K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen itseasiassa kokkaillut ja leiponut keväästä asti slovenialaisia ruokia. Mainitsin joskus asiasta puutarhan puolella ja laitoin sinne linkin parista ruoka sivustosta. Jossakin vaiheessa iski niin kova trolli aalto, etten jaksanut enää palata aiheeseen. Slovenialainen ruokakulttuuri on oikeasti tosi monipuolinen ja se on imenyt vaikutteita naapurimaista. Muistaakseni Sloveniassa on 26 gastronomista aluetta ja olikohan Michelin tähden saaneita ravintoloita jopa 60. Kannattaa tutustua.
Kuulostaa tosi hyvältä! Vois kyllä joskus perehtyä tarkemmin.
 
vierailija
Tää on muuten jännä että ite en ole koskaan törmännyt BC poikien shippiin vaikka seuraan heitä somessa ja olen muutamalla keikallakin käynyt. Eli jonkin verran omaa kiinnostustakin tarvitsisi asian löytämiseen olla. Ei se ihan suoraan silmille hypi
B/K shippi on niitä harvoja, joihin olen yleisellä keskustelupalstalla törmännyt? Oikeastaan ainoa?🤔
 
vierailija
Buc Kesidin tyypit Zoran ja Luka on postaileet stooreja B:n kanssa nyt parina päivänä. Jossain ovat hengailleet nyt yhdessä enemmänkin, oliskohan olleet kyläilemässä tai jonkun työjutun takia Sloveniassa. Mietin että olivatko tuolla musavideon (?) kuvauksissakin mukana.
 
vierailija
Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa, kun B on avautunut Kyproksella naiskuvioistaan (tai mies) Kärtsälle. Kyllä mua pikkasen kuitenkin kiinnostaa se, että minkä näköisistä ja oloisista naisista B kiinnostuu.

*Kirjoitan naisista, koska itse miellän B:n heteroksi. Hänen suuntautumistaan en tiedä, mutta koska kyse on mun mielipiteestä, niin oletan näin.
Ei ne ole muista kumppaneista puhuneet :D K ainakin on rakastunut Bojaniin ja uskoisinpa Bojaninkin vastaavan siihen tunteissaan, ei siihen väliin oikein mahdu nyt ulkopuolisia. Kohta uutisoitaneen, että K muutti yksin uuteen asuntoonsakin. Ja Bojan seuraa jossain vaiheessa Suomeen "vähän oleilemaan".
 
vierailija
Ei ne ole muista kumppaneista puhuneet K ainakin on rakastunut Bojaniin ja uskoisinpa Bojaninkin vastaavan siihen tunteissaan, ei siihen väliin oikein mahdu nyt ulkopuolisia. Kohta uutisoitaneen, että K muutti yksin uuteen asuntoonsakin. Ja Bojan seuraa jossain vaiheessa Suomeen "vähän oleilemaan".
Bojan tykkää pienistä punatukkasista tytöistä ja blondeista isosilmäsistä pojista
 
vierailija
Mun täytyy kompata sua. Hyvin tuot esille tärkeitä pointteja. Uskon, että B on hyvin huumorintajuinen ja nauraa varmaan todella raisuillekin jutuille, mutta liika on aina liikaa. Muutenkin on varmaan joskus vaikea ymmärtää shippi kommenteista, että mikä on läppää ja mikä ei. Ihan jo kulttuurilliset ja sukupolvi erot voivat tehdä sen.
Nyt koitat tehdä B:stä jotain ressukkaa tässä, että jotkut miesyhdistämiset häntä muka enemmän haittaa. Itsekin korostaa aina sitä sukupuolineutraliutta puheissaan ja on muutenkin moderni ihminen, joka itsekin shippiä tuottaa. Tällä yrität ilmeisesti himmentää sitä S juorujen enemmän haittaavuutta, jonka B on ilmaissut.
 
vierailija
Ei ne ole muista kumppaneista puhuneet :D K ainakin on rakastunut Bojaniin ja uskoisinpa Bojaninkin vastaavan siihen tunteissaan, ei siihen väliin oikein mahdu nyt ulkopuolisia. Kohta uutisoitaneen, että K muutti yksin uuteen asuntoonsakin. Ja Bojan seuraa jossain vaiheessa Suomeen "vähän oleilemaan".
Luultavasti viimeistään jouluna käy noin.
 
vierailija
Nyt koitat tehdä B:stä jotain ressukkaa tässä, että jotkut miesyhdistämiset häntä muka enemmän haittaa. Itsekin korostaa aina sitä sukupuolineutraliutta puheissaan ja on muutenkin moderni ihminen, joka itsekin shippiä tuottaa. Tällä yrität ilmeisesti himmentää sitä S juorujen enemmän haittaavuutta, jonka B on ilmaissut.
Mitä ihmettä. Jos aiheena on B/K shippi, niin miksi siihen pitää väkisin vetää S mukaan. Etkö millään pysty puhumaan asioista ilman, että vedät S:n niihin mukaan.
 
vierailija
Anteeksi häiriö, mutta laitan tiedustelun tännekin. Eli onko täällä Sloveniassa kävijöitä? Mitä maksoi lentoliput, majoitus, kuinka kauan olit? Tekis mieli mennä perheen kanssa käymään, muttei mitään hajua kuinka paljon esim. viikon reissu kustantaisi.
 
vierailija
Ei ne ole muista kumppaneista puhuneet K ainakin on rakastunut Bojaniin ja uskoisinpa Bojaninkin vastaavan siihen tunteissaan, ei siihen väliin oikein mahdu nyt ulkopuolisia. Kohta uutisoitaneen, että K muutti yksin uuteen asuntoonsakin. Ja Bojan seuraa jossain vaiheessa Suomeen "vähän oleilemaan".
😳🤣😳🤣😳.
mä en tiedä et onks tää sarkasmia🤔. Toivon niin.
 
vierailija
Mun on vissiin siirryttävä tänne pysyvästi. Olen seilaillut näissä kolmessa: vauvalla, puutarhalla ja täällä. Vauvalla meno on nykyään raskasta, negatiivista. Näpäytetään heti ja ollaan potkimassa kompostiin. Olen ollut fiilistelijä alusta alkaen, naureskellut kyllä kaikkien juttujen mukana. En täysin ymmärrä shippauksen ideaa, vieläkään. Puhutaan ettei sitä kuulu hieroa asianosaisten naamaan, mutta melkein kaikki jutut on kuitenkin löydettävissä helposti netistä. Miksei sitä sitten tehdä pelkästään suljetuilla foorumeilla. Joka tapauksessa B:n avautuminen haastattelussa sai itseni miettimään suhtautumistani ylipäätään koko asiaan. Kompostia haukutaan, mutta mielestäni täällä on ollut fiksuja ja hauskoja keskusteluita, muutamia poislukien.
Samaa mieltä ja saman oon huomannut että siellä on ärtyisä ilmapiiri.
 
vierailija
Vaikka tänne joku shippari saapuikin paikalle, niin et sä tolla kommentillasi saa aihetta vaihtumaan. Oletan, että Boitsu ja Jere ovat puhuneet kumppaneistaan, naishuolistaan jne. jakaneet kokemuksiaan näistä asioista.
 
vierailija
Luuletko, että on avautunut? Ja Kärtsä on käynyt läpi suhdettaan gf:n kanssa ja kysynyt Bojanilta neuvoa, kannattaako ottaa seuraava askel vaiko vetäytyä koko touhusta. Siellä ne on puhuneet syvällisiä altaan reunalla juomat laseissaan, käyneet läpi menneitä suhteita ja pohtineet, mikä itsessä oli vikana, kun ei sitten kestänytkään. Bojan puhunut Melaniesta ja Kärtsä siitä ex:stä, joka lähti toisen matkaan.
Ja sitten ne on puhuneet lapsista. Kärtsä hehkuttanut, miten hauskoja Miken lapset on, ja ihastellut Jaakon vauvaa, jonka kummisetä hän on. Pohtineet, millaiset nimet lapsilleen antaisivat. Kisanneet vähän siitä, mikä urheiluharrastus olisi parempi. K puolustaa jääkiekkoa, Bojan futista. Lupautuneet kummeiksi toistensa lapsille.
 

Yhteistyössä