K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos Pöyhösen veljesten äiti on siellä Lontoossa keikalla ollut ja Jeren synttäreitä varten paikalle tullut (kuten joku täällä on esittänyt), olisi voinut kuvitella, että Mikkekin olisi viettänyt aikaa äidin seurassa siellä. Vaikka Mikke yksin tykkääkin seikkailla, vaikea uskoa, että juuri äidin vierailun aikana olisi lähtenyt päiväksi kaupungille yksikseen.
Voi olla että muiden puolisot tuli Lontooseen ja ilmeisesti Miken jäi Suomeen joten seikkaili sitten yksin.
 
vierailija
Onko tässäkin nyt joku ongelma, jos mama Pöyhönen on Briteissä? Huh, ihmiset matkustelevat. Eihän sillä pitäisi olla mitään väliä.
No, onhan se ongelma, kun shipparit haaveilivat, että K viettää syntymäpäivänsä romanttisesti kahdestaan Bojanin kanssa. Kyllä silloin romuttuu kummasti haave, jos äitikin on siellä, saati sitten jos tyttöystäväkin olisi!
 
vierailija
Onko täällä ketään kivaa Joksuista tykkäävää porukkaa paikalla, olis kiva jutella jotain järkevää välillä. Luin tuota puutarhan ketjua tänään ja siis ihan uskomatonta tappelua ja riitelyä koko keskustelu. Lähinnä kiinnostais että paljonko täällä on sitä aiempaa porukkaa, jonka kanssa on saatu hyviä keskusteluja aikaan? Mietin että pitääkö se itsekin vaihtaa jollekin mulle alustalle lukemaan, oon ollut vähän laiska siirtymään minnekään, kun ei oo aikaa kahlata kaikkea mahdollista läpi ja tää ketju on ollut parhaimmillaan tosi kiva. ☺
 
vierailija
Onko tässäkin nyt joku ongelma, jos mama Pöyhönen on Briteissä? Huh, ihmiset matkustelevat. Eihän sillä pitäisi olla mitään väliä.
Ei ole, niinkuin ei ole sekään että siellä avopuoliso olisi. Mutta se, että jonkun kaveri on muka tämän siellä nähnyt, niin nyt se onkin sitten varmaksi julistettu tosiasia. Vaikka yllättäen siitä ei muita havaintoja olekaan ja varsinkaan ei muualla kuin täällä.
 
vierailija
Onko täällä ketään kivaa Joksuista tykkäävää porukkaa paikalla, olis kiva jutella jotain järkevää välillä. Luin tuota puutarhan ketjua tänään ja siis ihan uskomatonta tappelua ja riitelyä koko keskustelu. Lähinnä kiinnostais että paljonko täällä on sitä aiempaa porukkaa, jonka kanssa on saatu hyviä keskusteluja aikaan? Mietin että pitääkö se itsekin vaihtaa jollekin mulle alustalle lukemaan, oon ollut vähän laiska siirtymään minnekään, kun ei oo aikaa kahlata kaikkea mahdollista läpi ja tää ketju on ollut parhaimmillaan tosi kiva.
Täällä ainakin yksi. Ehkä se siitä taas rauhoittuu. Perjantaina tulee Bluzan musavideo ilmeisesti, joten sitä odotellessa 🤩
 
vierailija
Ei ole, niinkuin ei ole sekään että siellä avopuoliso olisi. Mutta se, että jonkun kaveri on muka tämän siellä nähnyt, niin nyt se onkin sitten varmaksi julistettu tosiasia. Vaikka yllättäen siitä ei muita havaintoja olekaan ja varsinkaan ei muualla kuin täällä.
Tottakai gf on siellä. Vaikka ei kukaan näkisikään. Missä hänet voisi nähdä, ei välttämättä katso keikkoja yleisön joukossa.
 
vierailija
No, onhan se ongelma, kun shipparit haaveilivat, että K viettää syntymäpäivänsä romanttisesti kahdestaan Bojanin kanssa. Kyllä silloin romuttuu kummasti haave, jos äitikin on siellä, saati sitten jos tyttöystäväkin olisi!
Unohdatte nyt, että mama Pöyhönen ja Bojan on vanhoja tuttuja maaliskuulta. Mama jopa majoitti tai ainakin ruokki niin Bojanin kuin muutkin JOn jäsenet ihan omassa kotonaan. Hän oli myös JOn keikalla mukana. Että ihan tuttuja ovat puolin ja toisin, ja hyvinkin voisivat juhlia itselleen tärkeän ihmisen synttäreitä yhdessä.
 
vierailija
No enpä usko että yhtään kukaan oikeesti kuvittelisi Bojanin olevan briteissä😅
Juu, hänhän kertoi nukkuneensa Ljubljanassa. Meni maratonin seuraaminenkin sivu suun, kun unta riitti. Muistatteko jonkun vanhan IG-pätkän, jossa hän tuli ilmeisesti treenikämpälle ja totesi, että tässä näette henkilön, joka on juuri nukkunut 16 tuntia putkeen?
 
vierailija
Unohdatte nyt, että mama Pöyhönen ja Bojan on vanhoja tuttuja maaliskuulta. Mama jopa majoitti tai ainakin ruokki niin Bojanin kuin muutkin JOn jäsenet ihan omassa kotonaan. Hän oli myös JOn keikalla mukana. Että ihan tuttuja ovat puolin ja toisin, ja hyvinkin voisivat juhlia itselleen tärkeän ihmisen synttäreitä yhdessä.
Bojan voisi ihan hyvin olla tuolla nyt Kris:in kanssa ja lentää huomenna kotiin, tiistaina joksuilla sitten oli joku juttu, jossa pitää olla paikalla.
 
vierailija
Juu, hänhän kertoi nukkuneensa Ljubljanassa. Meni maratonin seuraaminenkin sivu suun, kun unta riitti. Muistatteko jonkun vanhan IG-pätkän, jossa hän tuli ilmeisesti treenikämpälle ja totesi, että tässä näette henkilön, joka on juuri nukkunut 16 tuntia putkeen?
Eihän sanonut, sanoin nukuin Ljublanan marotonin yli eli se voisi myös mennä ohi sen takia, että olisi Englannissa.
 
vierailija
Jos joku on ollut Jodelissa ja Discordissa, niin minkä henkisiä ne ketjut siellä on? Shippausta, muita tosielämän juttuja vai enemmän muuta keskustelua? Riitelyä vai ei? Mä tykkäisin jutella Joksuista ja K:stakin kaikkea kivaa niin kuin ennenkin, pohdiskellakin kaikenlaista, mut asiallisesti. Ongelma on se, että noiden jatkuvien K/B tosishippausjuttujen myötä en jaksa tosishippausta enää yhtään. Ja sitä myötä en oikein enää muutakaan K/B -shippausta. Mikähän olis hyvä alusta tähän, jos jollain on tietoa? 🤔 Jos meillä on kivaa, keskustelevaa porukkaa täällä edelleen koossa, niin saatan pysyä vaan täälläkin juttelemassa. Kertokaa omia ajatuksia tästä, mistä aiheista te tykkäätte? Luen kyllä vastauksia myöhemminkin tänään, kiinnostaa tietää mitä muut miettii asiasta, eli tää viesti ei vanhene. 😄❤
 
vierailija
Onko täällä ketään kivaa Joksuista tykkäävää porukkaa paikalla, olis kiva jutella jotain järkevää välillä. Luin tuota puutarhan ketjua tänään ja siis ihan uskomatonta tappelua ja riitelyä koko keskustelu. Lähinnä kiinnostais että paljonko täällä on sitä aiempaa porukkaa, jonka kanssa on saatu hyviä keskusteluja aikaan? Mietin että pitääkö se itsekin vaihtaa jollekin mulle alustalle lukemaan, oon ollut vähän laiska siirtymään minnekään, kun ei oo aikaa kahlata kaikkea mahdollista läpi ja tää ketju on ollut parhaimmillaan tosi kiva.
Täällä mä oon. Sivistynyt keskustelu Joksuista kelpaa aina, mutta kyllä mun sisäinen Rivo-Reetu ottaa välillä vallan, ainakin silloin kun näen Janin hartiat paljaana.
 

Yhteistyössä