V
vierailija
Vieras
Mikä shippaajainvaasio täällä meneillään taas, eikö teille oo tarpeeksi jo niitä paikkoja
Heillä olisi se uusi Discort kanavakin käytössä, mutta jostakin syystä on pakko tunkea tänne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä shippaajainvaasio täällä meneillään taas, eikö teille oo tarpeeksi jo niitä paikkoja
Näinhän sun on itsellesi edelleen uskoteltava. Muuten siltä sun sairaalta ”tosishippaukselta” putoaa pohja kokonaan pois ja olet aivan hukassa.Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
Mä ajattelen niin, että tässä ketjun keskustelussa? yritetään nyt vaan vähän pohtia, mitä K n käytöksen takana on. Jos siellä mitään erityistä edes on. Ei tämä ole kuitenkaan mitenkään vakavaa. Mä ainakin lähinnä lämpimikseni kirjoittelen näitä. Suurta osaa K n faneista ei varmaan edes tippaakaan kiinnosta koko Bojan. Joo, aasi täällä.Nyt se järki käteen kiitos. Normaalit ihmiset tajuavat kyllä, että ne K:n vihjailut on läppää. Jos joku väkisin luulee niiden perusteella, että K ja B ovat suhteessa/suhde on mahdollinen, niin se ei ole K:n vika.
Olen eri mutta kovin moni ei oo täällä sanonut että ois K:n vika. Vika on niissä jotka kääntää kaiken shipiksi. Mä esim. just tossa kirjoitin että musta K ei tarkoittanut vihjailla mitään, vaan aidosti luuli että se lakana oli taas joku shippijuttu ja siksi sanoi sen ääneen. Ongelma on ne, jotka vääntää tuon shipiksi ja vihjailuksi, ei K itse.Nyt se järki käteen kiitos. Normaalit ihmiset tajuavat kyllä, että ne K:n vihjailut on läppää. Jos joku väkisin luulee niiden perusteella, että K ja B ovat suhteessa/suhde on mahdollinen, niin se ei ole K:n vika.
Mä ajattelen niin, että tässä ketjun keskustelussa? yritetään nyt vaan vähän pohtia, mitä K n käytöksen takana on.
Oot sanonut tuon sata kertaa ja varmaan enemmänkin, tuossa ei oo yhtään mitään uutta.Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
Luuletko järkyttäväsi mua tuolla uu niin hurjalla jutulla kovastikinMee vaikka ulos seisoon, jos oot vaikka niin onnekas, että B:n sperman jäämiä putoaa sun suuhun.
No just tää, ei vaan voi tajuta. Kai tää komposti sitten on niin kiehtova.Heillä olisi se uusi Discort kanavakin käytössä, mutta jostakin syystä on pakko tunkea tänne.
Miettikää jos teidän puolisot puhuisi teistä tollasia? Hei onko tää Tiina tässä polvillaan hehe höhö. Ois varmaan entinen aika monella Ja silti joku luulee että ovat yhdessä tai oisi romanttisia tunteita
Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
Niin onKärtsä on maailman suloisin lörppä
No tääMiettikää jos teidän puolisot puhuisi teistä tollasia? Hei onko tää Tiina tässä polvillaan hehe höhö. Ois varmaan entinen aika monella Ja silti joku luulee että ovat yhdessä tai oisi romanttisia tunteita
Heillä olisi se uusi Discort kanavakin käytössä, mutta jostakin syystä on pakko tunkea tänne.
The dark sideNo just tää, ei vaan voi tajuta. Kai tää komposti sitten on niin kiehtova.
Luuletko järkyttäväsi mua tuolla uu niin hurjalla jutulla kovastikin
Oot toistanut tämän saman nyt 60 kertaa sen jälkeen kun haastattelu tuli ulos.
Missä piireissä?Tuota käytetään myös kumppanista tietyissä piireissä, tuskin liittyy yhtään mitenkään tähän, vaikuttaisi olevan heidän sisäpiirin läppä.
Provosointi, lyödä lisää vettä myllyyn, näyttää ettei häntä kiinnosta? nyt vasta olen myös nähnyt yl ilaudalla k:sta keskustelua ja esim hänen of:sta. Eikä ollut imartelevaan sävyyn ne keskustelut.
Kyllä ne Discordissa olevatkin taitaa käydä edelleen myös näissä ketjuissa, itse en ainakaan ole vielä saanut aikaiseksi edes tehdä tunnus.No just tää, ei vaan voi tajuta. Kai tää komposti sitten on niin kiehtova.
Niinhän se teki, ei varmasti ollut tarkoitus. Se möläyttelee juttuja.Niin on Tuonkin se musta höläytti vahingossa eikä millään vitsillä.
Tämä!!! !! !!!!! !!!! !!! !!!Kn faneissa ja Kssa on yhteistä se, että he eivät pysty lukemaan ihmisiä.
Onko se sit ainoa tilanne missä sä itse hiljenet?Jos se lasti tukkis sun suun.