K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse asiassa hän ei sanonut Sadien nimeä siinä haastattelussa. Puhui vain "tytöstä", jonka kanssa olisi ollut Rivieralla samaan aikaan kun oli kuumeessa kotona. Käärijän mainitsi sekä ristimänimeltä (Jere), taiteilijanimeltä (Käärijä) että itse keksimältään ja todennäköäisesti vain hänen itsensä käyttämältä hellittelynimeltä (Jerc).

Ja kyllä, olen katsonut koko haastattelun. Ja kuunnellut melkeinpä repeatilla Siddhartaa sen jälkeen.
Mäkin oon kuunnellut Siddhartaa! Eiliseltä keikalta oli instassa tosi hyviä klippejä. Se Tomin ääni! Se on upea. Ihan kuin Bojaninkin. ❤ Voi kun saatais Siddhartakin joskus Suomeen keikalle. Voitais pyytää heitäkin festareille esiintyjäksi?
 
vierailija
Luuletko, että on avautunut? Ja Kärtsä on käynyt läpi suhdettaan gf:n kanssa ja kysynyt Bojanilta neuvoa, kannattaako ottaa seuraava askel vaiko vetäytyä koko touhusta. Siellä ne on puhuneet syvällisiä altaan reunalla juomat laseissaan, käyneet läpi menneitä suhteita ja pohtineet, mikä itsessä oli vikana, kun ei sitten kestänytkään. Bojan puhunut Melaniesta ja Kärtsä siitä ex:stä, joka lähti toisen matkaan.
En tiedä kuinka syvällisiä puhuu, mutta naisista varmaan kuitenkin jonkun verran keskustelleet. Kai noin hyvät ystävät kuitenkin kyselevät toisiltaan, että miten naisrintamalla pyyhkii jne.
 
vierailija
Et ole sitten koskaan nähnyt esim. niitä videoedittejä ja niiden tägejä, tai keskustelua asiasta ties millä alustoilla? Joka paikassa on vihjailtu heistä pariskuntana ja välillä väitetty suoraankin. S:stä ei ole samassa mittakaavassa mitään vastaavaa. Pari juorutiliä, joiden takana on yksittäiset ihmiset. Ne pitäisi saada kyllä ilmiannettua ja poistettua netistä, niin törkeitä juttuja siellä on ollut.
Onhan sitä S-juorua ollut monessakin paikkaa Twitterissä, sitten oli instassa se deuxmoi juorusivusto, oli slovenialainen juorulehti ja tiktokissa useampi fani-edit. Ja nää S-juorut on olleet enempi tosissaan heitettyjä, ei yhtään semmosia viihde/huumorijuttuja, niinkuin monet KB shippaajat omista touhuistaan sanovat (ei mua kyllä naurata nekään).
 
vierailija
Et ole sitten koskaan nähnyt esim. niitä videoedittejä ja niiden tägejä, tai keskustelua asiasta ties millä alustoilla? Joka paikassa on vihjailtu heistä pariskuntana ja välillä väitetty suoraankin. S:stä ei ole samassa mittakaavassa mitään vastaavaa. Pari juorutiliä, joiden takana on yksittäiset ihmiset. Ne pitäisi saada kyllä ilmiannettua ja poistettua netistä, niin törkeitä juttuja siellä on ollut.
No tässähän sinä puhut täysin pötyä taas, X:n touhu S juttujen levityksessä tosiasioina ollut paljon laajempaa ja haitallisempaa, levisi myös S fandomiin nämä jutut sekä jotkut tekivät oikein instatilejä tätä asiaa tukemaan ja yhteydenotot suoraan B:hen. Ja X nimenomaan se mistä ne B:n silmille myös tulleet. K ja B jutut paljonkin kevyempää matskua.
 
vierailija
Et ole sitten koskaan nähnyt esim. niitä videoedittejä ja niiden tägejä, tai keskustelua asiasta ties millä alustoilla? Joka paikassa on vihjailtu heistä pariskuntana ja välillä väitetty suoraankin. S:stä ei ole samassa mittakaavassa mitään vastaavaa. Pari juorutiliä, joiden takana on yksittäiset ihmiset. Ne pitäisi saada kyllä ilmiannettua ja poistettua netistä, niin törkeitä juttuja siellä on ollut.
Edelleen, materiaalit ovat heidän itse tuottamaa. Ja kyllähän nuo pariskuntajutut ovat enemmän silkkaa vitsiä, joku ehkä ottanut totenakin (ainakin sen kirjeenkirjoittaja). Mutta ihan eri lähtökohdista kuin S jutut.

