K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ollut Kyproksen aikana vaan ihan olisko ollut viikko sitten kun joku kävi tällä monta kertaa selittämässä että hän tietää tosiasiat ja Jere muuttanut yksin jne jne. Ei vaikuttanut ollenkaan miltään shippaajalta vaan ilkeältä juorujen levittelijältä
Yksi tai pari trollia, jotka trollasi joka palstalla. Ja shipparit sit uskoi. Niitä shippareiden juttuja oli vaikka kuinka paljon, et nyt on joku yksityiselämässä muuttunut (suorempaankin sanottiin mut en viitsi toistaa) ja että varmaan k ja b on pariskunta kun menivät yhdessä lomalle. Muistan kyllä kun ihmettelin niitä kirjoituksia, et ette voi olla tosissanne. Joku vielä uskoi siihen trolliin ja nosti sitä kirjoitusta koko ajan esiin.
 
vierailija
Yksi tai pari trollia, jotka trollasi joka palstalla. Ja shipparit sit uskoi. Niitä shippareiden juttuja oli vaikka kuinka paljon, et nyt on joku yksityiselämässä muuttunut (suorempaankin sanottiin mut en viitsi toistaa) ja että varmaan k ja b on pariskunta kun menivät yhdessä lomalle. Muistan kyllä kun ihmettelin niitä kirjoituksia, et ette voi olla tosissanne. Joku vielä uskoi siihen trolliin ja nosti sitä kirjoitusta koko ajan esiin.
mä en todellakaan usko että kukaan niitä oikeesti uskoi. Ja ne ei ollut Kyproksen aikaan koska itse en ollut silloin palstoilla, tulin noin 1,5 viikkoa sen jälkeen ja silloin täällä trollailivat
 
vierailija
Yksi tai pari trollia, jotka trollasi joka palstalla. Ja shipparit sit uskoi. Niitä shippareiden juttuja oli vaikka kuinka paljon, et nyt on joku yksityiselämässä muuttunut (suorempaankin sanottiin mut en viitsi toistaa) ja että varmaan k ja b on pariskunta kun menivät yhdessä lomalle. Muistan kyllä kun ihmettelin niitä kirjoituksia, et ette voi olla tosissanne. Joku vielä uskoi siihen trolliin ja nosti sitä kirjoitusta koko ajan esiin.
Kaikki ei todellakaan uskonut sitäkään idioottia, joka väitti muka nähneensä pusukuvan Kärtsästä ja Bojanista Kyproksella 😂 Tai saman tyypin uutta yritystä, että asuu muka itse Sloikuissa ja törmäsi siellä Bojaniin kesken Kyproksen lomaa. Ja hänenkin intohimoisimmat uskovaiset taisivat vaan olla saman trollin omia sivupersoonia.
 
vierailija
Ehkä sen takia Bojan ei oo liveissä, että keskustelu pysyis musiikissa eikä jossain katsojien Käärijä-unelmoinneissa.
Huoh jos viidenkin vuoden päästä puolet kysymyksistä joita B saa bändinsä q&a jutuissa liittyy jotenkin K:hon... taitaa silloin kirota mielessään sitä päivää kun heittäytyi mukaan Tavastian possujunaan ilmeilemään. Muutti B:n uran enemmän kuin koko viisut.
 
vierailija
Kaikki ei todellakaan uskonut sitäkään idioottia, joka väitti muka nähneensä pusukuvan Kärtsästä ja Bojanista Kyproksella Tai saman tyypin uutta yritystä, että asuu muka itse Sloikuissa ja törmäsi siellä Bojaniin kesken Kyproksen lomaa. Ja hänenkin intohimoisimmat uskovaiset taisivat vaan olla saman trollin omia sivupersoonia.
Minä uskon edelleen, että Kyproksen pusu on voinut tapahtua, ihana ajatus.
 
vierailija
Huoh jos viidenkin vuoden päästä puolet kysymyksistä joita B saa bändinsä q&a jutuissa liittyy jotenkin K:hon... taitaa silloin kirota mielessään sitä päivää kun heittäytyi mukaan Tavastian possujunaan ilmeilemään. Muutti B:n uran enemmän kuin koko viisut.
no kyllä se alkoi paljon aiemmin. Ehkä se kiroaa sitä hetkeä kun skippasi bändin haastattelun ja lähti Kärtsän kanssa dinnereille ja päätyi suoraan lähetykseen instaan. 😂
 
vierailija
Kaikki ei todellakaan uskonut sitäkään idioottia, joka väitti muka nähneensä pusukuvan Kärtsästä ja Bojanista Kyproksella 😂 Tai saman tyypin uutta yritystä, että asuu muka itse Sloikuissa ja törmäsi siellä Bojaniin kesken Kyproksen lomaa. Ja hänenkin intohimoisimmat uskovaiset taisivat vaan olla saman trollin omia sivupersoonia.
Musta kukaan ei uskonut sitä :D Todisteita kyllä koitettiin kinuta. En ees enää muista, missä se muka sen kuvan näki. Ihan kuin sellainen osuisi sattumalta koskaan eteen.
 
vierailija
no kyllä se alkoi paljon aiemmin. Ehkä se kiroaa sitä hetkeä kun skippasi bändin haastattelun ja lähti Kärtsän kanssa dinnereille ja päätyi suoraan lähetykseen instaan.
Ei ollut tuossa vaiheessa kaikki Joksujen livet ja kommentikentät täynnä pelkkää K-kysymyksiä, ihmiset osasivat vielä arvostaa bändiä omana juttunaan silloin. Se alkoi Tavastian jälkeen possujunahidastusten jälkeen.
 
vierailija
Sittenhän et oo kärryillä ollenkaan mistä puhutaan ja miten paljon niitä juttuja Kyproksen aikaan oli. Kyllä vaan osa oli täysin tosissaan.
Osa sanoi loman aikana, että ajattelee heidän välillään olevan jotain ja osa, kuten minä, oli koko ajan sitä mieltä että kavereita vaan ovat. Molempia näkökulmia oli tasaisesti esillä, kuten on ollut tähänkin asti. Sitten oli lisäksi trollausta kuvista ja havainnoista ja ties mistä.
 

Yhteistyössä