut Alepan, tuon yksinäisen tosikon, Jörö-Juk…, eikun Jorö-Jaanan kerrankin nauramaan 😃👍

Olet vaan kuin sukujuhlissa kännäävä kaikkien tietämä nolo hupakkotäti, joka naurää väärään aikaan ja väärälle asialle.

Kansalaistiedettä olin tekemässä, hyödyntäen erästä isoa oivallustani. Tulokset muuten kohahduttivat yllättävyydellään alan tiedeyhteisöä.

Ymmärtänet etten voi kertoa enempää, koska jäisin välittömästi kiinni. En maallikoille, mutta alan ihmisille kylläkin.

On muuten endorfiinitasot olleet pitkään korkealla huipputulosten takia, leijjailen 😊

Ja pian muustakin syystä, koska Annie saa tänään kaipaamaansa kyytiä kahdellakin eri ”välineellä”. Toisessa on 4 kumia alla, toisessa ei onneksi tarvita mitään kumia päällä 🤭

Ai että kun sain montakin kaipaavaa ❤-meseä hotellille reissupäivinä.

On se vaan upeaa olla viriili ja kovasti kaivattu setämies nuoren ja kauniin naisen suunnalta. Älä pidättele hengitystäsi, oon huonosti linjoilla loppupäivän.

Setis
Ihan vaan nappaan tlteen vahvistamaan edellistä kirjoitustani :)
 
vierailija
Mut siis suurin ero aasialais- ja suomalaisnaisten välillä lienee oikeasti se, että aasialaisella (ei kaikilla!) on vielä syy siihen, miksi viitsiä liehitellä elähtänyttä suomalaisukkoa.

Suomalaisella ei ole.

Meillä on mahdollista tulla toimeen omillaan.

Toki noita ongenonkijoita on meissäkin. -Näkyyhän surkujulkaisujen sivuilla milloin mitäkin näennäisesti tyhjäpäätä notkumassa paksulompsaisten vanhusten vieressä.

Se taas, miten helposti mies uskoo liehittelyyn on asia erikseen. Siinä missä fiksumpi oivaltaa hyvän tuurinsa johtuvan vain rahasta leijuu toinen (kuten eräs palstalainen) harhakuvitelmassa että syynä on loisteliaat seksuaaliset kyvyt...



Näin naisen kannalta toki asiassa on puolensa. Tulevaisuuden suomessa tulee olemaan paljon kohtuullisen nuoria naisia jotka ovat perineet suomalaismiehensä. Ja voisin kuvitella että silloin ajatus tasa-arvosta ja jopa feminismi alkavat nostaa päätään heidänkin keskuudessaan. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä seuraa!
Lyhyesti. Minua tarkoitit, mutta Annie ei ole kinunut minulta sentin senttiäkään.

Kiitollisena hänelle lukemattomista ”emännän” työaskareista, halusin lähettää rutiköyhilleen vanhemmilleen edes 20 €, sitten sanoin eikun kymppi lisää, johon hän sanoi että ei, ei. Se on liikaa. Mutta lähtinnkiellosta huolimatta isomman summan. Minä teen ne kaikki hänen rahasiirtonsa, kun A ei voi.

Ja hänen suhteensa Kössin kanssa on molempien haluama win-win tilanne. Annie etsi valkoihoista bf:ää ja Kössi nuorta aasialaisnaista, joten MATCH!

Mitä pahaa siinä on? 🤔

Setis
 
Lyhyesti. Minua tarkoitit, mutta Annie ei ole kinunut minulta sentin senttiäkään.

Kiitollisena hänelle lukemattomista ”emännän” työaskareista, halusin lähettää rutiköyhilleen vanhemmilleen edes 20 €, sitten sanoin eikun kymppi lisää, johon hän sanoi että ei, ei. Se on liikaa. Mutta lähtinnkiellosta huolimatta isomman summan. Minä teen ne kaikki hänen rahasiirtonsa, kun A ei voi.

Ja hänen suhteensa Kössin kanssa on molempien haluama win-win tilanne. Annie etsi valkoihoista bf:ää ja Kössi nuorta aasialaisnaista, joten MATCH!

