K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun Slovenian pikku Hyacinth Bucket on ilmaissut kyllästyneensä shippiin ja siihen, että häntä luullaan K:n kanssa pariksi, niin voimme siirtyä vihdoinkin johonkin oikeasti kiinnostavaan pariin kuten Kärtsään&Tommyyn. Tästä parista ei seksoa puutu. Päästetään vihdoin kunnon miehet hommiin keskenään. Pois tieltä koirien vinkulelut, Kärtsä lähtee nyt iskemään Viron lihakimpaletta.
Tää on ketju kaikelle paitsi B:n inhomalle KB parituksele, oli kyseessä Joksut tai K. Eli saat jos haluat.
 
vierailija
Ihan suoraan puhui että häntä vaivaa tuo, että heitä K:n kanssa lullaan pariksi ja että jotkut eivät osaa erottaa todellisuutta showsta. Voiko tuota enää selvemmin sanoa. Jos olisi ärähtänyt, että lopettakaa se shippaaminen nyt, niin täällä olisi sitten kaikki loukkaantuneena valittamassa miten töykeästi sanoi. Jotkut valitti jo tuostakin. Jos kaikki nyt ymmärtäisi kuunnella häntä, niin hänen ei tarvitse joskus myöhemmin ärähtää asiasta kovempaa.
Mä pelkään että se ei tuu koskaan sanomaan asiasta jyrkemmin, vaan joutuu maksamaan seuraukset omalla mielenterveydellään. ☹

Jotkut on marisseet siitä että B:tä kohdellaan kuin jotain ressukkaa, joka ei osaa pitää puoliaan. Ja mitä sitten? Eikö se itekin sanonu tossa haastattelussa, että sitä vaivaa asia, joka ei ilmeisesti muita vaivaa. Siitä voi mun mielestä aika hyvin päätellä, että se on ehkä vähän herkempi kuin joku toinen. Ja se on aivan sallittua. Moni taiteilija ilmeisesti on yllättävän herkkä.
 
vierailija
Mä pelkään että se ei tuu koskaan sanomaan asiasta jyrkemmin, vaan joutuu maksamaan seuraukset omalla mielenterveydellään.

Jotkut on marisseet siitä että B:tä kohdellaan kuin jotain ressukkaa, joka ei osaa pitää puoliaan. Ja mitä sitten? Eikö se itekin sanonu tossa haastattelussa, että sitä vaivaa asia, joka ei ilmeisesti muita vaivaa. Siitä voi mun mielestä aika hyvin päätellä, että se on ehkä vähän herkempi kuin joku toinen. Ja se on aivan sallittua. Moni taiteilija ilmeisesti on yllättävän herkkä.
Jokaisella ihmisellä on omat henkilökohtaiset rajat ja niitä pitäisi kunnioittaa. Ei voi vedota siihen, että B on julkkis ja siksi hänen pitäisi kestää kaikkea sontaa (niinkuin niitä kirjeitä). Mitä tulee shippaukseen, niin vaikka esim. BC:n pojat ja Kärtsä vaan naureskelevat niille, niin jostakusta muusta ne voi tuntua tungettavilta. B:lläkin voi olla joku raja, minkä ylittävät ficit ja shippi jutut ahdistavat häntä.
 
vierailija
Mä pelkään että se ei tuu koskaan sanomaan asiasta jyrkemmin, vaan joutuu maksamaan seuraukset omalla mielenterveydellään.

Jotkut on marisseet siitä että B:tä kohdellaan kuin jotain ressukkaa, joka ei osaa pitää puoliaan. Ja mitä sitten? Eikö se itekin sanonu tossa haastattelussa, että sitä vaivaa asia, joka ei ilmeisesti muita vaivaa. Siitä voi mun mielestä aika hyvin päätellä, että se on ehkä vähän herkempi kuin joku toinen. Ja se on aivan sallittua. Moni taiteilija ilmeisesti on yllättävän herkkä.
Sama juttuhan se oli viime vuoden puolella kun huomattiin että B ei oikein uskaltanut ärähtää faneille niiden huonosta käytöksestä keikoilla, toisin kuin K, vaan yritti nätisti nostaa esiin ongelmakohtia. Liian kiltti, ja siihen vaikuttaa varmaan myös se että fanikunta on enimmäkseen teinityttöjä, niin herkän ihmisen on varmaan vieläkin vaikeampaa pitää puoliaan kun ei halua näyttäytyä joltain teineille tuiskivalta ilkimykseltä.
 
vierailija
Lisään vielä tuon että hän sanoi myös että viisujen jälkeen se shippi oli kaikkialla. Eli selvästi myös sen määrä haittasi, ei vain yksittäiset henkilöt.
En yhtään ihmettele, että viisujen jälkeen shippi oli kaikkialla. K kutsui itkusilmin käymään ja omalta lemmenlomaltaan huuteli Bojanille tämän olevan always number one. Ei se vaan niin mene, että joka ainoa nuo viestittelyt nähnyt tajuaa, että ne ovat pelleilyä (paitsi että ne anelusilmät ei edes olleet). Kyllä ne tietynlaista käsitystä kaikki loivat. Ja kuinka moni tiesi edes K n avokista. Ei se shippi silloin tyhjästä tullut, kyllä se luotiin Rekon avustuksella. Onneksi tilanne on rauhoittunut.
 
vierailija
Mä pelkään että se ei tuu koskaan sanomaan asiasta jyrkemmin, vaan joutuu maksamaan seuraukset omalla mielenterveydellään.

Jotkut on marisseet siitä että B:tä kohdellaan kuin jotain ressukkaa, joka ei osaa pitää puoliaan. Ja mitä sitten? Eikö se itekin sanonu tossa haastattelussa, että sitä vaivaa asia, joka ei ilmeisesti muita vaivaa. Siitä voi mun mielestä aika hyvin päätellä, että se on ehkä vähän herkempi kuin joku toinen. Ja se on aivan sallittua. Moni taiteilija ilmeisesti on yllättävän herkkä.
Kyllä, herkkyydessä ei ole mitään pahaa, se on hyvä ominaisuus. B on kuitenkin paljon muutakin mm. rohkea, avoin, spontaani ja päättäväinen. On lisäksi ystävällinen muille, eikä varmasti halua pahoittaa muiden mieltä, niin tuossa juuri piilee se riski, että jättää sanomatta tiukemmin, vaikka olisi syytä. Olen samaa mieltä siitä, että
B:tä ei tarvitse paapoa, mutta voi kuitenkin yrittää ymmärtää häntä ja hänen tilannettaan tuossa, sekä kuunnella mitä hän sanoo, se ei ole paapomista.
 
vierailija
Sama juttuhan se oli viime vuoden puolella kun huomattiin että B ei oikein uskaltanut ärähtää faneille niiden huonosta käytöksestä keikoilla, toisin kuin K, vaan yritti nätisti nostaa esiin ongelmakohtia. Liian kiltti, ja siihen vaikuttaa varmaan myös se että fanikunta on enimmäkseen teinityttöjä, niin herkän ihmisen on varmaan vieläkin vaikeampaa pitää puoliaan kun ei halua näyttäytyä joltain teineille tuiskivalta ilkimykseltä.
Tuli mieleen se tilanne, kun Bojan yritti saada yötä myöten jonottavia faneja lämpimään ja nukkumaan. Eikös hän siitäkin huolenpidosta saanut haukut.
 
vierailija
Mun mielestä ei ole edes erikoisen "herkän" ihmisen juttu että tuommoisesta vaivaantuu, pikemminkin ne artistit jotka eivät vaivaannu ovat erityisen paksunahkaisia tai miten sen nyt ilmaisisi.
Lisäksi kun ne shippijutut jotka lähti viraaliksi viisujen jälken ei olleet ees niitä "hihii pusu lipun alla" vaan se oli klipit jossa K teeskentelee panevansa B:tä takaa tavastian vessasa ja sit se possujunaklippi jossa B taas on sen näköinen että K panee sitä. Se hukutti kaiken muun B:n artisti-imagosta alleen, hänen musiikki, hänen vuosien mittaan jatkunut ura... yhtäkkiä hän oli vaan suomalaisen räppärin panolelu somen mukaan, ja se vitsi räjähti käsiin.
 
vierailija
Kyllä, herkkyydessä ei ole mitään pahaa, se on hyvä ominaisuus. B on kuitenkin paljon muutakin mm. rohkea, avoin, spontaani ja päättäväinen. On lisäksi ystävällinen muille, eikä varmasti halua pahoittaa muiden mieltä, niin tuossa juuri piilee se riski, että jättää sanomatta tiukemmin, vaikka olisi syytä. Olen samaa mieltä siitä, että
B:tä ei tarvitse paapoa, mutta voi kuitenkin yrittää ymmärtää häntä ja hänen tilannettaan tuossa, sekä kuunnella mitä hän sanoo, se ei ole paapomista.
Juuri näin!
 
vierailija
Mun mielestä ei ole edes erikoisen "herkän" ihmisen juttu että tuommoisesta vaivaantuu, pikemminkin ne artistit jotka eivät vaivaannu ovat erityisen paksunahkaisia tai miten sen nyt ilmaisisi.
Lisäksi kun ne shippijutut jotka lähti viraaliksi viisujen jälken ei olleet ees niitä "hihii pusu lipun alla" vaan se oli klipit jossa K teeskentelee panevansa B:tä takaa tavastian vessasa ja sit se possujunaklippi jossa B taas on sen näköinen että K panee sitä. Se hukutti kaiken muun B:n artisti-imagosta alleen, hänen musiikki, hänen vuosien mittaan jatkunut ura... yhtäkkiä hän oli vaan suomalaisen räppärin panolelu somen mukaan, ja se vitsi räjähti käsiin.
Juu ihan hirveä uhri, kun itse jatkoi vielä samassa shipissä mukana oloa Nt:llä, ruississa ja Kyproksella?
 
