Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
boitsulla vaikuttaa olevan todella paljon hyviä ystäviä ja kavereita, joten en usko että tässä on mitään erikoista. Me vaan ei tiedetä (juuri) mitään niistä muista.
Minä taas en tohon usko, kyllähän tässä jotain spessua on, jotta syntynyt näin laaja shippikin tästä, en nyt ihan samaa nää, vaikka esim. Martinin tai Krisin kanssa, vaikka jotkut niin väittää.
 
vierailija
Minä taas en tohon usko, kyllähän tässä jotain spessua on, jotta syntynyt näin laaja shippikin tästä, en nyt ihan samaa nää, vaikka esim. Martinin tai Krisin kanssa, vaikka jotkut niin väittää.
jep, mutta me ei tiedetä hänen yksityistä ystävistään mitään, eikä juuri nähdä edes kuvia tms. Eihän hän nyt pelkästään julkisuuden ihmisten kanssa hengaa😅
 
vierailija
Tätä lienee turha toistella K/B-shippiketjussa. Aika selvää että täällä nähdään heidän suhteensa erityislaatuisena, eikä muut suhteet kiinnosta.
Ai ei saa mainita edes muita ystäviä enää. Relax hei vaan. Onpa Boitsu kirjoittanut sen lapsuudenystävänsä tms instaankin tyyliin best brother ever tms, jo vuosia sitten. Ja se kuva on muuten sellainen et jos se ois K:sta ja B:stä niin kyl ois suhde confirmed
 
vierailija
Minä taas en tohon usko, kyllähän tässä jotain spessua on, jotta syntynyt näin laaja shippikin tästä, en nyt ihan samaa nää, vaikka esim. Martinin tai Krisin kanssa, vaikka jotkut niin väittää.
No mä uskon, että näin olisi voinut käydä jonkun muunkin kanssa. Olemme nyt BoJere shippi ketjussa ja haluamme nähdä ne asiat omien vaaleanpunaisten lasien läpi. Itseasiassa BoKris shippaajia on todella paljon. Se materiaali minkä K ja B meille loi viisuissa, alkoi elämään omaa elämäänsä. Se Viisu vuosi oli ainutlaatuinen muutenkin varsinkin meille suomalaisille, K on meidän oma poika. Olihan se sellainen vihreä kupla, mikä ei helposti unohdu. Kaikki nämä tekijät vaikuttivat yhdessä siihen, miksi K&B shipistä tuli niin suosittu. Oikeasti tämä fandom on aika pieni, mutta sitäkin sisukkaampi.
 
vierailija
No mä uskon, että näin olisi voinut käydä jonkun muunkin kanssa. Olemme nyt BoJere shippi ketjussa ja haluamme nähdä ne asiat omien vaaleanpunaisten lasien läpi. Itseasiassa BoKris shippaajia on todella paljon. Se materiaali minkä K ja B meille loi viisuissa, alkoi elämään omaa elämäänsä. Se Viisu vuosi oli ainutlaatuinen muutenkin varsinkin meille suomalaisille, K on meidän oma poika. Olihan se sellainen vihreä kupla, mikä ei helposti unohdu. Kaikki nämä tekijät vaikuttivat yhdessä siihen, miksi K&B shipistä tuli niin suosittu. Oikeasti tämä fandom on aika pieni, mutta sitäkin sisukkaampi.
No, Bojan on kuitenkin mm. myöntänyt ihastuksensa viisuissa, ihan kaikki tässä ei ole vain potentiaalista mielikuvituksen tuotetta.
 
vierailija
Kärppy sanonut eilisellä keikalla että sillä kuka olet ei ole merkitystä, on vain merkitystä sillä että rakastat 💚 Ja puhuu tuossa myös taas kehopositiivisuuden puolesta, rakastan sitäkin. Voitaisiin ottaa kaikki esimerkkiä ja lopettaa tappelu täälläkin.
 

Yhteistyössä