Mitä pahaa siinä on? 🤔

Setis

Oot oikeassa, juuri sua tarkoitin.

Eikä siinä mitään pahaa ole. Win-win, kuten sanoit.
 
vierailija
Ihan vaan nappaan tlteen vahvistamaan edellistä kirjoitustani :)
Allekirjoitan täysin mitä kirjoitit aiemmassa viestissäsi.
Super-Setis on sivistymätön moukka, joka kyttää jokaisen sanan mitä kirjoitan tällä palstalla.
Hän on kuin Donald Trumpin kaksoiskappale, jolle voi naureskella.
Suusta ja kynästä tulee milloin mitäkin sammakoita.
Suosittelen kuuntelemaan Maarit Tastulan ohjelman, jossa 90 v. näyttelijä Heidi Krohn kertoo elämästään. Hän on täysin hullaantunut digilaitteisiin, ja seuraa niiden avulla maailman menoa. Heidi on matkustanut koko elämänsä laajasti ympäri maailmaa, ja haluaisi vielä käydä Roomassa, mutta kokee rolaattorin avulla reissaamisen hankalaksi.
Hän on myös kiinnostunut buddhalaisuudesta, ja kritisoi vahvasti lähetyksesssä kristillisiä hautajaismenoja. Mielenkiintoinen tyyppi, jonka elokuvat olen kai kaikki katsonut.
On tyhmää jäädä roikkumaan nuoruuteen, ja kuvitella siten imevänsä nuoremman ihmisen energiat ja ajatusmaailman.
Heidi puhui lämpimästi kahdestä entisestä puolisostaan. Niin minäkin puhun ja ajattelen. Jokainen yrittää parhaansa omilla voimavaroillaan. Ei meistä kukaan tiedä mihin sairastuu, ja miten elämässään käy.
Nimettömänä nettikirjoittajana en altista itseäni törkypostille, kuten muut julkisuuden henkilöt tekevät.
Kuten jo toisessa ketjussa kerroin, en ole vielä avannut päivän uutisia. Aurinko paistaa, ja tuuli ulvoo. Tänään minulla olisi ollut ihan kiva meno, mutta minun ei tee mieli lähteä. Polveni voi jo hyvin. Elän itsenäistä, tasapainoista ja onnellista elämää. Olen aina tykännyt nauraa asioille, ja niin nauran edelleen. En kaipaa ketään, ja toivottavasti kukaan ei kaipaa minua. Lapseni elävät ulkomailla, ja saan heitä ihania viestejä.
Naapureinani on paljon ulkomaalaisia. On ihana kuulla, kun he lähtevät aamulla töihin ja lapset päiväkotiin, ja illalla palaavat koteihinsa. Apteekin Terveydeksi! ilmaislehdessä Miitta-täti sanoo ettei voisi kuvitella asuvansa missään muualla kuin Helsingissä. Hyvin minäkin olen täällä viihtynyt. Miitta tekee vielä täysillä töitä taiteen parissa. Kyllä minäkin voisin hakeutua takaisin työelämään, mutta en halua. Tykkään olla jouten ja vapaa.
Nyt pääni ja kattoni yläpuolella lentää hävittäjä. Mediassa kerrottiin, että Helsingin yläpuolella tänään kunnioitetaan poisnukkunutta puolustusvoimien palvelijaa. Lecätköön hän rauhassa. Suomi on itsenäinen ja vapaa maa. Jos minua haukutuaan tällä palstalla alepaksi, joku toinen kirjoittaja laittaa kätensä lippaan, kun näkee minut katukuvassa.
En ole ikinä havitellut elämässäni mainetta ja kunniaa.
Huh kun tuntuu isänmaalliselta tuon jyrinän jälkeen. Kiitos kaikille myös edesmenneelle isälleni, kun puolustitte ja puolustatte tätä pientä ja sisukasta maata jollainen minäkin yhtenä Suomen kansalaisena olen ollut ja tulen olemaan.
Kiitos, jos jaksoit lukea ylipitkän kirjoitukseni.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä