Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka sitä on väännellyt? Tuo twitteristikin postasi vain mitä K sanonut. Kelle tässä nyt saarnaat?
Niille jotka lähti täällä ketjussa heti liittämään noita bottom-juttuja Bojaniin. Ja aiemmin tuon tyyppiset jutut on lähteneet heti kiertämään tumpussa ja twitterissä. Toivottavasti ei tällä kertaa. Tuon haastattelun jälkeen se ei vaan ole kivaa käytöstä. Mä en ole muutoin tiukkis ollenkaan, mua ei itseäni haittaa huumori tai ronskit jutut, mutta pitää huomioida mitä niiden juttujen kohteet ajattelee niistä. Sen verran empatiaa on toisia kohtaan oltava.
 
vierailija
Onhan K siistinyt puheitaan viime aikoina. Ei vihjaile enää niinkuin aiemmin.
Oon samaa mieltä, siksi mäkin luulen että tuo tilanne oli tavallaan vahinko, kun ei tiennyt mitä siinä kuvassa on, eikä ehtinyt tsrkemmin miettiä mitä sanoo. Enkä ihmettele jos ei hoksannut sen kuvan perusteella, kun se hahmohan on siinä enemmän konttausasennossa kuin palvovassa.
 
vierailija
No oisko nähnyt miljoona vastaavaa fanikuvaa missä on vitsailtu tuolla tavalla. Ei tietysti vaan ymmärtänyt mitä tossa oikeasti tarkoitetaan ja luuli että toi on taas niitä. Ja toiset sitten riemastuu että jee, taas tuli materiaalia minkä varjolla tuutata noita juttuja ympäri nettiä. Ei näköjään väliä teille mitä B itse aattelee asiasta.
Sössön sössön
 
vierailija
Oon samaa mieltä, siksi mäkin luulen että tuo tilanne oli tavallaan vahinko, kun ei tiennyt mitä siinä kuvassa on, eikä ehtinyt tsrkemmin miettiä mitä sanoo. Enkä ihmettele jos ei hoksannut sen kuvan perusteella, kun se hahmohan on siinä enemmän konttausasennossa kuin palvovassa.
Eikä ees välttämättä mikään vahinko vaan vilpitön kysymys, josta tietyt fanit sitten repii omia johtopäätöksiään. Ihan sama mitä sanoo, niin aina joku tekee omat kuvitelmansa asioista.
 
vierailija
Älkää kiitos jakako minun juttuja enää tänne jos ne niin ahdistavat.
Korjasin sitä teidän mieliksi voitte käydä katsomassa ja sitten laitan profiilin lukkoon. Kiitos ja hei
No toihan oli sulta tosi fiksua että korjasit. Itse kommentoin alunperin niitä kommentteja, jotka oli kirjoitettu tänne ketjuun, en niin ollut kiinnittänyt huomiota tuohon sun tekstiin. Mut musta on hyvä, että me kaikki yritetään huomioida Bojanin ajatukset asiasta.
 
vierailija
No toihan oli sulta tosi fiksua että korjasit. Itse kommentoin alunperin niitä kommentteja, jotka oli kirjoitettu tänne ketjuun, en niin ollut kiinnittänyt huomiota tuohon sun tekstiin. Mut musta on hyvä, että me kaikki yritetään huomioida Bojanin ajatukset asiasta.
Bojan ei ole mikään ressukka miksi koitatte häntä tehdä? Itse on jutussa yhtälailla mukana, vaikka olisi hyvin voinut laittaa stopin koko shippaukselle. Ei olisi tarvinnut muuttaa mitään tuohon mielestäni.
 
vierailija
Bojan ei ole mikään ressukka miksi koitatte häntä tehdä? Itse on jutussa yhtälailla mukana, vaikka olisi hyvin voinut laittaa stopin koko shippaukselle. Ei olisi tarvinnut muuttaa mitään tuohon mielestäni.
Ei hän ole ressukka ollenkaan. Mutta rehellisesti kertoi haastattelussa että hänellä vain ei ole niin paksu nahka noiden kommenttien suhteen, kuin olisi hyvä olla. Ne vaikuttavat häneen. Kun toinen rehellisesti avautuu tuollaisesta asiasta, niin minusta on syytä kuunnella häntä. En itse kirjoittele täällä siksi, että haluaisin syytellä tai moralisoida, vaan siksi että minusta meidän oikeasti pitää ottaa B:n tunteet huomioon tässä asiassa.
 