Mutta jos mittakaavasta puhutaan, niin S juoruihin puuttunut jo kahdessa haastattelussa, K osalta ensimmäisen kerran jotain negaa ja kyllähän häneltä on K suhteen kyselty useammassakin haastattelussa. Nytkin enemmän otti kantaa siihen, että saa silmilleen epäilyjä hänen olevan huono ystävä. Toki mainitsi myös sen, että pidettiin pariskuntana.

Itse nostaisin esille vielä sen jutun kun Sadie juorut tulivat Slovenian lehteen niin mitä teki B. Julkaisi äkkiä kuvan Kärden kanssa (no Joost sattui samaan kuvaan). Että jos se nyt hirvittävästi häiritsee, niin kummallista vahinkojen hallintaa häneltä.
 
vierailija
Mäkin oon kuunnellut Siddhartaa! Eiliseltä keikalta oli instassa tosi hyviä klippejä. Se Tomin ääni! Se on upea. Ihan kuin Bojaninkin. Voi kun saatais Siddhartakin joskus Suomeen keikalle. Voitais pyytää heitäkin festareille esiintyjäksi?
Mä oon haaveillut että voisko olla sellaiset pienimuotoiset balkanilaiset musiikin ”festarit” Suomessa, saisko joksut houkuteltua noita kaveribändejä messiin. Ja he ite tietty kans esiintyisivät. Menisin heti.
 
vierailija
Edelleen, materiaalit ovat heidän itse tuottamaa. Ja kyllähän nuo pariskuntajutut ovat enemmän silkkaa vitsiä, joku ehkä ottanut totenakin (ainakin sen kirjeenkirjoittaja). Mutta ihan eri lähtökohdista kuin S jutut.

Mutta jos mittakaavasta puhutaan, niin S juoruihin puuttunut jo kahdessa haastattelussa, K osalta ensimmäisen kerran jotain negaa ja kyllähän häneltä on K suhteen kyselty useammassakin haastattelussa. Nytkin enemmän otti kantaa siihen, että saa silmilleen epäilyjä hänen olevan huono ystävä. Toki mainitsi myös sen, että pidettiin pariskuntana.

Itse nostaisin esille vielä sen jutun kun Sadie juorut tulivat Slovenian lehteen niin mitä teki B. Julkaisi äkkiä kuvan Kärden kanssa (no Joost sattui samaan kuvaan). Että jos se nyt hirvittävästi häiritsee, niin kummallista vahinkojen hallintaa häneltä.
Mikset voi vaan rehellisesti myöntää, että ei ole ok tunkea B:n silmille S juttuja, eikä myöskään K&B shittiä. Turha kilpailla siitä, että kumpi näistä on moraalisesti oikeutetumpaa, koska kumpikaan niistä ei ole. Sama kuin sanoisit, että karhun kakka on pahempi asia kuin pupun, koska läjä on isompi. P*skaa ne kummatkin läjät kuitenkin on koosta riipumatta.
 
vierailija
Minusta ne videoeditit ovat sympaattisia ja viihdyttäviä kokonaisuuksia, joihin tekijät on käyttäneet runsaasti aikaa ja tehneet ne rakkaudella. Edelleen katson niitä ja yritän välttää shippilasien päähän laittamista - lämpö ja syvä ystävyys paistavat läpi. Heikkona hetkenä ehkä näen niissä pientä ihastustakin, ainakin niissä alkupään videopätkistä tehdyissä editeissä.
Tarkoitan esim. sellaisia, missä on liitetty vierekkäin kaksi videota/ kuvaa missä toinen vaikka huokailee tai on housut auki tai mitä vaan ja viereen on liitetty kuva sitä toisesta muka samassa tilanteessa. Niitä on pilvin pimein. JS monia muitakin vastaavanlaisia. Ymmärrän että ne on huumoria, enkä moralisoi tällä ketään, muakin on ne monet naurattaneet. Silti kaikkea tuollaista on niin valtavasti, että ihan varmasti niitä on B:n silmiinkin osunut paljon. Ja sitten ne kommentit joka alustalla. En yhtään ihmettele että se on ollut hänestä liikaa. Eri asia sellaiset editit missä se kaunis ystävyys näkyy.
 
