Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Stana sentään. Tää on Kärtsän keikkoja varten perustettu yöketju. Tänne ei kuulu muut jänkkäämiset ja juoruilut, ei faneista eikä muistakaan. Montako palstaa te tarviitte näille samoille asioille?
 
vierailija
Stana sentään. Tää on Kärtsän keikkoja varten perustettu yöketju. Tänne ei kuulu muut jänkkäämiset ja juoruilut, ei faneista eikä muistakaan. Montako palstaa te tarviitte näille samoille asioille?
Mä oon samaa mieltä että noi jutut ei kuulu tänne (jos minnekään), mutta ihmeen hiljaista on tässä ketjussa kyllä kiertueen ajan ollut, ihan muutama viesti itse keikoista tms. Eikös ne sitten kiinnostakaan?
 
vierailija
Mä oon samaa mieltä että noi jutut ei kuulu tänne (jos minnekään), mutta ihmeen hiljaista on tässä ketjussa kyllä kiertueen ajan ollut, ihan muutama viesti itse keikoista tms. Eikös ne sitten kiinnostakaan?
Tää on nyt levinnyt kolmelle tai neljälle palstalle ja sitten on toi Europassi. Monet ei jaksa valvoa arkisin täällä, kun sitten passista näkee juttuja, vaikka sit viiveellä. Alkupään keikat ehdittiin puimaan muilla palstoilla, kun ne oli sen verran aikaisin. Itseäni ärsyttää täällä noi tarpeettomat jutut, kun haluaisin vaan vilkaista nopeasti kuulumisia. Tätä jankkausta on nyt joka palstalla ja se karkottaa porukkaa.
 
vierailija
Tää on nyt levinnyt kolmelle tai neljälle palstalle ja sitten on toi Europassi. Monet ei jaksa valvoa arkisin täällä, kun sitten passista näkee juttuja, vaikka sit viiveellä. Alkupään keikat ehdittiin puimaan muilla palstoilla, kun ne oli sen verran aikaisin. Itseäni ärsyttää täällä noi tarpeettomat jutut, kun haluaisin vaan vilkaista nopeasti kuulumisia. Tätä jankkausta on nyt joka palstalla ja se karkottaa porukkaa.
Jep, sai vihdoin valtaosan porukasta ajettua muihin ympäristöihin, mihin edes ponit ja muut eivät pystyneet.
 
vierailija
Mä oon samaa mieltä että noi jutut ei kuulu tänne (jos minnekään), mutta ihmeen hiljaista on tässä ketjussa kyllä kiertueen ajan ollut, ihan muutama viesti itse keikoista tms. Eikös ne sitten kiinnostakaan?
Aika monet siirtyi Discordiin noiden juttujen vuoksi mitä näille palstoille kirjoitellaan. Varmaan pitää tuoda tähän ketjuun nyt näitä juttuja, koska moni poistui niiltä muilta palstoilta muualle. Luulin myös, että tätä ketjua olisi pystynyt vielä lukemaan, mutta ei nähtävästi. Ehkä kannattaa kokonaan siirtyä sinne ni ei tarvitse lukea näitä viestejä joita ei halua. Harmi, että keikka ketju pelattiin myös 😔
 
vierailija
Aika monet siirtyi Discordiin noiden juttujen vuoksi mitä näille palstoille kirjoitellaan. Varmaan pitää tuoda tähän ketjuun nyt näitä juttuja, koska moni poistui niiltä muilta palstoilta muualle. Luulin myös, että tätä ketjua olisi pystynyt vielä lukemaan, mutta ei nähtävästi. Ehkä kannattaa kokonaan siirtyä sinne ni ei tarvitse lukea näitä viestejä joita ei halua. Harmi, että keikka ketju pelattiin myös
Pilattiin
 
vierailija
Jep, sai vihdoin valtaosan porukasta ajettua muihin ympäristöihin, mihin edes ponit ja muut eivät pystyneet.
No sehän kiva teille ni voitte jäädä tänne keskenään kinastelemaan. Me muut keskustelemme nyt muualla mihin teillä ei ole asiaa tulla laittamaan ilkeitä viestijänne. Niin ja ei edes enää harmita, kun saamme muualla positiivisen keskustelun. Hyvä, että kävi katsomassa täällä ni tietää ettei jää mistään paitsi.
 
