Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joillain menee tää eturivipakkomielle jo ihan yli. Säälittävää huomionhakua, jos ei edes yhtä keikkaa voi seurata kakkosrivistä.
No tämä just. Sinänsä ihan sama ketkä eturiviläiset siellä nyt oli törkeästi käyttäytyneet, mutta ihan yleisesti toi, että samojen tyyppien on pakko puskea sinne eturiviin joka keikalla on jotenkin järkyttävää. Sellaista minäminäminä-meininkiä, että Minun pitää päästä, koska Minä haluan, muista viis.
 
vierailija
No tämä just. Sinänsä ihan sama ketkä eturiviläiset siellä nyt oli törkeästi käyttäytyneet, mutta ihan yleisesti toi, että samojen tyyppien on pakko puskea sinne eturiviin joka keikalla on jotenkin järkyttävää. Sellaista minäminäminä-meininkiä, että Minun pitää päästä, koska Minä haluan, muista viis.
Ne on niin koukussa siihen eturivistä sisällön tuottamiseen ja siitä fandom cloutin saamiseen, ettei ne halua edes yrittää luovuttaa asemiaan muille.
 
vierailija
Täytyy jälleen kerran nostaa hattua ccc-tytölle, joka menee eturiviin vain jos sinne päätyy ja tilaa on, ilman nahinoita, ja muutenkin tuottaa sellaista artistia kunnioittavaa materiaalia keikoilta.
 
vierailija
Täytyy jälleen kerran nostaa hattua ccc-tytölle, joka menee eturiviin vain jos sinne päätyy ja tilaa on, ilman nahinoita, ja muutenkin tuottaa sellaista artistia kunnioittavaa materiaalia keikoilta.
☝ tämä, olen miettinyt ihan samaa. Hänestä on kyllä tullut tosi hyvä ja sympaattinen fiilis 🩷
Luulen että Käärijä ja Krew myös arvostavat häntä koska ei ole niin "in your face" kuin muut superfanit
 
vierailija
ccctyttö taisi jossain stoorissa mainita että oli viime kiertueella jo niin onnekas että jättää nyt jonottamisen välistä. Tai jotain sinne päin, aivan varma en muististani ole. Vaikuttaa että on päätynyt yleisössä milloin minnekin.
 
vierailija
ccctyttö taisi jossain stoorissa mainita että oli viime kiertueella jo niin onnekas että jättää nyt jonottamisen välistä. Tai jotain sinne päin, aivan varma en muististani ole. Vaikuttaa että on päätynyt yleisössä milloin minnekin.
En vaan ymmärrä ihmistä joka ravaa saman artistin keikoilla koko ajan. Onko sillä mitään muuta elämää.
 

Yhteistyössä