vierailija
Mä oon haaveillut että voisko olla sellaiset pienimuotoiset balkanilaiset musiikin ”festarit” Suomessa, saisko joksut houkuteltua noita kaveribändejä messiin. Ja he ite tietty kans esiintyisivät. Menisin heti.
Slovenialaiset ruoka festarit siihen samaan syssyyn sitten kiitos.😋 Tarkoitan siis oikeita slovenialaisia herkkuja, enkä Janin persettä.
 
vierailija
Tarkoitan esim. sellaisia, missä on liitetty vierekkäin kaksi videota/ kuvaa missä toinen vaikka huokailee tai on housut auki tai mitä vaan ja viereen on liitetty kuva sitä toisesta muka samassa tilanteessa. Niitä on pilvin pimein. JS monia muitakin vastaavanlaisia. Ymmärrän että ne on huumoria, enkä moralisoi tällä ketään, muakin on ne monet naurattaneet. Silti kaikkea tuollaista on niin valtavasti, että ihan varmasti niitä on B:n silmiinkin osunut paljon. Ja sitten ne kommentit joka alustalla. En yhtään ihmettele että se on ollut hänestä liikaa. Eri asia sellaiset editit missä se kaunis ystävyys näkyy.
Mun täytyy kompata sua. Hyvin tuot esille tärkeitä pointteja. Uskon, että B on hyvin huumorintajuinen ja nauraa varmaan todella raisuillekin jutuille, mutta liika on aina liikaa. Muutenkin on varmaan joskus vaikea ymmärtää shippi kommenteista, että mikä on läppää ja mikä ei. Ihan jo kulttuurilliset ja sukupolvi erot voivat tehdä sen.
 
vierailija
No tässähän sinä puhut täysin pötyä taas, X:n touhu S juttujen levityksessä tosiasioina ollut paljon laajempaa ja haitallisempaa, levisi myös S fandomiin nämä jutut sekä jotkut tekivät oikein instatilejä tätä asiaa tukemaan ja yhteydenotot suoraan B:hen. Ja X nimenomaan se mistä ne B:n silmille myös tulleet. K ja B jutut paljonkin kevyempää matskua.
Ei voi kyllä K/B juttuja kevyiksi sanoa.
 
vierailija
Minä vähän epäilen onko ne ruoat hyviä, Kroatiassa ainakin sai pettyä noihin, jälkiruoat oli kyllä hyviä.
Mä olen itseasiassa kokkaillut ja leiponut keväästä asti slovenialaisia ruokia. Mainitsin joskus asiasta puutarhan puolella ja laitoin sinne linkin parista ruoka sivustosta. Jossakin vaiheessa iski niin kova trolli aalto, etten jaksanut enää palata aiheeseen. Slovenialainen ruokakulttuuri on oikeasti tosi monipuolinen ja se on imenyt vaikutteita naapurimaista. Muistaakseni Sloveniassa on 26 gastronomista aluetta ja olikohan Michelin tähden saaneita ravintoloita jopa 60. Kannattaa tutustua.
 
vierailija
Kyllähän sen näkee, että B&K shippaus on vähentynyt alustalla kuin alustalla. Samoin on mun mielestä käynyt BC:n poikien shippaukselle.
Tää on muuten jännä että ite en ole koskaan törmännyt BC poikien shippiin vaikka seuraan heitä somessa ja olen muutamalla keikallakin käynyt. Eli jonkin verran omaa kiinnostustakin tarvitsisi asian löytämiseen olla. Ei se ihan suoraan silmille hypi
 
vierailija
Mun täytyy kompata sua. Hyvin tuot esille tärkeitä pointteja. Uskon, että B on hyvin huumorintajuinen ja nauraa varmaan todella raisuillekin jutuille, mutta liika on aina liikaa. Muutenkin on varmaan joskus vaikea ymmärtää shippi kommenteista, että mikä on läppää ja mikä ei. Ihan jo kulttuurilliset ja sukupolvi erot voivat tehdä sen.
Kyllä ja sitten B miettii että läheiset lukee niitä.
 

Yhteistyössä