vierailija
Ei hän ole ressukka ollenkaan. Mutta rehellisesti kertoi haastattelussa että hänellä vain ei ole niin paksu nahka noiden kommenttien suhteen, kuin olisi hyvä olla. Ne vaikuttavat häneen. Kun toinen rehellisesti avautuu tuollaisesta asiasta, niin minusta on syytä kuunnella häntä. En itse kirjoittele täällä siksi, että haluaisin syytellä tai moralisoida, vaan siksi että minusta meidän oikeasti pitää ottaa B:n tunteet huomioon tässä asiassa.
Okei, mutta miten itse otat B:n tunteet huomioon jatkamalla tätä keskustelua (ihan turhaan) tai oikeastaan ylipäätään olemaan mukana tällä shippipalstalla (piti oikein tarkistaa, että juu, tämä on ihan tosissaan the original puutarha).

Ymmärrän, että SINULLA ilmeisesti omatuntoa nyt painaa shippaus. Kuitenkin ihmiset yleisesti osaa tässä jutussa erottaa a) hassuttelun (esim ton kärtsän doggy style heiton) ja b) tosielämän ja siitä juoruilun. Näistä jälkimmäisen ovat sekä k että b pyytäneet lopettamaan ja kertoneet sen olevan erittäin häiritsevää. Mutta hassuttelussa ovat itsekin vahvasti mukana. Eli en vaan näe mitään syytä, miksi koet nyt tällaisen vahvan B:n puolustamisen olevan tarpeen.

Ja tosiaan, jos et shippaa tai shippaus menee nyt muuten tunteisiin, niin lähde ihmeessä pois tältä palstalta, jonka päätarkoituksena sitä on tehdä 😅
 
vierailija
Okei, mutta miten itse otat B:n tunteet huomioon jatkamalla tätä keskustelua (ihan turhaan) tai oikeastaan ylipäätään olemaan mukana tällä shippipalstalla (piti oikein tarkistaa, että juu, tämä on ihan tosissaan the original puutarha).

Ymmärrän, että SINULLA ilmeisesti omatuntoa nyt painaa shippaus. Kuitenkin ihmiset yleisesti osaa tässä jutussa erottaa a) hassuttelun (esim ton kärtsän doggy style heiton) ja b) tosielämän ja siitä juoruilun. Näistä jälkimmäisen ovat sekä k että b pyytäneet lopettamaan ja kertoneet sen olevan erittäin häiritsevää. Mutta hassuttelussa ovat itsekin vahvasti mukana. Eli en vaan näe mitään syytä, miksi koet nyt tällaisen vahvan B:n puolustamisen olevan tarpeen.

Ja tosiaan, jos et shippaa tai shippaus menee nyt muuten tunteisiin, niin lähde ihmeessä pois tältä palstalta, jonka päätarkoituksena sitä on tehdä
En ole shippaaja, ihan vaan ystävyysfiilistelijä. En hirveän usein olekaan tässä ketjussa mutta silloin tällöin käyn. Täällä vaikutti lisäksi olevan aika monia, jotka oli samoilla linjoilla asiasta, eli täälläkin tuntuu käyvän monenlaista porukkaa

Shippaus ei ole mua haitannut mutta kun B itse noista asioista noin puhui, niin se on uutta tietoa ja pitäis ottaa huomioon. B sanoi kuitenkin että se juttu, että he ovat pari, tuli viisujen jälkeen vastaan joka puolella. Ja kun muistelee sitä missä muodossa se tuli, niin nimenomaan kommenttien ja faniedittien ym. En yhtään epäile etteikö B:llä olisi huumorintajua ja kyllä hän tietää ettei ihmiset tee sitä ilkeyksissään vaan ihan lämmöllä. Silti se jutun määrä varmasti vaivaa ja jos pariksi sanominen vaivasi, niin tuskinpa hän hihkuu riemusta, kun tulee taas uusi juttu mikä viittaa seksiasentoihin.

Mä kyllä ymmärrän että nuo jutut on huumoria mut ymmärrän myös sen, että se voi olla kohteen näkökulmasta uuvuttavaa kun aina tulee uusia ja uusia juttuja just kun entiset vähän on unohtuneet. Musta ois hienotunteista vähän himmata noita juttuja nyt, kun hän on puhunut tuosta. Jos hän joskus sanoisi että kaikki shippausjutut on täysin ok hänelle, niin sitten ne on munkin puolesta fine, ei ne minua häiritse.
 

Yhteistyössä