K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on jo törkeä väite. Kato se haastattelu ja sano sitten. Ton takia on vähentänyt jopa somessa oloa, ei voi mitenkään väittää että rohkaisee, päinvastoin. Näköjään ei kohta voi K:hon liittyen somettaa edes sitä vähää, mitä nyt, kun kaikki tavalliset asiat tulkitaan tuolla tavalla.
Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
 
vierailija
Ei aikuisten ihmissuhteissa aina kaikki mene niinkuin voisi kuvitella. Onhan tää nyt vähän kummallista, että toista harmittaa parisuhde-epäilyt ja toinen jatkaa vihjailujaan. Luulen kyllä, että tämä viimeisin oli harvinainen lipsahdus, onhan nuo jutut K lla vähentyneet. Nyt liioittelet rankasti Bojanista huolestumisen määrää. En minä täällä B n takia itke ja ahdistu, lähinnä harrastan pientä ihmettelyä, jos nuo vihjailut jatkuisivat. Ehkä eivät edes jatku.
En mäkään usko, luulen että eilinen oli vaan ihan tahaton kommentti siinä tilanteessa.
 
vierailija
Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
Näinhän sun on itsellesi edelleen uskoteltava. Muuten siltä sun sairaalta ”tosishippaukselta” putoaa pohja kokonaan pois ja olet aivan hukassa.
 
vierailija
Nyt se järki käteen kiitos. Normaalit ihmiset tajuavat kyllä, että ne K:n vihjailut on läppää. Jos joku väkisin luulee niiden perusteella, että K ja B ovat suhteessa/suhde on mahdollinen, niin se ei ole K:n vika.
Mä ajattelen niin, että tässä ketjun keskustelussa? yritetään nyt vaan vähän pohtia, mitä K n käytöksen takana on. Jos siellä mitään erityistä edes on. Ei tämä ole kuitenkaan mitenkään vakavaa. Mä ainakin lähinnä lämpimikseni kirjoittelen näitä. Suurta osaa K n faneista ei varmaan edes tippaakaan kiinnosta koko Bojan. Joo, aasi täällä.
 
vierailija
Nyt se järki käteen kiitos. Normaalit ihmiset tajuavat kyllä, että ne K:n vihjailut on läppää. Jos joku väkisin luulee niiden perusteella, että K ja B ovat suhteessa/suhde on mahdollinen, niin se ei ole K:n vika.
Olen eri mutta kovin moni ei oo täällä sanonut että ois K:n vika. Vika on niissä jotka kääntää kaiken shipiksi. Mä esim. just tossa kirjoitin että musta K ei tarkoittanut vihjailla mitään, vaan aidosti luuli että se lakana oli taas joku shippijuttu ja siksi sanoi sen ääneen. Ongelma on ne, jotka vääntää tuon shipiksi ja vihjailuksi, ei K itse.
 
vierailija
Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
Oot sanonut tuon sata kertaa ja varmaan enemmänkin, tuossa ei oo yhtään mitään uutta.
 
vierailija
Miettikää jos teidän puolisot puhuisi teistä tollasia? Hei onko tää Tiina tässä polvillaan hehe höhö. Ois varmaan entinen aika monella :D Ja silti joku luulee että ovat yhdessä tai oisi romanttisia tunteita
🤦
 
vierailija
Minä katsoin just sen haastattelun uudestaan, tosi vähän sanoi K:sta tuohon liittyen mitään, alun parisuhdeluuloista puhui, ei nykyhetkeä häiritsevästä oikeastaan paitsi ne kirjeet. Siinäkin häiritsi enemmän varmaan se huonoksi poikaystäväksi tai ystäväksi luuleminen. Riviera juoru nousi tossa enemmän häiritsevänä mielestäni.
🦜🦜🦜🦜

Oot toistanut tämän saman nyt 60 kertaa sen jälkeen kun haastattelu tuli ulos.
 

Yhteistyössä