vierailija
No, tsainapimu tekee miehen munasta kovan ja Siomi-neito tekee miehen elämästä kovan.
Hyvää huomenta vaan, tulin juuri kotiin pikaiselta yöreissulta.Johnny hei, ota yks vihree omppu. Vai oisko mandis pare? #rousk Menehän köllöttään sinäkin jo!
Kellon ollessa 3.54, en osaa nyt päättää, toivotanko ötyset vaiko huomenet. Mut heippa!
Siomi kyllä kuulostaa vähän itämaiseltaNo, tsainapimu tekee miehen munasta kovan ja Siomi-neito tekee miehen elämästä kovan.
ja tietenkin vähän muutakin?Voivoi, pikku ressukat. Tulkaa tätin sylkkyyn, täti antaa halin.
Mistäs sinä sen tiedät, kun kokemusta sulla ei taida olla kummastakaan?No, tsainapimu tekee miehen munasta kovan ja Siomi-neito tekee miehen elämästä kovan.
Mahtaa olla tyhjä eläm, jos seksi on ainut jolla sen saa täytettyä. Montako lasta sulla on? Oletko vielä lasten äidin kanssa yhdessä, vai oletko hylännyt lapsesi jonkun tsainapimun takia? Itse en miehenä etsi niinkään reikää, mitä panna vaan elämänkumppania, ystävää, jotakuta jonka kanssa jakaa kaikki elämän osa-alueet.No, tsainapimu tekee miehen munasta kovan ja Siomi-neito tekee miehen elämästä kovan.
Mahtaa olla tyhjä eläm, jos seksi on ainut jolla sen saa täytettyä. Montako lasta sulla on? Oletko vielä lasten äidin kanssa yhdessä, vai oletko hylännyt lapsesi jonkun tsainapimun takia? Itse en miehenä etsi niinkään reikää, mitä panna vaan elämänkumppania, ystävää, jotakuta jonka kanssa jakaa kaikki elämän osa-alueet.
mikä on tekosyysi kärsiä elämäm suurimmista nautinnoista?Miks ihmeessä hengailette täällä kärsimässä?
Ei tää palsta mulle mikään elämän suurin nautinto kyl oo. Mut kiva kun tykkäät.mikä on tekosyysi kärsiä elämäm suurimmista nautinnoista?
otsikosta jo näit mistä on kyse ja silti halusit lukea ja kärsiäEi tää palsta mulle mikään elämän suurin nautinto kyl oo. Mut kiva kun tykkäät.
no ei kuulosta, tsaina on se miten englanniksi lausutaan kiinasano kiinalainen. tsaina kuulosta venäläiseltä.
Ai sä sitä tarkotit. En mä kärsi sun jutuista. Mut sä ressukka kärsit naisista. Se on ikävää.otsikosta jo näit mistä on kyse ja silti halusit lukea ja kärsiä
-annamunkaikkikestää-
ei terveet miehet kärsi naisistaAi sä sitä tarkotit. En mä kärsi sun jutuista. Mut sä ressukka kärsit naisista. Se on ikävää.
Naisia on mukava kärsiä.Ai sä sitä tarkotit. En mä kärsi sun jutuista. Mut sä ressukka kärsit naisista. Se on ikävää.
paremminkin läsähti sen erään tietyn mamman läzkeihinNe koirat älähtivät johon kalikka kolahti.
Eihän se ole edes käyny täs ktjus vielä.paremminkin läsähti sen erään tietyn mamman läzkeihin
HahaNaisia on mukava kärsiä.