vierailija
No sehän kiva teille ni voitte jäädä tänne keskenään kinastelemaan. Me muut keskustelemme nyt muualla mihin teillä ei ole asiaa tulla laittamaan ilkeitä viestijänne. Niin ja ei edes enää harmita, kun saamme muualla positiivisen keskustelun. Hyvä, että kävi katsomassa täällä ni tietää ettei jää mistään paitsi.
Ja tän kirjoituksen perusteella tosi positiivista, eiku. Kaikki ei sille kyseiselle alustalle edes halua tai eivät ole vielä tulleet.
 
vierailija
Kaikkia ei shippaus kiinnosta. Jos joku haluaa palstoilla pyöriä, aiheelle on olemassa ketjut Vauvalla ja täällä Plussalla. Osoitteet tiedätte. Tämä voisi pysyä otsikon mukaisessa aiheessa, kiitos. UK:n keikat on nyt sen verran myöhään, että tää on järkevin paikka jakaa matskuja /linkkejä.
Jos joku tulee tänne trollailemaan, voitaisko olla välittämättä ja jaetaan vain keikkajuttuja. Synttäripäivä kuitenkin tänään ja voi olla siis ihan spessukeikka.
 
vierailija
Tää on nyt levinnyt kolmelle tai neljälle palstalle ja sitten on toi Europassi. Monet ei jaksa valvoa arkisin täällä, kun sitten passista näkee juttuja, vaikka sit viiveellä. Alkupään keikat ehdittiin puimaan muilla palstoilla, kun ne oli sen verran aikaisin. Itseäni ärsyttää täällä noi tarpeettomat jutut, kun haluaisin vaan vilkaista nopeasti kuulumisia. Tätä jankkausta on nyt joka palstalla ja se karkottaa porukkaa.
Sieltä mitää nää. Ei sinne päivitetä mitään enää.
 
vierailija
Tää on nyt levinnyt kolmelle tai neljälle palstalle ja sitten on toi Europassi. Monet ei jaksa valvoa arkisin täällä, kun sitten passista näkee juttuja, vaikka sit viiveellä. Alkupään keikat ehdittiin puimaan muilla palstoilla, kun ne oli sen verran aikaisin. Itseäni ärsyttää täällä noi tarpeettomat jutut, kun haluaisin vaan vilkaista nopeasti kuulumisia. Tätä jankkausta on nyt joka palstalla ja se karkottaa porukkaa.
Ihanaa jos sieltä passista näkee ne samat kuvat, joita joka keikalta tulee. Eivät enää häiritse ja tuki shippiketjuja.
 
vierailija
No sehän kiva teille ni voitte jäädä tänne keskenään kinastelemaan. Me muut keskustelemme nyt muualla mihin teillä ei ole asiaa tulla laittamaan ilkeitä viestijänne. Niin ja ei edes enää harmita, kun saamme muualla positiivisen keskustelun. Hyvä, että kävi katsomassa täällä ni tietää ettei jää mistään paitsi.
Ootkohan sä nyt vähän väärinymmärtäjä? Luepa se lainaamasi viesti uudelleen, siinähän selvästi harmiteltiin samaa mitä sinäkin.
 
vierailija
Kaikkia ei shippaus kiinnosta. Jos joku haluaa palstoilla pyöriä, aiheelle on olemassa ketjut Vauvalla ja täällä Plussalla. Osoitteet tiedätte. Tämä voisi pysyä otsikon mukaisessa aiheessa, kiitos. UK:n keikat on nyt sen verran myöhään, että tää on järkevin paikka jakaa matskuja /linkkejä.
Jos joku tulee tänne trollailemaan, voitaisko olla välittämättä ja jaetaan vain keikkajuttuja. Synttäripäivä kuitenkin tänään ja voi olla siis ihan spessukeikka.
Mitä linkkejä? Avaa vaikka joka keikan jälkeen ne samat, visuaalisesti ei eroa. Välispiikit on olleet kyllä joka ketjussa. Yöketju on keskusteluun, kun vauva on kiinni, ei mikään linkkikokoelmaketju.
 
vierailija
Kaikkia ei shippaus kiinnosta. Jos joku haluaa palstoilla pyöriä, aiheelle on olemassa ketjut Vauvalla ja täällä Plussalla. Osoitteet tiedätte. Tämä voisi pysyä otsikon mukaisessa aiheessa, kiitos. UK:n keikat on nyt sen verran myöhään, että tää on järkevin paikka jakaa matskuja /linkkejä.
Jos joku tulee tänne trollailemaan, voitaisko olla välittämättä ja jaetaan vain keikkajuttuja. Synttäripäivä kuitenkin tänään ja voi olla siis ihan spessukeikka.
Samaa mieltä. Shippaus ei kiinnosta yhtään, keikat kiinnostais.
 

Yhteistyössä