K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä haluat selvästi nähdä Joksuista sen kotipoika puolen ja suljet kaiken muun pois.
Ovatko nuo ainoat vaihtoehdot. Kyllä mä joksuista tykkään, niin että ei heidän postauksensa ole menneet noin yleisesti ottaen yli sietokyvyn. Nuo Jan esimerkit kuulostivat kyllä aika typeriltä. Onko siis niin, että jos jotain fanittaa, niin ihan kaiken häneltä/heiltä tulleen materiaalin pitäisi ihastuttaa.
 
vierailija
Ovatko nuo ainoat vaihtoehdot. Kyllä mä joksuista tykkään, niin että ei heidän postauksensa ole menneet noin yleisesti ottaen yli sietokyvyn. Nuo Jan esimerkit kuulostivat kyllä aika typeriltä. Onko siis niin, että jos jotain fanittaa, niin ihan kaiken häneltä/heiltä tulleen materiaalin pitäisi ihastuttaa.
Ei tietenkään tarvitse hyväksyä. Joskus vaan voisit miettiä, että onko siinä jotain järkeä moralisoida muita ketjun kommentoijia, vaikka Joksujen huumori on nähtävästi yhtä rivoa kuin näiden kommentoijien.
 
vierailija
Ei tietenkään tarvitse hyväksyä. Joskus vaan voisit miettiä, että onko siinä jotain järkeä moralisoida muita ketjun kommentoijia, vaikka Joksujen huumori on nähtävästi yhtä rivoa kuin näiden kommentoijien.
Eikö sitten monenlaisia mielipiteitä saa tuoda esiin. Jos mä en vaikka pidä kaikesta Janin huumorista (osasta pidän kovasti), niin miksi sitä ei saa sanoa. Ja tuo 50 cm, onko siitä kaikkien pakko siis pitää?
 
vierailija
Eikö sitten monenlaisia mielipiteitä saa tuoda esiin. Jos mä en vaikka pidä kaikesta Janin huumorista (osasta pidän kovasti), niin miksi sitä ei saa sanoa. Ja tuo 50 cm, onko siitä kaikkien pakko siis pitää?
Ei oo pakko pitää. En mäkään välitä tosta 50cm läpästä juurikaan. Mutta en myöskään koe tarvetta sanoa kovaan ääneen että en tykkää. Skippaan mieluummin.
 
vierailija
Mä luulen myös, että tuo oli se, mikä häntä ahdisti siinä. Ne kaikki juorut mihin S:n sukulaiset tägättiin. Mutta ei halua mainita S:ää haastattelussa niin ei pysty selittämään suoraan. Ihan ilman mitään shippausta siis tämä.
Mä en usko ollenkaan et B:tä ahdistaa mikään kauniiseen naispuoliseen tv-tähteen yhdistäminen vaan päinvastoin. Ei kannata olla höntti. Pikemmin omassa maassaan ja muualla Balkanilla miespuoliseen räppäriin väkisin yhdistäminen varmasti harmittaa. Eihän hän voi sitä suoraan sanoa.
 
vierailija
Mä en usko ollenkaan et B:tä ahdistaa mikään kauniiseen naispuoliseen tv-tähteen yhdistäminen vaan päinvastoin. Ei kannata olla höntti. Pikemmin omassa maassaan ja muualla Balkanilla miespuoliseen räppäriin väkisin yhdistäminen varmasti harmittaa. Eihän hän voi sitä suoraan sanoa.
Itse asiassa mä mietin just tätä siinä kohassa kun B kerto että alkaa juorujen seurauksena itekin epäilemään itteään, että "olenko oikeasti".
 
vierailija
Uskon että liittyy siihen Bojanin trumpettikuvaan, varmaan just Bluzan kuvaukset. Mut erikoista kun luulin että Mark ohjaa sen kun kyseli sitä baaria ja nyt paikalla on Ursa ja Primoz. Ursahan just ohjasi Raivenin musavideon.
Aivan! Ainakin niiden asut ois vähän samankaltaset. Ku eiks Bojanilla oo siinä trumpettikuvassa päällä puvun liivi?
 
vierailija
Mä en usko ollenkaan et B:tä ahdistaa mikään kauniiseen naispuoliseen tv-tähteen yhdistäminen vaan päinvastoin. Ei kannata olla höntti. Pikemmin omassa maassaan ja muualla Balkanilla miespuoliseen räppäriin väkisin yhdistäminen varmasti harmittaa. Eihän hän voi sitä suoraan sanoa.
No eihän harmita, se harmitti, että luultiin huonoksi ystäväksi tai poikaystäväksi, koska siihen tarttui. Tässä aika vahva hetero-oletus nyt sinulla.
 

Yhteistyössä