V
vierailija
Vieras
Ei ollut paita, vaan lakana/lippu. Siinä oli kuva K:sta ja mieshahmosta joka kumartaa K:lle nelinkontin ja teksti "I belive in Käärijä supremacy". Ja K ei miettinyt onko kontillaan oleva mien hän itse vai B, vaan kysyi onko se kontillaan oleva mies B. Eli että B ois nelinkontin K:n edessä siinä kuvassa.
Mikä on aika huvittavaa, mutta myös B:tä halventavaa kummin päin vaan sen ottaa. Joko K viittasi kysymyksellään että hän ajattelee että B palvoo ja kumartaa häntä polvillaan, tai sitten B on siinä pylly mystyssä odottamassa K:ta panemaan sitä taas. Eli possijuna-viittaus. Ja tämä taas tyyliin tuhannen ihmisen edessä.
Joo, pahoittelut on katsonut tätä niin tarkkaan, mutta mun mielestä hän kysyy ensin että onko se minä.
Ihan sama kuitenkin, Bojan ja pylly pystyssä yhdistetty. Mua itseä vaan huvitti kun joku täällä just niin valitti kun pitää sitä veljeyttä hokea ilkeiden shippareiden takia ja heti seuraavaksi tulee tää vastaan.
Itse uskon, että Bojan suhtautuu tähän ihan huumorilla. Suosittelen täälläkin samaa.