Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikä väitetty sitä alkua valheeksi vaan se loppuosa. Ja tietysti henkilö olisi voinut vain kopioida Jannen tekstin tänne ilman omia lisäyksiä ja jättää sen siihen menemättä sitten ihan selviin satuihin kuinka spekuloi sitä ja tätä. Mitä spekuloimista siinä tarvittiin? Janne oli selvästi ilmaissut asiansa.
Tietysti halusi laittaa Jn huonoon valoon. Se on selvää, mutta myös lapsellista.
 
vierailija
Jannestahan on eriäviä mielipiteitä joten turha haukkua toisen viestijän mielipidettä kun tämä keskustelu on Jannesta. Kaikki tietää että häntä kadutti kun otti loparit onnenarvasta ja pyysi faneja auttamaan saadakseen työn takaisin. Kyllä työasiat aikuisen hoidettava itse eikä yrittää julkisesti mustamaalata entistä työpaikkaansa lehtien palstalla. Uskon myös että Janne tarjonnut juttua itsestään seiskaankin.
 
vierailija
Jannestahan on eriäviä mielipiteitä joten turha haukkua toisen viestijän mielipidettä kun tämä keskustelu on Jannesta. Kaikki tietää että häntä kadutti kun otti loparit onnenarvasta ja pyysi faneja auttamaan saadakseen työn takaisin. Kyllä työasiat aikuisen hoidettava itse eikä yrittää julkisesti mustamaalata entistä työpaikkaansa lehtien palstalla. Uskon myös että Janne tarjonnut juttua itsestään seiskaankin.
Nuo on jo vanhoja uutisia.
 
vierailija
Jannestahan on eriäviä mielipiteitä joten turha haukkua toisen viestijän mielipidettä kun tämä keskustelu on Jannesta. Kaikki tietää että häntä kadutti kun otti loparit onnenarvasta ja pyysi faneja auttamaan saadakseen työn takaisin. Kyllä työasiat aikuisen hoidettava itse eikä yrittää julkisesti mustamaalata entistä työpaikkaansa lehtien palstalla. Uskon myös että Janne tarjonnut juttua itsestään seiskaankin.
Varmasti ei ole tarjonnut juttua itsestään Seiskalle.
 
vierailija
Jannestahan on eriäviä mielipiteitä joten turha haukkua toisen viestijän mielipidettä kun tämä keskustelu on Jannesta. Kaikki tietää että häntä kadutti kun otti loparit onnenarvasta ja pyysi faneja auttamaan saadakseen työn takaisin. Kyllä työasiat aikuisen hoidettava itse eikä yrittää julkisesti mustamaalata entistä työpaikkaansa lehtien palstalla. Uskon myös että Janne tarjonnut juttua itsestään seiskaankin.
Samaa mieltä. Miksi täällä haukutaan henkilökohtaisuuksiin kaikki, jotka eivät pidä jannesta?
 
vierailija
Tiedän ettei ole tarjonnut. Ei minun tarvitse olla mies itse.
Eli et tiedä. Miksi valehtelet?

Täällä haukutaan muita valehtelusta, mutta tämä yksi Jannefani valehtelee silmät päästään. Et voi tietää mitä Janne tekee vapaa-aikanaan, ellet ole janne itse. Ihmiset ei kerro muille mitä tekee somessa vapaa-aikanaan, joten et voi olla 100% varma mitä janne tekee luppoaikanaan, ellet ole janne itse.
 
vierailija
Eli et tiedä. Miksi valehtelet?

Täällä haukutaan muita valehtelusta, mutta tämä yksi Jannefani valehtelee silmät päästään. Et voi tietää mitä Janne tekee vapaa-aikanaan, ellet ole janne itse. Ihmiset ei kerro muille mitä tekee somessa vapaa-aikanaan, joten et voi olla 100% varma mitä janne tekee luppoaikanaan, ellet ole janne itse.
Kovasti jankutat nyt tuota. Kuinkas kauan tämä jankutus kestää?
Tiedän ettei ole tarjonnut juttua Seiskaan.
 
vierailija
Eli et tiedä. Miksi valehtelet?

Täällä haukutaan muita valehtelusta, mutta tämä yksi Jannefani valehtelee silmät päästään. Et voi tietää mitä Janne tekee vapaa-aikanaan, ellet ole janne itse. Ihmiset ei kerro muille mitä tekee somessa vapaa-aikanaan, joten et voi olla 100% varma mitä janne tekee luppoaikanaan, ellet ole janne itse.
Täh? Ihmiset ei kerro mitä tekee somessa vapaa-aikana? Mitä tämä tarkoittaa? Outo kommentti.
 
vierailija
Se on alkanut keksiä omiaan nyt, kun ei enää tiennyt mitä muuta sanoa. Kassotaan nyt kauanko hänen jankutus jatkuu .
Wtf. Kommentoija väittää, että TIETÄÄ VARMASTI ETTEI Janne ole kaupannut itseään seiskaan. Mistä hän voi tietää VARMASTI ellei ole Janne itse? En voi enää selkeämmin kirjoittaa. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia...
 
vierailija
Wtf. Kommentoija väittää, että TIETÄÄ VARMASTI ETTEI Janne ole kaupannut itseään seiskaan. Mistä hän voi tietää VARMASTI ellei ole Janne itse? En voi enää selkeämmin kirjoittaa. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia...
Väärin. Tiedän ettei ole. Voit kirjoittaa huutamalla minkä lystäät. Se ei kuitenkaan muuta asiaa. Olen nähnyt sinun kommentteja muillakin palstoilla. Käytät tuota samaa ilmaisua usein. Pätee myös sinuun.
 

Yhteistyössä