vierailija
Tuutteko mun makkarakerhoon molemmat?Enkä mä.
Tuutteko mun makkarakerhoon molemmat?Enkä mä.
Mikä huilu?Mulla on sullu hyvä huilu!
no ei siinä tarvitse fanittaa tosiaankaan. En mä Boitsuakaan varsinaisesti fanita, jokereita kyllä. En mä kyllä edes shippaa vaan ihailen heidän mahtavaa kemiaa yhdessä.Mitä sitten teette täällä häntä shippaamassa?
Päähenkilöiden asioiden spekuloiminen ei sisällä yksityishenkilöistä spekuloimista shippipalstalla. Tämä on tehty selväksi alusta asti. Sinä olet siis väärällä palstalla, jos kuvittelet, että yksityishenkilöt kuuluu shippiin. Etkä tietenkään kuvittele, vaan haluat vain trollata. Harkitsenpa nyt itsekin Discordiin siirtymistä, kun ei jaksaisi katsella näitä trolleja enempää.Taidat olla väärällä palstalla jos päähenkilöiden asioiden spekuloiminen risoo sua.
T. Eri
Ei ole tehty selväksi alusta alkaen. Aikoinaan sai keskustella myös noista asioista ja keskustelu aiheesta oli hyvinkin tavallista.Päähenkilöiden asioiden spekuloiminen ei sisällä yksityishenkilöistä spekuloimista shippipalstalla. Tämä on tehty selväksi alusta asti. Sinä olet siis väärällä palstalla, jos kuvittelet, että yksityishenkilöt kuuluu shippiin. Etkä tietenkään kuvittele, vaan haluat vain trollata. Harkitsenpa nyt itsekin Discordiin siirtymistä, kun ei jaksaisi katsella näitä trolleja enempää.
Ootko vähän tyhmä jos luulet, että pitää olla henkilön taiteen fani toivoakseen häntä yhteen jonkun kanssa.Mitä sitten teette täällä häntä shippaamassa?
Joo, se nyt on ihan sama mitä nää yksityishenkilökeskusteluvastustajat inisee. Itse keskustelen kaikesta maan ja taivaan välistä mikä aiheessa kiinnostaa.Ei ole tehty selväksi alusta alkaen. Aikoinaan sai keskustella myös noista asioista ja keskustelu aiheesta oli hyvinkin tavallista.
t. eri
Taidan olla joo. Miks sua kiinnostaa tippaakaan kenen kanssa joku on yhdessä jos et hänestä edes pidä? Watafak?Ootko vähän tyhmä jos luulet, että pitää olla henkilön taiteen fani toivoakseen häntä yhteen jonkun kanssa.
Tao yrittää levätä kun on lepoon aikaa. Miksi kokoajan pitäisi antaa muille jotakin?K:n eilisen ja tän päivän haluttomuus somettaa sightseeing-juttuja kertoo meille että lähipiiri on ollut käymässä. Miksi on niin ikävää että K:lla on ystäviä ja rakkaita sen synttäreillä?
Alusta asti tästä on puhuttu. Ehkä sä vaan oot niitä, jotka ei vaan halunnut kuunnella mitä mieltä muut ovat.Ei ole tehty selväksi alusta alkaen. Aikoinaan sai keskustella myös noista asioista ja keskustelu aiheesta oli hyvinkin tavallista.
t. eri
Voi sinä katkera stalkkerimammaEi tuolla veljen avovaimon tilillä mainittu sanaakaan mistään matkaseurasta. Aika kumma kun pitää keksiä tuollaisia.
Suvi ole edes somettanut mitään tänäänEi tuolla veljen avovaimon tilillä mainittu sanaakaan mistään matkaseurasta. Aika kumma kun pitää keksiä tuollaisia.
Mainittiinko siellä edes matkasta, vaiko vaan että aikoo ottaa pari lauantaina viiniä ensi viikonloppuna, kun lähtee juhlimaan?Ei tuolla veljen avovaimon tilillä mainittu sanaakaan mistään matkaseurasta. Aika kumma kun pitää keksiä tuollaisia.
Lähtee juhlimaanMainittiinko siellä edes matkasta, vaiko vaan että aikoo ottaa pari lauantaina viiniä ensi viikonloppuna, kun lähtee juhlimaan?
siis pari lasiaMainittiinko siellä edes matkasta, vaiko vaan että aikoo ottaa pari lauantaina viiniä ensi viikonloppuna, kun lähtee juhlimaan?
Koska mammat stalkkaa. Rob yms.Miks me puhutaan jostain Miken avokista Jeren synttäripäivänä?
No tuskin mihinkään lentää vaan ystävien kanssa viinitteleesiis pari lasia
Ei ainakaan siinä yhteydessä mainittu mitään siitä minne on menossa.
Oliks se Rob nyt sit mukana keikkabussissa?Koska mammat stalkkaa. Rob yms.
Mammat ohjaa.Ei paljo voi meidän päivänsankari juhlia tänään kun huomenna taas mennään.
Jaa homo-Rob?Oliks se Rob nyt sit mukana keikkabussissa?