vierailija
Mun mielestä ei ole edes erikoisen "herkän" ihmisen juttu että tuommoisesta vaivaantuu, pikemminkin ne artistit jotka eivät vaivaannu ovat erityisen paksunahkaisia tai miten sen nyt ilmaisisi.
Lisäksi kun ne shippijutut jotka lähti viraaliksi viisujen jälken ei olleet ees niitä "hihii pusu lipun alla" vaan se oli klipit jossa K teeskentelee panevansa B:tä takaa tavastian vessasa ja sit se possujunaklippi jossa B taas on sen näköinen että K panee sitä. Se hukutti kaiken muun B:n artisti-imagosta alleen, hänen musiikki, hänen vuosien mittaan jatkunut ura... yhtäkkiä hän oli vaan suomalaisen räppärin panolelu somen mukaan, ja se vitsi räjähti käsiin.
Mä oon samaa mieltä, että vaikka ihmiset ei tarkoittaneet sillä pahaa, niin esim. nuo possujunajutut meni jo liiallisuuksiin. Ei välttämättä yhdellä ihmisellä, vaan kokonaisuutena. Jos joku sanoo että B oli siinä itse mukana, niin hän osallistui vaan huumorilla siihen tanssiin, ei hän voinut tietää millainen juttu siitä syntyy, kun niitä kuvia hidastettiin ja levitettiin joka paikassa.
 
vierailija
Juu ihan hirveä uhri, kun itse jatkoi vielä samassa shipissä mukana oloa Nt:llä, ruississa ja Kyproksella?
Hän ei ollut millään lailla shipissä mukana Ruississa tai Kyproksella. Ootko sitä mieltä, että eivät voi enää näyttää hauskoja ystävien välisiä juttujakaan? Siihenhän se menee, jos sellaisetkin tulkitaan niin, että muka ruokkivat shippiä itse.
 
vierailija
Mun mielestä ei ole edes erikoisen "herkän" ihmisen juttu että tuommoisesta vaivaantuu, pikemminkin ne artistit jotka eivät vaivaannu ovat erityisen paksunahkaisia tai miten sen nyt ilmaisisi.
Lisäksi kun ne shippijutut jotka lähti viraaliksi viisujen jälken ei olleet ees niitä "hihii pusu lipun alla" vaan se oli klipit jossa K teeskentelee panevansa B:tä takaa tavastian vessasa ja sit se possujunaklippi jossa B taas on sen näköinen että K panee sitä. Se hukutti kaiken muun B:n artisti-imagosta alleen, hänen musiikki, hänen vuosien mittaan jatkunut ura... yhtäkkiä hän oli vaan suomalaisen räppärin panolelu somen mukaan, ja se vitsi räjähti käsiin.
ne possujunaklipit oli ällöttäviä, en vieläkään pysty niitä katsomaan, ja ne jaettiin joka paikkaa . Mutta ton vessaklipin jakoi K itse ja B oli siinä mukana, en ymmärrä kyllä miksi, kyllähän sen täytyi tajuta et sitä levitellään
 
vierailija
Mä oon samaa mieltä, että vaikka ihmiset ei tarkoittaneet sillä pahaa, niin esim. nuo possujunajutut meni jo liiallisuuksiin. Ei välttämättä yhdellä ihmisellä, vaan kokonaisuutena. Jos joku sanoo että B oli siinä itse mukana, niin hän osallistui vaan huumorilla siihen tanssiin, ei hän voinut tietää millainen juttu siitä syntyy, kun niitä kuvia hidastettiin ja levitettiin joka paikassa.
Jep. Ja onhan B tiedetysti harrastanut vastaavaia lavajuttuja bändiläisten kanssa vuosikausia, ja se oli aina pysynyt vaan hauskana keikalla kävijöiden juttuna, kuten muillakin bändeillä. Ei hän olisi voinut tietää että tällä kertaa ne klipit menee viraaliksi, ja vielä tuommoiset polvillaan olemiset eikä vaikka jokin normimpi ilmaan nylkyttämiset.
 
vierailija
ne possujunaklipit oli ällöttäviä, en vieläkään pysty niitä katsomaan, ja ne jaettiin joka paikkaa . Mutta ton vessaklipin jakoi K itse ja B oli siinä mukana, en ymmärrä kyllä miksi, kyllähän sen täytyi tajuta et sitä levitellään
Ehkä sen oli tarkoitus olla vähän sellaista sarkastista huumoria, kun kuitenkin tiesivät mitä heistä puhutaan.
 
vierailija
ne possujunaklipit oli ällöttäviä, en vieläkään pysty niitä katsomaan, ja ne jaettiin joka paikkaa . Mutta ton vessaklipin jakoi K itse ja B oli siinä mukana, en ymmärrä kyllä miksi, kyllähän sen täytyi tajuta et sitä levitellään
Eivät tajunneet. B:hän on r*nkannut jossain leffassakin, hieronut munia pyllyyn bändin kanssa, eikä ne levinneet sitä omaa pientä fanipiiriä pidemmälle. B varmaan luuli että sekin klippi saa tyyliin 100t katselua korkeintaan, ei miljoonia. Silloin se lakkaa olemasta hauskaa, ja sen viraaliuden jälkeen B rupesi vetäytymään somesta.
 

Yhteistyössä